To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-14
Legnica: ZDH/16/2013 - Przeglądy i prace konserwacyjno - remontowe dźwignic
Numer ogłoszenia: 188080 - 2013; data zamieszczenia: 14.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 132596 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica, ul. Złotoryjska 89, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8505500, faks 076 8505501.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JBR.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZDH/16/2013 - Przeglądy i prace konserwacyjno - remontowe dźwignic.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1)Kompleksowe wykonanie przeglądów i konserwacji dźwignic dopuszczonych do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego na wydziałach (zakładach) Instytutu Metali Nieżelaznych w Legnicy (teren Huty Miedzi Legnica), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 października 2003 roku (Dz. U. 193, poz. 1890). Wykaz dźwignic podlegających przeglądom wraz z częstotliwością przeglądów: a) Zakład Doświadczalny Hutnictwa - przeglądy 2 razy w miesiącu 1Suwnica lejnicza WR 1271 20; 5 2Suwnica pomostowa - chwytakowa WR 1272 5 b) Zakład doświadczalny Chemii - przeglądy 1 raz w miesiącu 3Wciągnik elektryczny WR 842801859 1 4Wciągnik elektryczny WR 842802393 1 5Żuraw kolumnowy WR 822801552 0,5 6Wciągnik elektryczny WR 842801226 2 7Wciągnik elektryczny WR 842801857 1 8Wciągnik elektryczny N 8428002940 1 9Wciągnik elektryczny N 8428003077 1 c) Zakład Produkcji Małotonażowej - przeglądy 1 raz w miesiącu 10Wciągnik elektryczny WR 842801858 1 11Wciągnik elektryczny N 8428002960 1 12Dźwig towarowy 0,1 13Wciągnik elektryczny N 8428003133 2 14Suwnica pomostowa - hakowa WR 2037 3,2 d) Wydział Energo-Mechaniczny - przeglądy 1 raz w miesiącu Suwnica jednobelkowa-WR 6309 1,5 Zakres czynności konserwacyjno - przeglądowych poz. 1,2,14 - przegląd co 15 dni (2 razy w miesiącu). poz. od 3 - 13, 15 - przegląd co 30 dni (1 raz w miesiącu). Zakres czynności - przestrzeganie instrukcji konserwacji, usuwanie na bieżąco usterek i innych nieprawidłowości w działaniu dźwignicy oraz dokonywanie przeglądu konserwacji w terminach i zakresie określonym przez wytwórcę w dokumentacji technicznej. W uzasadnionych przypadkach w okresach określonych przez organ dozoru technicznego - w zależności od warunków pracy dźwignicy, stanu technicznego urządzenia. OPIS ROBÓT - SZCZEGÓŁOWA KONTROLA: 1.liny stalowe 2.zblocza linowe 3.cięgna nośne 4.bębny linowe 5.zespoły hamulcowe 6.urządzenia sterujące, sygnalizujące, oświetleniowe 7.przekładnie zębate 8.sprzęgła 9.osie i wały 10.część mechaniczna - konstrukcja dźwignicy ( nity , spoiny , śruby , oszklenie i wyposażenie kabiny) 11.chwytaki elektromagnetyczne 12.zwalniaki elektromagnetyczne - elektrohydrauliczne 13.silniki asynchroniczne pierścieniowe 14.styczniki niskiego napięcia 15.obwody instalacji elektrycznych 16.nastawniki , sterowniki, falowniki, 17.wyłączniki krańcowe - wrzecionowe , różnicowe , dźwignicowe 18.troleje i zbieraki prądowe 19.oporniki - grzejniki 20.przekaźniki 21.zestawy kół jezdnych 22.Torowisko i układ zasilania 23.Kwalifikowanie uszkodzeń oraz planowanie i prowadzenie remontów, napraw, napraw awaryjnych i wymian części oraz podzespołów dźwignic i urządzeń współpracujących z dźwignicami - torowisk, szyn zasilania, itp. 24.badania haków dźwignic raz do roku oraz kontrola stanu użytkowanych przez Zamawiającego trawers i zawiesi w ramach ryczałtu przeglądowego. Badanie takie Wykonawca udokumentuje odpowiednim protokołem, potwierdzonym przez przedstawicieli Zamawiającego. Przeprowadzony przegląd i konserwacja odnotowana musi być z aktualną datą w Dzienniku konserwacji prowadzonym przez Wykonawcę zgodnie z podpisanym przez IMN protokołem z wykonanych prac. 2)Udział w pracach inspektorów UDT w zakresie przeglądów odbiorowych, dopuszczenia do eksploatacji, sporządzania wymaganych przez UDT dokumentów, wyłączania z eksploatacji. 