Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-08
Bytów: BUDOWA SALI SPORTOWEJ WRAZ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM PRZY ZESPOLE SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH W BYTOWIE
Numer ogłoszenia: 188009 - 2011; data zamieszczenia: 08.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Bytowski , Ul. 1-go Maja 15, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 059 822 80 00, faks 059 822 80 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbytowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA SALI SPORTOWEJ WRAZ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM PRZY ZESPOLE SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH W BYTOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kontynuacja Budowy sali sportowej wraz z zapleczem socjalnym przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Bytowie Zakres inwestycji obejmuje: Cześć I zamówienia: Kontynuacja budowy sali sportowej wraz z zapleczem socjalnym przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Bytowie, obejmująca prace projektowe oraz roboty budowlane związane z kontynuacją budowy sali sportowej wraz z zapleczem socjalnym przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Bytowie- termin realizacji: 31 grudzień 2012 r. Prace projektowe: opracowanie projektu stabilizacji gruntu pod projektowaną salą sportową oraz zapleczem socjalnym w oparciu o Ekspertyzę naukowo techniczną dotyczącą rozpoznania geotechnicznych warunków podłoza gruntowego oraz oceny posadowienia fundamentów sali sportowej przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Bytowie autorstwa Politechniki Gdańskiej. Projekt winien być opracowany przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia. Uwaga: Wykonawca wyceniając prace projektowe winien uwzględnić koszt ewentualnych dodatkowych badań geotechnicznych warunków posadowienia budowanego obiektu oraz nadzoru autorskiego w związku z stabilizacją gruntu. Roboty budowlane związane z kontynuacją budowy sali sportowej wraz z zapleczem socjalnym przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Bytowie obejmujące swoim zakresem: 1. Rozbiórka elementów fundamentowych w toku, nie nadających się do dalszego użytku, zgodnie z Tab. 2 Opisu przedmiotu zamówienia 2. Stabilizację gruntu pod realizowaną salą sportową oraz zapleczem socjalnym ( wykonane oraz do wykonania) w oparciu o projekt stabilizacji gruntu, - Kontynuacje budowy sali sportowej wraz z zapleczem socjalnym przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Bytowie obejmujące swoim zakresem budowę sali sportowej wraz z zapleczem socjalnym przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Bytowie wraz z przygotowaniem terenu pod zabudowę. Dane ogólne : - Pow. zabudowy: budynek projektowany: 1 957,69 m2 - Powierzchnia użytkowa: 1 791,64 m2 - Kubatura 13 967,10 m3 Nowo projektowany budynek zawierać będzie: - salę sportową przewidzianą do rozgrywek w piłkę ręczną, koszykówkę i siatkówkę, tenis, z możliwością podziału kotarami z siatki na 3 części przeznaczone dla 3 ćwiczących grup oraz jako salę widowiskową. Sala wyposażona będzie w trybuny dla widzów 3*54 = 162 miejsca siedzące. W holu zaprojektowano kącik do wypoczynku, bar kawowy oraz szatnię. Bezpośrednio z holu dostać się można do pomieszczenia organizatora sportowego, rozdzielni elektrycznej, pomieszczenia trenera z przylegającym węzłem sanitarnym i z wyjściem na salę, WC dla niepełnosprawnych, wc dla mężczyzn i wc dla kobiet. Z biegnącego wokół sali korytarza możemy dostać się do 2 szatni dla mężczyzn na 23 osoby z węzłem sanitarnym , 2 szatni dla kobiet na 23 osoby z węzłem sanitarnym i natryskami oraz szatni dla niepełnosprawnych wraz z WC i natryskiem . Od strony wschodniej znajdują się pomieszczenia: gabinet zabiegowy, pomieszczenie porządkowe, siłownia i pomieszczenie trenera z węzłem sanitarnym i magazynkiem. - adaptację pomieszczenia w piwnicy biblioteki na węzeł cieplny, - wymianę okien od strony projektowanego obiektu w budynki biblioteki szkolnej, - wykonanie wielofunkcyjnego boiska do piłki nożnej, ręcznej, koszykówki , siatkówki i tenisa z nawierzchnią poliuretanowo-kauczukowa na podbudowie przepuszczalnej - wykonanie boiska do koszykówki i siatkówki z nawierzchnią poliuretanowo-kauczukowa na podbudowie przepuszczalnej, - wykonanie skoczni w dal z bieżnią rozbiegową