Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-09
Toruń: Wykonanie robót budowlanych remontowych w Przychodni Specjalistycznej
OLK-MED w Toruniu.
Numer ogłoszenia: 188039 - 2007; data zamieszczenia: 09.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przychodnia Specjalistyczna OLK-MED, Pl. 18 Stycznia 4, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6575120, fax 056 6228011.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych remontowych w Przychodni Specjalistycznej OLK-MED w Toruniu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych remontowych w zakresie ogólnobudowlanym, instalacji wod.-kan. oraz instalacji centralnego ogrzewania (wymiana części grzejników) w Przychodni Specjalistycznej OLK-MED w Toruniu. Szczegółowy zakres zamówienia określa przedmiar robót i kosztorys nakładczy, który stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.000,00 zł (cztery tysiące zł)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że: 1)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli przedłoży on dokument określony w rozdziale IV pkt.1 d SIWZ. 2)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: a/dysponuje osobą do kierowania robotami w zakresie konstrukcyjno-budowlanym, instalacji wod.-kan. oraz instalacji centralnego ogrzewania, które są członkami właściwej izby samorządu zawodowego (wymagane minimum - po jednej osobie w każdej specjalności z w/w uprawnieniami budowlanymi). b/wykonał minimum 3 zamówienia zrealizowania budowy, rozbudowy lub remontów w zakresie robót ogólnobudowlanych o wartości co najmniej 150.000,00 zł brutto w ramach jednego kontraktu każde, wraz z potwierdzeniem (minimum 3 referencjami), że roboty te zostały wykonane należycie. 3)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli przedłoży on dokument (polisa) określony w rozdziale IV pkt.1 j SIWZ. 4)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli przedłoży on oświadczenie określone w rozdziale IV pkt.1 c SIWZ oraz dokumenty określone w rozdziale IV pkt.1 e, i, k, l SIWZ .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane dokumenty i oświadczenia jakie Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie to: a/ wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru określonego w Załączniku Nr 1 do SIWZ, b/ kosztorys ofertowy opracowany w oparciu o przedmiar robót i kosztorys nakładczy, który stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ. Kosztorys ofertowy musi obejmować wszystkie pozycje kosztorysowe z przedmiaru robót oraz określać ceny poszczególnych pozycji i całego zamówienia ogółem. c/ oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i spełnia wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w Załączniku Nr 2 do SIWZ , d/ aktualny odpis z właściwego rejestru handlowego albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeśli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej, dodatkowo musi być załączona umowa spółki cywilnej. e/ aktualne zaświadczenia wydane przez właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f/ wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tzn. sprawować kierownicze funkcje, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia a także zakresu wykonywanych przez ich czynności - wykaz przygotować wg wzoru określonego w Załączniku Nr 3 do SIWZ , g/ kopie dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane prawem uprawnienia. Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował osobami: - posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie konstrukcyjno-budowlanym, instalacji wod.-kan., instalacji centralnego ogrzewania, które są członkami właściwej izby samorządu zawodowego (wymagane jest dysponowanie minimum po jednej osobie w każdej specjalności z w/w uprawnieniami). h/ wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wykaz przygotować wg wzoru określonego w Załączniku Nr 4 do SIWZ. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada odpowiednie doświadczenie jeśli wykonał minimum 3 zamówienia zrealizowania budowy, rozbudowy lub remontów w zakresie robót ogólnobudowlanych o wartości co najmniej 150.000,00 zł brutto w ramach jednego kontraktu każde, wraz z potwierdzeniem (minimum 3 referencjami), że roboty te zostały wykonane należycie. i/ potwierdzenie (dowód) wniesienia wadium j/ polisa potwierdzająca, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wymagana minimalna kwota ubezpieczenia: 200.000 zł (dwieście tysięcy złotych). Przedłożona polisa musi być aktualna co najmniej na dzień składania ofert. Jednakże jeśli polisa obejmuje okres krótszy niż przewidywany termin realizacji zamówienia (przewiduje się, że zamówienie winno być wykonane najpóźniej do 31.05.2008r.) , Wykonawca zobowiązany jest złożyć dodatkowe pisemne oświadczenie, że we właściwym czasie przedłuży on okres trwania polisy na czas trwania umowy z zamawiającym. k/ aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. l/ aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. ł/ oświadczenie, że Wykonawca akceptuje bez zastrzeżeń warunki przetargu określone w SIWZ, w tym projekt przyszłej umowy z istotnymi postanowieniami. Dokumenty, o których mowa wyżej muszą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Okres gwarancji - 15
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przychodnia Specjalistyczna OLK-MED Pl. 18 Stycznia 4, 87-100 Toruń.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2007 godzina 14:00, miejsce: Przychodnia Specjalistyczna OLK-MED Pl. 18 Stycznia 4, 87-100 Toruń (sekretariat ).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Ubezpieczenie mienia Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych "Dziekanka" im. Aleksandra Piotrowskiego w Gnieźnie
- Dostawa pojemników i koszy na odpady i śmieci
- Dostawa sprzętu elektronicznego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- Usługa archiwizacji dokumentacji medycznej dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego w Toruniu
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. w Płocku
- Dostawa wraz z wdrożeniem urządzeń do wykonywania kopii bezpieczeństwa i oprogramowania zabezpieczającego w ramach programu ,,Cyberbezpieczny Samorząd''
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Dostawa i montaż klimatyzacji, wentylacji wywiewnej oraz czujek ppoż. - wraz z robotami towarzyszącymi - w pomieszczeniu serwerowni budynku IBE przy ul. Górczewskiej 8 w Warszawie.
- Remont korytarzy - I,II,III piętro w DPS w Nowej Rudzie - etap I, remont korytarzy I,II,III piętro w DPS w Nowej Rudzie - etap II ".
- "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Giby"
- Przebudowa wewnętrznej instalacji sanitarnej wraz z remontem węzłów sanitarnych, malowaniem i wymianą armatury łazienkowej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 24 w Rzeszowie - etap I
- "Budowa samodzielnej kancelarii leśnictwa Chotylub wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.