3)Kwalifikowanie uszkodzeń oraz planowanie i prowadzenie remontów, napraw, napraw awaryjnych i wymian części oraz podzespołów dźwignic i urządzeń współpracujących z dźwignicami - torowisk, szyn zasilania, itp. 4)Prowadzenie bieżącej analizy występujących awarii, przeprowadzonych napraw, remontów, wymian części i podzespołów w celu określenia przyczyn i prowadzących do nich zdarzeń. Co najmniej raz na dwa miesiące Wykonawca skonsultuje wyniki analiz z osobami wyznaczonymi do reprezentacji Zamawiającego, które sporządzą notatkę z takiego spotkania. Jeśli awarie i uszkodzenia wynikają z niewłaściwego użytkowania urządzeń, Wykonawca jest zobowiązany o tym fakcie niezwłocznie powiadomić Zamawiającego - informacja faksem na numer 76 850 55 01. 5)Przeprowadzanie cyklicznych spotkań z kierownictwem wydziałów eksploatujących dźwignice, w celu przedstawienia wyników analiz opisanych powyżej. Przedstawienie wyników zostanie zrealizowane minimum raz na kwartał, przy jednoczesnej możliwości zwołania takiego spotkania przez Zamawiającego w dowolnym terminie. 6)Przeprowadzanie co najmniej raz na kwartał szkolenia załogi Zamawiającego w zakresie wybranych tematów prawidłowej eksploatacji dźwignic. Szkolenie będzie organizowane na pisemny wniosek i przy udziale osób reprezentujących stronę Zamawiającą. 7)Raz w roku Wykonawca przeprowadzi badania haków dźwignic oraz kontroli stanu użytkowanych przez Zamawiającego trawers i zawiesi w ramach ryczałtu przeglądowego. Badanie takie Wykonawca udokumentuje odpowiednim protokołem, potwierdzonym przez przedstawicieli Zamawiającego. 8)W przypadku podjęcia informacji przez Wykonawcę o zagrożeniu utraty zdrowia lub życia pracowników Zamawiającego na skutek złego stanu eksploatowanej dźwignicy i braku możliwości jej naprawy, Wykonawca uprawniony jest do jej bezzwłocznego wyłączenia informując jednocześnie o tym odpowiedzialnego Kierownika Zakładu - Wydziału. Przewidywana liczna godzin dla prac remontowych - 5400/24 miesiące. Przewidywana liczna godzin dla prac warsztatowych - 810/24 miesiące. Obowiązkowe przeglądy okresowe - rozliczane będą miesięcznym ryczałtem. Wszystkie prace konserwacyjno - przeglądowe oraz naprawcze, wymagające wyłączenia z ruchu urządzeń dźwignicowych Wykonawca prowadzić będzie w zakresie i terminie uzgodnionymi z właściwym Kierownikiem zakładu-wydziału Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić i przedstawić Zamawiającemu miesięczny plan przeglądów z wyprzedzeniem jednego miesiąca. Decyzje o konieczności remontu bądź wymiany istotnego zespołu, części zamiennej lub elementu o znaczącej wartości zakupu w odniesieniu do dźwignic wymienionych w załączniku nr 1 Istotnych Warunków Umowy podejmą właściwe służby Instytutu Metali Nieżelaznych na wniosek Wykonawcy. Prace te będą wymagały oddzielnego zamówienia (zlecenia) wystawionego przez Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica w ramach wartości Zamówienia objętego Umową. Wykonawca będzie wykonywał