z nawierzchni poliuretanowo- kauczukowej, - wykonanie ciągów pieszych przy wejściu do budynku oraz przy boiskach z kostki betonowej gr. 6 cm, obejmujące swoim zakresem: wykonanie chodnika wzdłuż budynku Sali sportowej wzdłuż osi A-A do granicy działki oraz osi 22-22 wykonanie chodnika okalającego boisko treningowe o wym.: 39,9*21,40 wykonanie chodnika wraz z schodami terenowymi przy boisku treningowym o wymiarach 12,5*23,80m. Część II zamówienia: Zagospodarowanie terenu przy realizowanej sali sportowej wraz z zapleczem socjalnym przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Bytowie obejmujące swoim zakresem: - wykonanie odwodnienia terenów i dachów - rozbiórkę istniejącego budynku gospodarczego o wymiarach 5,56*25,30*4,0 z cegły pełnej z dachem dwuspadowym w celu stworzenia miejsca do parkowania, - wykonanie nawierzchni jezdni i placów postojowo-manewrowych oraz nawierzchni chodników dla pieszych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.25-9, 45.10.00.00-8, 45.30.00.00-0, 45.23.21.40-5, 45.23.31.40-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 85 000zł (słownie: osiemdziesiąt pięć tysięcy zł 00/100) z podziałem: Cześć I zamówienia: Kontynuacja budowy sali sportowej wraz z zapleczem socjalnym przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Bytowie- wadium w wysokości 71 000,00 (słownie: siedemdziesiąt jeden tysięcy zł 00/100) Część II zamówienia: Zagospodarowanie terenu przy realizowanej sali sportowej wraz z zapleczem socjalnym przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Bytowie- wadium w wysokości 14 000,00 (słownie: czternaście tysięcy zł 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonali, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedno zamówienie obejmujące swoim zakresem kompleksowe wykonanie obiektu kubaturowego w zakresie budownictwa użyteczności publicznej, oświatowego, sal widowiskowo-sportowych, a także budownictwa obejmującego jednocześnie kilka funkcji o wartości obiektu minimum 3 000 000 zł brutto
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno -budowlanej, posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu budową (część I zamówienia) - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych (część I i II zamówienia) - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (część I zamówienia) - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej (część II zamówienia) ORAZ POSIADAJĄCYCH UPRAWNIENIA: - do pełnienia obowiązków kierownika budowy (w specjalności konstrukcyjno- budowlanej) posiada wymagane uprawnienia określone ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 10r. Nr 243, poz. 1623,jednolity tekst) (dotyczy części I zamówienia) - do pełnienia obowiązków kierownika robót w specjalności instalacyjnej odpowiednio: w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych posiada wymagane uprawnienia określone ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 10r. Nr 243, poz. 1623,jednolity tekst) (dotyczy części I i II zamówienia) - do pełnienia obowiązków kierownika robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiada wymagane uprawnienia określone ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 10r. Nr 243, poz. 1623,jednolity tekst) (dotyczy części I zamówienia) - do pełnienia obowiązków kierownika robót (w specjalności drogowej posiada wymagane uprawnienia określone ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 10r. Nr 243, poz. 1623,jednolity tekst) (dotyczy części II zamówienia)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień umowy: A. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy bez obowiązku wypłaty odszkodowania na rzecz Wykonawcy w przypadku: wystąpienia okoliczności powodujących, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy; odstąpienie od umowy, w tym przypadku może nastąpić w terminie 1 miesiąca od daty powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. B. Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót może być: 1) spowodowana warunkami atmosferycznymi w szczególności: a) klęskami żywiołowymi; b) warunkami atmosferycznymi odbiegającymi od typowych, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; 2) zmianami będącymi następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności: a) wstrzymaniem robót przez Zamawiającego; b) wstrzymaniem robót przez organ nadzoru budowlanego c) koniecznością usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; d) odmową wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę, w tym odmowa udostępnienia przez właścicieli nieruchomości do celów realizacji inwestycji; e) uchylenia aktów administracyjnych niezbędnych do realizacji inwestycji . C. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: 1) niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowania zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; 2) pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; 3) pojawieniem się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; 4) koniecznością zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy D. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia na skutek niemożności realizacji inwestycji przez uczestników procesu budowlanego: 1) dopuszcza się zmianę osób pełniących obowiązki Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 2) dopuszcza się zmianę koordynatora nadzoru inwestorskiego. 3) dopuszcza się zmianę kierownika budowy. Zmiana może nastąpić w uzasadnionych przypadkach, na pisemny wniosek Wykonawcy, lub żądanie Zamawiającego. 4) dopuszcza się zmianę kierownika robót instalacyjnych posiadającego uprawnienia budowlane w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych. Zmiana może nastąpić w uzasadnionych przypadkach, na pisemny wniosek Wykonawcy, lub żądanie Zamawiającego. 5) dopuszcza się zmianę kierownika robót instalacyjnych posiadającego uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Zmiana może nastąpić w uzasadnionych przypadkach, na pisemny wniosek Wykonawcy, lub żądanie Zamawiającego. 6) dopuszcza się zmianę kierownika robót drogowych posiadającego uprawnienia budowlane w zakresie dróg. Zmiana może nastąpić w uzasadnionych przypadkach, na pisemny wniosek Wykonawcy, lub żądanie Zamawiającego. E. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: 1) zmianą sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiatbytowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Bytowie, ul. 1-go Maja 15, 77- 100 Bytów pokój Nr 38.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bytowie, ul. 1-go Maja 15, 77- 100 Bytów pokój Nr 16 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejska ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013. Oś priorytetowa 9.- Lokalna infrastruktura społeczna i inicjatywy obywatelskie. Działanie 9.1.- Lokalna infrastruktura edukacyjna , sportowa i kultury.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kontynuacja budowy sali sportowej wraz z zapleczem socjalnym przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Bytowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kontynuacja budowy sali sportowej wraz z zapleczem socjalnym przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Bytowie, obejmująca prace projektowe oraz roboty budowlane związane z kontynuacją budowy sali sportowej wraz z zapleczem socjalnym przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Bytowie- termin realizacji: 31 grudzień 2012 r. Prace projektowe: opracowanie projektu stabilizacji gruntu pod projektowaną salą sportową oraz zapleczem socjalnym w oparciu o Ekspertyzę naukowo techniczną dotyczącą rozpoznania geotechnicznych warunków podłoża gruntowego oraz oceny posadowienia fundamentów sali sportowej przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Bytowie autorstwa Politechniki Gdańskiej. Projekt winien być opracowany przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia. Uwaga: Wykonawca wyceniając prace projektowe winien uwzględnić koszt ewentualnych dodatkowych badań geotechnicznych warunków posadowienia budowanego obiektu oraz nadzoru autorskiego w związku z stabilizacją gruntu. Roboty budowlane związane z kontynuacją budowy sali sportowej wraz z zapleczem socjalnym przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Bytowie obejmujące swoim zakresem: 1. Rozbiórka elementów fundamentowych w toku, nie nadających się do dalszego użytku, zgodnie z Tab. 2 Opisu przedmiotu zamówienia 2. Stabilizację gruntu pod realizowaną salą sportową oraz zapleczem socjalnym ( wykonane oraz do wykonania) w oparciu o projekt stabilizacji gruntu, - Kontynuacje budowy sali sportowej wraz z zapleczem socjalnym przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Bytowie obejmujące swoim zakresem budowę sali sportowej wraz