Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-02-25
Lublin: Dostawa samochodowych części zamiennych, akumulatorów, ogumienia, olejów do magazynu Zamawiającego w Lublinie przy ul. Bursaki 17
Numer ogłoszenia: 18805 - 2016; data zamieszczenia: 25.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie , ul. Spadochroniarzy 8, 20-043 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5337790, faks 081 5337800.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodowych części zamiennych, akumulatorów, ogumienia, olejów do magazynu Zamawiającego w Lublinie przy ul. Bursaki 17.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych samochodowych części zamiennych, akumulatorów, ogumienia i olejów do magazynu Zamawiającego w Lublinie przy ul. Bursaki 17, szczegółowy wykaz stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 31.43.10.00-6, 34.35.11.00-3, 09.21.11.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienie będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia: W zakresie spełnienia tego warunku Wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełnienia tego warunku Wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. ustawy Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełnienia tego warunku Wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełnienia tego warunku Wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. ustawy Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełnienia tego warunku Wykonawca przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości: dla Cz. 1, 2,3,4,8 co najmniej 200 000,00 zł (dla każdej części), dla Cz. 5,6,7 i 9 co najmniej 100 000,00 zł (dla każdej części) kwoty ubezpieczeniowej
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
inne dokumenty
W przypadku części kategorii Z (opis kategorii w SIWZ) - dołączenia do oferty certyfikatów lub zaświadczeń producenta części zamiennych, z których wynika że są one tej samej jakości co komponenty, które są lub były stosowane do montażu danych pojazdów
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną, 2. Formularz cenowy - wycena przedmiotu zamówienia, 3. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin realizacji dostaw - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: - zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wartość przedmiotu zamówienia brutto. Zmiany umowy dopuszczalne jest wyłącznie w zakresie stawki i kwoty podatku VAT oraz wartość przedmiotu zamówienia brutto z odpowiednim uwzględnieniem przepisów prawa wprowadzających zmianę
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowie.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego w Lublinie, ul. Spadochroniarzy 8, pok. 201.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2016 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w Lublinie, ul. Spadochroniarzy 8, pok. 222 - Kancelaria WPR SP ZOZ w Lublinie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywna dostawa części zamiennych do samochodów marki MERCEDES ( Sprinter 316 CDI, Sprinter 313 CDI, Vito 111 CDI )- kategoria O , Q , P (opis kategorii części w SIWZ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa części zamiennych do magazynu Zamawiającego, zgodnie z ilościami i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji dostaw - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywna dostawa części zamiennych do samochodów marki MERCEDES ( Sprinter 316 CDI, Sprinter 313 CDI, Vito 111 CDI )- kategoria O , Q , P, Z (opis kategorii części w SIWZ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa części zamiennych do magazynu Zamawiającego, zgodnie z ilościami i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji dostaw - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywna dostawa części zamiennych do samochodów marki RENAULT ( Master 2,3 CDI 150 L2H2, Master 3,0 CDI L2H2 )- kategoria O , Q , P (opis kategorii części w SIWZ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa części zamiennych do magazynu Zamawiającego, zgodnie z ilościami i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji dostaw - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sukcesywna dostawa części zamiennych do samochodów marki RENAULT ( Master 2,3 CDI 150 L2H2, Master 3,0 CDI L2H2 )- kategoria O , Q , P, Z (opis kategorii części w SIWZ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa części zamiennych do magazynu Zamawiającego, zgodnie z ilościami i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sukcesywna dostawa części zamiennych do samochodów marki SKODA (SUPERB 3T, OKTAVIA II 1Z3264), CITROEN ( Berlingo), TOYOTA (HIACE 79 KM)- kategoria O , Q , P (opis kategorii części w SIWZ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa części zamiennych do magazynu Zamawiającego, zgodnie z ilościami i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.33.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji dostaw - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sukcesywna dostawa części zamiennych do samochodów marki SKODA (SUPERB 3T, OKTAVIA II 1Z3264), CITROEN ( Berlingo), TOYOTA (HIACE 79 KM)- kategoria O , Q , P, Z (opis kategorii części w SIWZ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa części zamiennych do magazynu Zamawiającego, zgodnie z ilościami i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji dostaw - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sukcesywna dostawa akumulatorów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa akumulatorów do magazynu Zamawiającego, zgodnie z ilościami i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.43.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji dostaw - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sukcesywna dostawa ogumienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa ogumienia do magazynu Zamawiającego, zgodnie z ilościami i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.11.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji dostaw - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sukcesywna dostawa olejów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa olejów samochodowych do magazynu Zamawiającego, zgodnie z ilościami i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.11.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa sprzętu medycznego do zabiegów kardiochirurgicznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego SP ZOZ im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Lublinie
- Zakup wraz z montażem i instalacją aparatury i sprzętu medycznego na potrzeby Jednostek Szpitala z możliwością składania ofert częściowych
- Zakup licencji na oprogramowanie antywirusowe na okres 3 lat w wersji PROTECT Advanced dla 1250 stanowisk
- Dostawa wyposażenia dla Lubelskiego Oddziału Okręgowego Polskiego Czerwonego Krzyża
- Usługa kompleksowego sprzątania domu studenckiego Broadway Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, ul. Dobrzańskiego 35.
- Oczyszczanie zimowe terenów Zamawiającego wraz z posypywaniem powierzchni środkami uszorstniającymi i solą oraz usuwaniem sopli i nawisów śnieżnych z dachów obiektów we władaniu Zamawiającego.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "RDW w Puławach Dostawa paliw" (zamówienie na rok 2025)
- Dostawy opon samochodowych w okresie 2 lat
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych części
- Część I Zakup paliw ciekłych dla Obwodu Drogowego w Lubartowie. Część II Zakup paliw ciekłych dla Obwodu Drogowego w Kamionce.
- Zakup paliw płynnych w 2025 r.
- Dostawa 6 sztuk opon zimowych o rozmiarze 195/75 R 16 C do lekkiego pojazdu ratowniczo- gaśniczego
więcej: Oleje silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.