przeglądy okresowe na I zmianie Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza wykonywanie przeglądów na innych zmianach tylko i wyłącznie po uzyskaniu przez Wykonawcę pisemnej zgody Zamawiającego. Po otrzymaniu telefonu powiadamiającego o awarii Wykonawca niezwłocznie przystąpi do usunięcia awarii, nie później jednak niż w ciągu 3 godzin od otrzymania zgłoszenia. Z każdych wykonanych prac konserwacyjno - przeglądowych, naprawczych i awaryjnych Wykonawca zobowiązany jest sporządzić niezwłocznie protokół podpisany przez: Przedstawicieli Wykonawcy - grupy naprawczej, osoby nadzoru. Mistrza sprawującego nadzór nad prowadzeniem zmiany ze strony Zamawiającego Przedstawiciela wydziału Energomechanicznego ze strony Zamawiającego Kierownika zakładu - wydziału Zamawiającego wykorzystującego urządzenia dźwignicowe. Protokół z naprawy awaryjnej zawierać ma dodatkowe informacje: Krótki opis stanu technicznego urządzenia, w jakim przyjmuje go grupa naprawcza Wykonawcy, wraz z opisem potencjalnych przyczyn zaistnienia awarii lub uszkodzenia Imię i nazwisko operatora urządzenia dźwignicowego wykonującego pracę w trakcie zaistnienia awarii. Usługi mają być realizowane regularnie w trakcie obowiązywania Umowy przez okres kolejnych 24 miesięcy, począwszy od ustalonej daty w podpisanej umowie. Dopuszcza się realizację usług przeglądowych na podstawie wcześniej opracowanego i obustronnie zatwierdzonego harmonogramu. Wszelkie materiały, sprzęt i urządzenia niezbędne do wykonania zamówienia dostarcza Wykonawca. Będzie on posiadał wszelkie wymagane atesty i dokumenty dopuszczające do stosowania. Zamawiający w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013r., poz. 21) jest posiadaczem odpadów złomu, natomiast Wykonawca przeprowadzający remonty lub modernizację w zakresie zgodnym z przedmiotem niniejszego zamówienia jest posiadaczem wszystkich innych rodzajów odpadów. Wyliczenia należności za przeglądy i konserwacje wynikać będą z ilości wykonanych przeglądów, prac konserwacyjnych oraz zgłaszanych przez Zamawiającego prac awaryjnych zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Istotnych Warunków Umowy. Wyliczenia należności za prace remontowe wynikać będą z ilości wykonanych prac remontowych zgodnie z załącznikiem nr 3 do Istotnych Warunków Umowy. Wszelkie naprawy, remonty planowane i modernizacje traktowane będą jako remonty rozliczane wg załącznika nr 3 do Istotnych Warunków Umowy. Wynagrodzenie za wykonanie prac remontowych rozliczone zostanie fakturami VAT w oparciu o załącznik nr 3 do Istotnych Warunków Umowy i Protokół Odbioru - załącznik nr 4 do Istotnych Warunków Umowy, sporządzonych przez Wykonawcę, sprawdzony, podpisany i zatwierdzony przez Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica na podstawie ilości rzeczywiście wykonanych i odebranych jakościowo remontów. W przypadku wykonania zakresu robót zawierających standardowe czynności stosuje się wyliczenie wynagrodzenia na podstawie odpowiednich cenników według pozycji KNR i KNP. W przypadku, gdy KNR i KNP nie zawierają danej czynności, dopuszcza się rozliczenie według rzeczywistej pracochłonności i scalonej stawki roboczogodziny jak w załączniku nr 3 do Istotnych Warunków Umowy. Jeżeli przy realizacji zleceń konieczne jest wynajęcie specjalistycznego sprzętu, strony uzgodnią wcześniej na roboczo warunki tego przedsięwzięcia. Jeżeli przy realizacji przedmiotu zamówienia konieczne będzie użycie materiałów i części zamiennych