z zapleczem socjalnym przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Bytowie wraz z przygotowaniem terenu pod zabudowę. Dane ogólne : - Pow. zabudowy: budynek projektowany: 1 957,69 m2 - Powierzchnia użytkowa: 1 791,64 m2 - Kubatura 13 967,10 m3 Nowo projektowany budynek zawierać będzie: - salę sportową przewidzianą do rozgrywek w piłkę ręczną, koszykówkę i siatkówkę, tenis, z możliwością podziału kotarami z siatki na 3 części przeznaczone dla 3 ćwiczących grup oraz jako salę widowiskową. Sala wyposażona będzie w trybuny dla widzów 3*54 = 162 miejsca siedzące. W holu zaprojektowano kącik do wypoczynku, bar kawowy oraz szatnię. Bezpośrednio z holu dostać się można do pomieszczenia organizatora sportowego, rozdzielni elektrycznej, pomieszczenia trenera z przylegającym węzłem sanitarnym i z wyjściem na salę, WC dla niepełnosprawnych, wc dla mężczyzn i wc dla kobiet. Z biegnącego wokół sali korytarza możemy dostać się do 2 szatni dla mężczyzn na 23 osoby z węzłem sanitarnym , 2 szatni dla kobiet na 23 osoby z węzłem sanitarnym i natryskami oraz szatni dla niepełnosprawnych wraz z WC i natryskiem . Od strony wschodniej znajdują się pomieszczenia: gabinet zabiegowy, pomieszczenie porządkowe, siłownia i pomieszczenie trenera z węzłem sanitarnym i magazynkiem. - adaptację pomieszczenia w piwnicy biblioteki na węzeł cieplny, - wymianę okien od strony projektowanego obiektu w budynki biblioteki szkolnej, - wykonanie wielofunkcyjnego boiska do piłki nożnej, ręcznej, koszykówki , siatkówki i tenisa z nawierzchnią poliuretanowo-kauczukowa na podbudowie przepuszczalnej - wykonanie boiska do koszykówki i siatkówki z nawierzchnią poliuretanowo-kauczukowa na podbudowie przepuszczalnej, - wykonanie skoczni w dal z bieżnią rozbiegową z nawierzchni poliuretanowo- kauczukowej, - wykonanie ciągów pieszych przy wejściu do budynku oraz przy boiskach z kostki betonowej gr. 6 cm, obejmujące swoim zakresem: wykonanie chodnika wzdłuż budynku Sali sportowej wzdłuż osi A-A do granicy działki oraz osi 22-22 wykonanie chodnika okalającego boisko treningowe o wym.: 39,9*21,40 wykonanie chodnika wraz z schodami terenowymi przy boisku treningowym o wymiarach 12,5*23,80m.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.25-9, 45.10.00.00-8, 45.30.00.00-0, 45.23.21.40-5, 45.23.31.40-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zagospodarowanie terenu przy realizowanej sali sportowej wraz z zapleczem socjalnym przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Bytowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zagospodarowanie terenu przy realizowanej sali sportowej wraz z zapleczem socjalnym przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Bytowie obejmujące swoim zakresem: - wykonanie odwodnienia terenów i dachów - rozbiórkę istniejącego budynku gospodarczego o wymiarach 5,56*25,30*4,0 z cegły pełnej z dachem dwuspadowym w celu stworzenia miejsca do parkowania, - wykonanie nawierzchni jezdni i placów postojowo-manewrowych oraz nawierzchni chodników dla pieszych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.25-9, 45.23.31.40-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYTOWA
- Dostawa kruszyw na potrzeby utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Bytów w roku 2025
- Modernizacja zespołu boisk sportowych "Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej nr 1 i Szkole Podstawowej nr 2 w Bytowie
- Zabudowa i zagospodarowanie terenu związane z budową kortów tenisowych na terenie Stadionu Miejskiego w Bytowie
więcej: przetargi w Bytowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawy i remonty w ramach bieżącego utrzymania dróg gruntowych na terenie Gminy Kobylanka.
- Wykonanie w formule "zaprojektuj i wykonaj" podłączenia instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy 243,93 kWp do operatora systemu dystrybucyjnego (OSD) w SPZOZ w Puławach
- Budowa Park&Ride w Bogumiłowicach na terenie gminy Wierzchosławice
- Budowa stacji transformatorowej SN/nn oraz przyłączy elektroenergetycznych na terenie Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego w Inowrocławiu
- "Remont instalacji kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej na terenie jednostki w Zakładzie Karnym w Raciborzu"
- "Odnawialne źródła energii w Klastrze Energii Powiatu Myszkowskiego" - 3 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.