Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-04
Dąbrowa Górnicza: Przewóz uczniów z rejonu Zespołu Szkół nr 4 - Gimnazjum Nr 8 w Dąbrowie Górniczej na wyznaczonych przez Zamawiającego trasach do i z budynku szkoły przy ulicy Łęknice 35 do i z wyznaczonych punktów na terenie Dąbrowy Górniczej oraz sprawowanie opieki w czasie przewozu.
Numer ogłoszenia: 188086 - 2014; data zamieszczenia: 04.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 4 im. Królowej Jadwigi , Łęknice 35, 41-303 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2611022, faks 032 2611022.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs4-dg.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz uczniów z rejonu Zespołu Szkół nr 4 - Gimnazjum Nr 8 w Dąbrowie Górniczej na wyznaczonych przez Zamawiającego trasach do i z budynku szkoły przy ulicy Łęknice 35 do i z wyznaczonych punktów na terenie Dąbrowy Górniczej oraz sprawowanie opieki w czasie przewozu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie będzie prowadzone w ramach przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Usługa transportowa - Przewóz uczniów z rejonu Zespołu Szkół nr 4 - Gimnazjum Nr 8 w Dąbrowie Górniczej na wyznaczonych przez Zamawiającego trasach do i z budynku szkoły przy ulicy Łęknice 35 do i z wyznaczonych punktów na terenie Dąbrowy Górniczej oraz sprawowanie opieki w czasie przewozu. Zamawiający przewiduje złożenie ofert częściowych na zadania: A i (-lub) B i (-lub) C przy czym: zadanie A obejmuje trasę I; zadanie B obejmuje trasę II; zadanie C obejmuje trasę III; Wykonawca zobowiązuje się dowozić uczniów z rejonu Gimnazjum nr 8 z wyznaczonych punktów na terenie Dąbrowy Górniczej do siedziby szkoły przy ulicy Łęknice 35 oraz odwozić z gimnazjum po zakończonych zajęciach do wyznaczonych punktów na terenie Dąbrowy Górniczej oraz zapewnić opiekę nad uczniami w trakcie przywozu i odwozu uczniów. Trasy przewozu: Zadanie A: Trasa I: Błędów Zagórze - Błędów Kościół - Błędów Szkoła- Łazy Błędowskie - Wypaleniska - Łosień Łaskowa - Łosień Szkoła - Łosień Ząbkowicka - Gimnazjum nr 8 ul. Łęknice 35; Zadanie B: Trasa II: Rudy - Kuźniczka Nowa - Okradzionów Szkoła - Okradzionów skrzyżowanie - Łęka - Gimnazjum nr 8 ul. Łęknice 35; Zadanie C: Trasa III: Ujejsce Kryniczna - Ujejsce Wolności - Ujejsce skrzyżowanie - Trzebiesławice Gródki Pętla - Trzebiesławice Gródki - Trzebiesławice Glinianki - Trzebiesławice Glinianki Pętla - Trzebiesławice Podwarpie - Trzebiesławice Kościół - Ujejsce Parkowa - Gimnazjum nr 8 ul. Łęknice 35; Czas przewozu: Przewóz do gimnazjum w godz. 645 - 800, odwóz z gimnazjum w godz. 1330 - 1630. Termin przyjazdu i odjazdu do uzgodnienia, uzależniony od rozkładu zajęć uzgodniony z dyrektorem szkoły. W przypadku zaistnienia zmian w rozkładzie zajęć dyrektor szkoły telefonicznie uzgadnia je z przewoźnikiem dzień wcześniej. W szczególnie uzasadnionych przypadkach czas przewozu może być zmieniony za uzgodnieniem jednodniowym. Orientacyjna długość tras - podana liczba kilometrów jest wartością łączną (przywóz i odwóz) na jeden dzień: Zadanie A: Orientacyjna długość trasy I - 48 km (przywóz-odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - 47 uczniów + opiekun; Zadanie B: Orientacyjna długość trasy II - 40 km (przywóz-odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - 14 uczniów + opiekun; Zadanie C: Orientacyjna długość trasy III - 58 km (przywóz-odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - 29 uczniów + opiekun. Ostateczna długość tras zostanie sprawdzona komisyjnie przed spisaniem umowy. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania sprawnego taboru samochodowego, na każde zadanie jeden ogrzewany pojazd plus jeden zastępczy, z tym że: - w zadaniu A liczba miejsc siedzących minimum 50 + opiekun, - w zadaniu B liczba miejsc siedzących minimum 15 + opiekun, - w zadaniu C liczba miejsc siedzących minimum 30 + opiekun. Zadeklarowane środki transportu w ramach poszczególnych zadań mają posiadać aktualne badania techniczne i mają być sprawne do należytego wykonania zamówienia oraz posiadać aktualne ubezpieczenie OC i NW. W razie awarii pojazdu wykonującego przewóz uczniów przewoźnik zobowiązany jest do podstawienia zastępczego pojazdu o równorzędnym standardzie i odpowiedniej liczbie miejsc nie później niż w ciągu 1 godziny od zaistnienia zdarzenia. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opieki nad uczniami w trakcie przewozu. Pod pojęciem opieka rozumie się zapewnienie bezpieczeństwa podczas wsiadania, wysiadania i przejazdu uczniów pojazdem aż do momentu odebrania uczniów przez pracownika szkoły w momencie ich przywozu oraz do momentu opuszczenia przez uczniów pojazdu na wskazanych przystankach autobusowych w momencie ich odwozu. Opiekun zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji uczniów obecnych w danym dniu podczas przywozu i odwozu i przekazywanie informacji wyznaczonemu pracownikowi szkoły. W przypadku zaistnienia wypadku lub innego zdarzenia drogowego opiekun jest zobowiązany udzielić pierwszej pomocy, powiadomić odpowiednie służby, zabezpieczyć miejsce zdarzenia oraz powiadomić dyrektora szkoły. Koszt kilometrów dojazdowych należy uwzględnić w cenie oferty. Wykonawca oświadczy, iż zadeklarowane środki transportu posiadają aktualne badania techniczne i są sprawne do należytego wykonania zamówienia. Uczniowie są objęci całodobowym ubezpieczeniem grupowym NW zawieranym przez dyrektora szkoły na bieżący rok szkolny..