dostarczonych przez Wykonawcę, do wartości użytych materiałów i części zamiennych Wykonawca doliczy maksymalnie do 10% Kz (koszt transportu, zakup, składowanie materiałów) zgodnie z załącznikiem nr 3 do Istotnych Warunków Umowy. Jeżeli Wykonawca będzie montował części zamienne wykonywane we własnym zakresie, koszty tych części rozliczane będą wg stawek na prace warsztatowe (załącznik nr 3 do Istotnych Warunków Umowy). Wykonawca zabezpieczy niezbędne materiały do natychmiastowego usunięcia awarii. Wykonawca podejmie niezbędne działania w celu zachowania w dobrym stanie i kompletności udostępnianej dokumentacji eksploatowanych urządzeń dźwignicowych. Wykonawca wykona wszystkie prace w terminie, z najwyższą starannością, w pełnej zgodności z przepisami i wymogami UDT. Wykonawca posiada właściwe uprawnienia do wykonywania wymienionych prac i gwarantuje całodobowy dyżur uprawnionych konserwatorów łącznie z niedzielami i świętami. Pracownicy wykonujący prace zaopatrzeni zostaną przez Wykonawcę w odzież ochronną i wymagane środki ochrony osobistej. Wykonawca ma zapewnić ciągły nadzór nad przestrzeganiem przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przez wszystkich swoich pracowników w miejscach wykonywania robót. Drobne materiały takie, jak bezpieczniki, taśmy izolacyjne, żarówki sygnalizacyjne, śruby stalowe, nity itp. niezbędne do wykonania prac konserwacyjno - przeglądowych i naprawczych zakupi i dostarczy Wykonawca, bez dodatkowej opłaty (w ramach pobieranej opłaty za wykonaną usługę). Wykonawca udziela Instytutowi Metali Nieżelaznych minimum 12 - miesięcznej gwarancji na wykonane prace remontowe, licząc od dnia podpisania bezusterkowego Protokółu odbioru robót. Wzór protokołu stanowi załącznik do umowy (Istotne Warunki Umowy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). Zamawiający wymaga zapoznania się z miejscem i zakresem wykonywania zamówienia. Wykonanie Usług w ilości mniejszej niż określono w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. Warunki płatności: płatność na podstawie prawidłowo sporządzonej i zatwierdzonej faktury VAT w terminie 30 dni od daty jej wpływu do siedziby Zamawiającego w formie polecenia przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy. Podstawą wystawienia faktury będzie podpisany przez obie strony protokół bezusterkowego odbioru, którego sporządzenie jest obowiązkiem Wykonawcy. Do podanej w formularzu ofertowym ceny netto zostanie doliczony podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.90.00 - Usługi remontów i konserwacji zakładów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPUH LEG-SERWIS SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
PPUH LEG-SERWIS SPÓŁKA CYWILNA
- PPUH Leg-Serwis, Złotoryjska 178-184, Legnica, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 801532,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 465000,00
Oferta z najniższą ceną: 465000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 613500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Dostawa kriostatu
- "Bieżące utrzymanie terenów rekreacyjnych w Legnicy"
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w 2025 r.
- Usługi w zakresie wykonania operatów szacunkowych - powtórka części 2 i 3
- DOSTAWY PRODUKTU LECZNICZEGO O NAZWIE REMDESIVIR
- Rozbudowa i modernizacja sieci LAN w siedzibie Nadleśnictwa Legnica - drugie postępowanie
więcej: przetargi w Legnicy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.