eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaKompleksowa usługa sprzątania Galerii Zachęta w Warszawie, Plac Małachowskiego 3 oraz pomieszczeń Galerii Projekt Kordegarda w Warszawie przy ul. Gałczyńskiego 3

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-29

Warszawa: Kompleksowa usługa sprzątania Galerii Zachęta w Warszawie, Plac Małachowskiego 3 oraz pomieszczeń Galerii Projekt Kordegarda w Warszawie przy ul. Gałczyńskiego 3
Numer ogłoszenia: 188022 - 2010; data zamieszczenia: 29.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 143806 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachęta Narodowa Galeria Sztuki, Plac Małachowskiego 3, 00-916 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8275854, faks 022 8277886.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa usługa sprzątania Galerii Zachęta w Warszawie, Plac Małachowskiego 3 oraz pomieszczeń Galerii Projekt Kordegarda w Warszawie przy ul. Gałczyńskiego 3.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa sprzątania polegająca na codziennym utrzymaniu czystości pomieszczeń oraz otoczenia gmachu Galerii Zachęta w Warszawie, Plac Małachowskiego 3 oraz pomieszczeń Galerii Projekt Kordegarda w Warszawie przy ul. Gałczyńskiego 3 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje codzienne sprzątanie: 2.1. Pomieszczeń biurowych: - SPRZĄTANIE W GODZ. 1600 DO 2000 - codzienne odkurzanie lub mycie na mokro podłóg i wykładzin, odkurzanie sprzętów /biurka, - półki, telefony, komputery, parapety, krzesła, grzejniki, listwy, lampy, itp./ - codzienne czyszczenie, mycie i opróżnianie popielniczek i koszy na śmieci - dwa razy w miesiącu mycie, pastowanie i froterowanie posadzek drewnianych - 1 raz w miesiącu mycie wszystkich listew - 1 raz w miesiącu mycie wszystkich drzwi - 1 raz w miesiącu mycie wszystkich grzejników 2.2. Klatki schodowe, korytarze, hole, pomieszczenia zaplecza i administracyjne - codzienne mycie na mokro posadzek kamiennych - codzienne odkurzanie /lub mycie na mokro/ posadzek drewnianych - 2 razy w miesiącu mycie, pastowanie i froterowanie posadzek drewnianych - codzienne odkurzanie wszystkich poręczy i cokołów - 2 razy w miesiącu odkurzanie kutych krat pod poręczami, kandelabrów, kinkietów i żyrandoli /dot. holu starego/ - usuwanie /w miarę możliwości/ zabrudzeń ze ścian i cokołów - 1 raz w miesiącu mycie kinkietów - 1 raz w miesiącu mycie drzwi - 1 raz w miesiącu mycie grzejników - 1 raz w miesiącu konserwacja posadzek kamiennych 2.3. Pomieszczenia sanitarne - codzienne mycie i czyszczenie urządzeń sanitarnych i podłóg - codzienne uzupełnianie środków czystości /mydło, papier, ręczniki, odświeżacze powietrza/ - 2 razy w miesiącu mycie glazury na ścianach - 1 raz w miesiącu przeprowadzenie procesu usuwania nieprzyjemnych zapachów 2.4. Sale wystawowe - sprzątanie w godz. 700 do 1200 (lub od godz. 2000 w przypadku oddzielnych uzgodnień) - codzienne odkurzanie lub mycie na mokro posadzek drewnianych i betonowych - codzienne ścieranie kurzy /parapety, grzejniki, listwy/ - 2 razy w miesiącu mycie, pastowanie i froterowanie posadzek oraz przed każdym wernisażem woskowanie całej powierzchni - 1 raz w miesiącu mycie wszystkich listew - 1 raz w miesiącu mycie wszystkich grzejników - 1 raz w miesiącu mycie drzwi 2.5. Otoczenie gmachu - codzienne zamiatanie chodników i terenu wokół Galerii - w okresie jesiennym codzienne uprzątanie zalegających liści - w okresie zimowym codzienne odśnieżanie /w zależności od warunków atmosferycznych/ 2.6. Pielęgnacja zieleni - pielęgnacja, koszenie i podlewanie trawników i kwietników w okresie wiosenno letnim od maja do końca października (6 m-cy) 2.7. Sprzątanie kwartalne - na początku każdego kwartału mycie wszystkich okien - na początku każdego kwartału mycie świetlików dolnych oraz na klatce schodowej - na początku każdego kwartału sprzątanie powierzchni międzyświetlikowej, odkurzanie, - mycie podłóg i ciągów komunikacyjnych i schodów, odkurzanie urządzeń, sprzątanie korytarza i sanitariatu. 2.8. Serwis dzienny - codzienny (od poniedziałku do niedzieli) dyżur dwóch pracowników serwisu w godzinach: 1 osoba w godz. 8:00 - 16:00; oraz 1 osoba w godzinach 12:00 - 20:00 - kontrola i stałe utrzymywanie czystości w części biurowej i wystawienniczej budynku a w szczególności : holu głównego, szatni i toalet dla zwiedzających. - Sprzątanie pomieszczeń biurowych i magazynowych wyłączonych ze sprzątania z uwagi na ograniczenie dostępu po godzinie 1600. - Sprzątanie 2 pokoi gościnnych galerii, w zakresie i czasie uzgodnionym z pracownikiem prowadzącym rezerwację i obsługę gości. - Wykonywanie drobnych prac gospodarczych i fizycznych w budynku na zlecenie kierownictwa administracji galerii obejmujących: itp. prace porządkowe w pomieszczeniach zaplecza technicznego i magazynach, prace pomocnicze przy organizacji imprez ( ustawianie, przenoszenie krzeseł stołów, rekwizytów ), itp. 2.9. Galeria Projekt Kordegarda - sprzątanie 6 razy w tygodniu pomieszczenia o pow. 125 m2 - codzienne sprzątanie sanitariatu, mycie glazury, uzupełnianie środków czystości oraz mycie podłóg kamiennych, przecieranie parapetów i grzejników - raz w tygodniu mycie okien i drzwi wejściowych - raz w miesiącu lub po montażu wystawy czyszczenie maszynowe posadzki kamiennej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sparta Security Sp. z o.o., ul. Duża 1, 05-260 Marki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 636042,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 523670,90

  • Oferta z najniższą ceną: 523670,90 / Oferta z najwyższą ceną: 1070619,12

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.