eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźSukcesywne dostawy leków, produktów do żywienia pozajelitowego i dojelitowego, leków, etykiet samoprzylepnych, jałowych opatrunków płynów do narządów przeznaczonych do przeszczepu z podziałem na 10 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/2/2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-01-11

Łódź: Sukcesywne dostawy leków, produktów do żywienia pozajelitowego i dojelitowego, leków, etykiet samoprzylepnych, jałowych opatrunków płynów do narządów przeznaczonych do przeszczepu z podziałem na 10 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/2/2016
Numer ogłoszenia: 1879 - 2016; data zamieszczenia: 11.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi , ul. Wólczańska 191/195, 90-531 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6371322, faks 042 6371322.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pirogow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy leków, produktów do żywienia pozajelitowego i dojelitowego, leków, etykiet samoprzylepnych, jałowych opatrunków płynów do narządów przeznaczonych do przeszczepu z podziałem na 10 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/2/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków, produktów do żywienia pozajelitowego i dojelitowego, leków, etykiet samoprzylepnych, jałowych opatrunków płynów do narządów przeznaczonych do przeszczepu z podziałem na 10 pakietów wyszczególnionych w poniższej tabeli: Pakiet nr Opis przedmiotu zamówienia I Leki II Opatrunki z wkładem chłonnym III Preparaty do żywienia pozajelitowego IV Preparaty do żywienia dojelitowego V Etykiety termiczne VI Płyny do ochrony narządów przeznaczonych do przeszczepów VII Płyny do ochrony narządów przeznaczonych do przeszczepów VIII Albuminy ludzkie IX Leki X Leki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 2 do nr 11 do SIWZ zwane również - w dalszej części SIWZ - Kosztorysem ofertowym - pakiet.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.60.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawców wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykazując, że posiadają aktualne zezwolenie lub koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem (jeżeli są wymagane przepisami prawa), tj. aktualne zezwolenie koncesję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub w przypadku producenta - aktualne zezwolenie (zezwolenia) na produkcję, jeżeli wymagane są przepisami prawa w tym Ustawą z dnia 06.09.2001r. Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2008r. Nr 45 poz. 271 z późn. zm.) - dotyczy pakietu I, III, VIII - X.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w treści SIWZ, zamawiający żąda załączenia do oferty: oświadczenia wykonawcy o posiadaniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanego asortymentu do obrotu zgodne z obowiązującymi przepisami, tj.: ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015r. poz. 876 t.j.) - dotyczy pakietu II, IV, VI, VII ustawą z dnia 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2008r., Nr 45 poz. 271 z późn. zm.) - dotyczy pakietu I, III, VIII - X Wzór druku oświadczenia stanowi załącznik nr 17 do SIWZ (W przypadku gdy wykonawca składa oferty na więcej niż jeden pakiet, może niniejsze oświadczenie złożyć w 1 egzemplarzu). materiałów informacyjnych w języku polskim / przetłumaczonych na język polski, zgodnie z pkt. 9.6 SIWZ (np. ulotki, kopie stron katalogowych etc.) potwierdzające wszystkie parametry (wyszczególnione w Kosztorysie ofertowym dla danego pakietu) oferowanych w złożonej ofercie produktów (np. skład, rozmiary, numery katalogowe itp.). Wykonawca winien w niniejszych materiałach jednoznacznie wskazać którego pakietu i pozycji wyszczególnionej w Kosztorysie ofertowym dla danego pakietu dotyczą oraz zaznaczyć wszystkie wymagane ww. kosztorysie parametry - dotyczy pakietów II, III - VII. Materiały, o których mowa powyżej w pkt 9.7.2 SIWZ winny być szczegółowo oznaczone, której pozycji z proponowanego asortymentu dotyczą i załączone do każdego Kosztorysu ofertowego w danym pakiecie do którego przystępuje wykonawca, z uwzględnieniem pkt 13.3.2 SIWZ (zapis pkt 13.3.2 SIWZ dotyczy wyłącznie materiałów, o których mowa w pkt 9.7.2 SIWZ).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru) to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału wystawione przez osoby do tego upoważnione lub potwierdzoną notarialnie kopię pełnomocnictwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin dostawy - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę umowy w przypadku: wycofania asortymentu z produkcji i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, zmiany numeru katalogowego produktu, pojawienia się na rynku produktu o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, zmiany wielkości opakowań w takim przypadku dopuszczone będzie odpowiednie przeliczenie ilości, nieuzyskania wymaganych prawem dokumentów dopuszczających produkt i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, przypadkach określonych w §3 ust. 3 wzoru umowy: zmiana stawek podatku VAT (w takim przypadku zmianie ulega kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian), zmniejszenia cen jednostkowych określonych w załączniku nr 1 do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pirogow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi - Dział Zamówień Publicznych (Pałacyk I piętro - ulica Wileńska 37).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2016 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi - Dział Zamówień Publicznych (Pałacyk I piętro - ulica Wileńska 37).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr Opis przedmiotu zamówienia I Leki VIII Albuminy ludzkie IX Leki X Leki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki nr 2, nr 9 - 11 do SIWZ zwane również - w dalszej części SIWZ -Kosztorysem ofertowym - pakiet.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II - Opatrunki z wkładem chłonnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załącznik nr 3 do SIWZ zwane również - w dalszej części SIWZ - Kosztorysem ofertowym - pakiet.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III Preparaty do żywienia pozajelitowego Pakiet IV Preparaty do żywienia dojelitowego Pakiet V Etykiety termiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 4 do nr 5 do SIWZ zwane również - w dalszej części SIWZ - Kosztorysem ofertowym - pakiet.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet VI Płyny do ochrony narządów przeznaczonych do przeszczepów Pakiet VII Płyny do ochrony narządów przeznaczonych do przeszczepów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 7 do nr 8 do SIWZ zwane również - w dalszej części SIWZ - Kosztorysem ofertowym - pakiet.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin dostawy - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.