To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-16
Niwiska: Codzienna do godziny 7.00 i na żądanie dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Świętej Królowej Jadwigi w Niwiskach (szczegółowy wykaz produktów w specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
Numer ogłoszenia: 18798 - 2014; data zamieszczenia: 16.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 531648 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Niwiska, Niwiska 430, 36-147 Niwiska, woj. podkarpackie, tel. 017 2279002 w. 33, faks 017 2279341.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Codzienna do godziny 7.00 i na żądanie dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Świętej Królowej Jadwigi w Niwiskach (szczegółowy wykaz produktów w specyfikacji istotnych warunków zamówienia).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Kości wieprzowe 140 kg, Chleb 432 szt, Przecier pomidorowy duży 1l 20 szt, Kucharek 1 kg 55 szt, Rosołek drobiowy po 18 kostek 56 szt, Śmietana duża 18% 145 szt, Marchew 243 kg, Pietruszka korzeń 83 kg, Seler 45 kg, Pietruszka suszona 96 szt, Maga 1l 20 szt, Sól (1 kg) 93 kg, Ziemniaki 1100 kg, Sos pieczeniowy ciemny 108 szt, Kasza w saszetkach (paczki) 216 szt, Masło extra 112 szt, Ogórki kiszone woreczki (0,5 kg) 198 szt, Kapusta kiszona (0,5 kg) 260 szt, Jogurt mały 1233 szt, Mięso mielone wieprzowe 150 kg, Sól czosnkowa 45 szt, Cebula 87 kg, Jajka świeże 1796 szt, Bułka tarta 70 kg, Czosnek świeży 126 szt, Majonez duży 24 szt, Pierś z kurczaka podwójna 700 szt, Ocet 1l 15 szt, Chrzan w słoiczkach małych 32 szt, Banan 1370 szt, Jabłka winne (surówki) 48 kg, Jabłka konsumpcyjne lub pomarańcza (dodatek) 1233 szt, Cukier 54 kg, Kasza jęczmienna gruba 20 kg, Barszcz w butelce biały 80 szt, Barszcz w torebce biały 64 szt, Mąka żytnia 8 kg, Kiełbasa wiejska 32 kg, Mleko 1l 60 szt, Makaron świderki (0,5 kg) 525 szt, Sos do spaghetti w słoikach (350 g) 120 szt, Sos do spaghetti w torebce 50 szt, Jarzyna mrożona włoszczyzna 0,5 kg 100 szt, Olej 3l 71 szt, Papryka mielona słodka 17 szt, Mięso łopatka 153 kg, Drożdżówka (różna) 1233 szt, Pączek 1096 szt, Sok mały w butelce 1233 szt, Ryż (1 kg) 18 kg, Mąka pszenna 65 kg, Pieprz mielony czarny 57 szt, Przyprawa do kurczaka 50 szt, Przyprawa do gulaszu 18 szt, Sok w kartonie mały 2466 szt, Batonik 2603 szt, Majeranek 34 szt, Zupa grochowa w torebce 72 szt, Groch łuskany 500 g 36 szt, Koperek suszony 18 szt, Liść laurowy 37 szt, Ziele angielskie 37 szt, Makaron drobny muszelka 18 szt, Przyprawa do spaghetti 20 szt, Ryba Frosta panierowana paluszki 280 opakowań, Ser biały kostka 72 kg, Ryż w saszetkach (paczki) 216 szt, Jabłka szara reneta 225 kg, Bazylia 10 szt, Soda 7 szt, Kwasek cytrynowy 10 szt, Zioła prowansalskie 15 szt.Prosimy o towar najlepszej jakości..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA"
jakie przetargi wygrała firma
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA"
- Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska, Niwiska 262, 36-147 Niwiska, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30009,00
Oferta z najniższą ceną: 30009,00 / Oferta z najwyższą ceną: 32775,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI NIWISKA
więcej: przetargi NIWISKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Przedszkola Nr 3 w Głownie na 2025 rok"
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 1 im. M Dąbrowskiej we Wrocławiu
- Dostawa artykułów spożywczych
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Klwów w formie zakupu biletów miesięcznych
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2025 na potrzeby Przedszkola nr 88 w Gdańsku
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Macieja Rataja w Mieczysławowie"
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.