Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-10
Olsztyn: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do diagnostyki laboratoryjnej, opakowań monitoringowych i zestawów do BSE
Numer ogłoszenia: 188076 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii , ul. Szarych Szeregów 7, 10-072 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5241450, faks 089 5241477.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.wiw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do diagnostyki laboratoryjnej, opakowań monitoringowych i zestawów do BSE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku do diagnostyki laboratoryjnej, opakowań monitoringowych i zestawów do BSE zestawionych w poniższych zadaniach: a)Zadanie Nr 1 - Materiały eksploatacyjne do urządzeń firmy BRAND b)Zadanie Nr 2 - Końcówki do pipet INTERSCIENCE c)Zadanie Nr 3 - Końcówki do pipet LABSYSTEM d)Zadanie nr 4 - Pipety i ezy e)Zadanie nr 5 - Probówki i probówki z antykoagulantami f)Zadanie nr 6 - Pozostały asortyment z PP g)Zadanie nr 7 - Opakowania monitoringowe h)Zadanie nr 8 - Przyrząd do pobierania i transportu prób do badań monitoringowych w kierunku gąbczastej encefalopatii bydła ( BSE).- 15.000 szt i) Zadanie nr 9 - Przyrząd do pobierania i transportu prób do badań monitoringowych w kierunku gąbczastej encefalopatii małych przeżuwaczy (owce, kozy) ( TSE) - 350 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.16.20 - Zestawy medyczne 33.19.25.00 - Probówki 33.43.70.00 - 33.43.70.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; b)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy. 2.Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w części V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. 3.Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w postępowaniu lub którzy złoża dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega wykluczeniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4.Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane materiały wymagań określonych w SIWZ nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 5.Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a)Aktualny odpis z właściwego rejestry sądowego albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego zakładu ubezpieczeń społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c)Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 Ustawy - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert. d)Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e)Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych (wzór zał. Nr 3)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.wiw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
ul. Szarych szeregów 7
10-072 Olsztyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii ul. Szarych szeregów 7 10-072 Olsztyn.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 Materiały eksploatacyjne do urządzeń firmy BRAND.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zawarty w zał. formylarza ofertowego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.71.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 Końcówki do pipet INTERSCIENCE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zawarty w zał. do formularza oferty.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.71.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 3 Końcówki do pipet LABSYSTEM.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zawart w zał do formularza oferty.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.71.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 Pipety i ezy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis parametrów w siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 Probówki i probówki z antykoagulantami.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis techniczny w siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 7 Pozostały asortyment z PP.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis w siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 Opakowania monitoringowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis parametrów i asortymentu w siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 Przyrząd do pobierania i transportu prób do badań monitoringowych w kierunku gąbczastej encefalopatii bydła ( BSE).- 15.000 szt.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrząd winien zawierać: - Łyżeczkę polipropylenową do pobierania próbek z pnia mózgu przez otwór potyliczny wielki czaszki o długości części szpatułkowej nie mniej niż 8 cm, (tolerancja wymiaru + 2 mm), szerokości części szpatułkowej nie mniej niż 2,5 cm, (tolerancja wymiaru + 1 mm), wyprofilowanej w kształcie litery U zakończonej ostrymi ząbkami zaopatrzoną w ząbki ułatwiające odcięcie próbki. Łyżeczka opakowana w torebkę foliową wstępnie sterylizowaną promieniami UV w atmosferze ozonu. - Pojemnik cylindryczny o poj. nie mniej niż 150 ml wykonany z przezroczystego, odpornego na uszkodzenia mechaniczne tworzywa sztucznego, wyposażony w zakrętkę z minimum podwójnym gwintem gwarantującym szczelność. - Naklejki samoprzylepne do oznaczania prób. - Polietylenowa rękawiczka jednorazowa. - Opakowane zbiorczo po nie mniej niż 10 szt. Nie więcej niż 20 szt. w pudełku kartonowym zaopatrzone we wkładki zapobiegające przewracaniu się próbek..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - Przyrząd do pobierania i transportu prób do badań monitoringowych w kierunku gąbczastej encefalopatii małych przeżuwaczy (owce, kozy) ( TSE) - 350 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrząd powinien zawierać: - Łyżeczkę polipropylenową do pobierania próbek z pnia mózgu przez otwór potyliczny wielki czaszki o długości części szpatułkowej nie mniej niż 6,6 cm, (tolerancja wymiaru + 2 mm), szerokości części szpatułkowej nie mniej niż 1,5 cm, (tolerancja wymiaru + 1 mm), wyprofilowanej w kształcie litery U zakończonej ostrymi ząbkami zaopatrzoną w ząbki ułatwiające odcięcie próbki. Łyżeczka opakowana w torebkę foliową wstępnie sterylizowaną promieniami UV w atmosferze ozonu. - Pojemnik cylindryczny o poj. nie mniej niż 120 ml wykonany z przezroczystego, odpornego na uszkodzenia mechaniczne tworzywa sztucznego, wyposażony w zakrętkę z minimum podwójnym gwintem gwarantującym szczelność. - Naklejki samoprzylepne do oznaczania prób. - Polietylenowa rękawiczka jednorazowa. - Opakowane zbiorczo po nie mniej niż 10 szt. Nie więcej niż 20 szt. w pudełku kartonowym zaopatrzone we wkładki zapobiegające przewracaniu się próbek..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku w Urzędzie Skarbowym w Działdowie.
- Pogwarancyjna opieka serwisowa aparatu rezonans magnetyczny MAGNETOM sola
- Dostawa pyłomierza grawimetrycznego do jednostki organizacyjnej UW-M w Olsztynie
- Remont drogi krajowej nr 51/51a na odcinku Barcikowo - Spręcowo: DK 51a w km 0+000 do 1+720 oraz DK 51 67+720 do 67+881
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych w Olsztynie przy ul. Bałtyckiej 37 a
- Dostawa aparatu do oznaczania chloramfenikolu w paszy i wodzie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa testów multiplex PCR do diagnostyki genetycznej zakażeń na panelach syndromicznych wykrywających wirusy, bakterie, mechanizmy oporności i grzyby ... w podziale na 14 części
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych oraz laboratoryjnych materiałów zużywalnych według katalogu Promega na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- ZP/7/2025 Postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji na dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku, obłożeń, plastrów oraz siatek przepuklinowych- uzupełnienie vol 4
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz innych materiałów medycznych uzupełnienie I
- Dostawę wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. - postępowanie III
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowego użytku oraz leków i znieczuleń
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.