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy pzp. do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego opisanego w SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób - zgodnie z wymogami ustawy z dn. 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2007 r., Nr 125, poz. 1371 z późn. zm.) - dot. zad. A, B i C.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał bądź wykonuje co najmniej 2 usługi w zakresie przewozu dzieci, uczniów. W wykazie usług można uwzględnić: wyjazdy dzieci (uczniów) na kolonie śródroczne lub wycieczki szkolne lub przewóz uczniów do i ze szkoły. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na dwa lub więcej zadań za spełnienie warunku jw. uznana zostanie realizacja dwóch zadań jw. - dot. zad. A, B i C Uwagi: 1. Jeżeli zakres usługi przedstawionej w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że usługa została wykonana w sposób należyty jest szerszy od powyżej określonego przez Zamawiającego należy w wykazie usług podać wartość usługi odpowiadającej zakresowi przedmiotu zamówienia. 2. Równowartość w złotych zadań rozliczanych w walutach obcych zostanie określona według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym ogłoszenie o niniejszym postępowaniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych. 3. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przy wykazaniu spełniania warunku doświadczenia, zobowiązany jest wykazać udział tych podmiotów w wykonaniu zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: dysponuje sprawnym sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, tj. do każdej trasy w zadaniach jeden ogrzewany pojazd plus jeden zastępczy. Pojazdy powinny posiadać: w zadaniu A liczba miejsc siedzących minimum 50 oraz miejsce dla opiekuna, w zadaniu B - liczba miejsc siedzących minimum 15 oraz miejsce dla opiekuna, w zadaniu C - liczba miejsc siedzących minimum 30 oraz miejsce dla opiekuna. Zadeklarowane środki transportu w ramach poszczególnych zadań mają posiadać aktualne badania techniczne i mają być sprawne do należytego wykonania zamówienia oraz posiadać aktualne ubezpieczenie OC i NW- dot. zad. A, B i C.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zadania stanowiącego przedmiot zamówienia: - min. jedną osobą na każde zadanie posiadającą uprawnienia do prowadzenia pojazdów mechanicznych i przewozu osób na terenie kraju, która posiada prawo jazdy kategorii oraz - min. jedną osobą na każde zadanie do sprawowania opieki nad uczniami, która jest osobą pełnoletnią i posiada przygotowanie pedagogiczne (ukończony kurs w zakresie przygotowania pedagogicznego lub wykształcenie pedagogiczne) i spełnia dodatkowo co najmniej jedno z niżej wymienionych kryteriów: - posiada przygotowanie w zakresie udzielania pierwszej pomocy; - dot. zad. A, B i C - posiada wykształcenie medyczne; - dot. zad. A, B i C
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 4 do SIWZ). - dot. zad. A, B i C
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie oraz złożenia dowodów dotyczy usług pozwalających wykazać, iż Wykonawca spełnia warunek określony w sekcji III.3.2) ogłoszenia o zamówieniu. W wykazie nie należy podawać informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie - Zamawiający nie ocenia zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia na podstawie art. 22 ust. 5 ustawy Pzp.; - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta - wykonana wg wzoru Zamawiającego /załącznik nr 3A, i (-lub) 3B, i (-lub) 3C do SIWZ/ - wskazana data podpisania. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); Zobowiązanie innych podmiotów, w szczególności pisemne, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, wymagane w przypadku, gdy Wykonawca polega na ich zasobach na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia: zmiany trasy i jej długości spowodowanej przyczynami niezależnymi od Zamawiającego i Wykonawcy (np. objazdy, większa liczba przystanków, zmiany miejsc zamieszkania uczniów, zmiana ilości uczniów, itp.) strony, aneksem do umowy, ustalają długość trasy i czasokres zmian w trybie art. 144 pzp, przy czym maksymalna nominalna wartość umowy nie może ulec zwiększeniu. Siły wyższej - Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, lub inne okoliczności niezależne od Zamawiającego, w tym takie, których Zamawiający przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć. W pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności zmiany stawki podatku VAT: w przypadku zwiększenia stawki podatku VAT - ceny jednostkowe brutto nie mogą być wyższe niż zadeklarowane w ofercie przez cały okres obowiązywania umowy; w przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT - ceny jednostkowe brutto zostaną odpowiednio pomniejszone w odniesieniu do cen zadeklarowanych w ofercie. Maksymalna nominalna wartość umowy może ulec zmniejszeniu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs4-dg.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół nr 4 im. Królowej Jadwigi w Dąbrowie Górniczej, ul. Łęknice 35, 41-303 Dąbrowa Górnicza, parter, pok. B-5..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół nr 4 im. Królowej Jadwigi w Dąbrowie Górniczej, ul. Łęknice 35, 41-303 Dąbrowa Górnicza, parter, pok. B-5..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. Cenę oferty należy określić w wysokości brutto, jak również należy podać stawkę i kwotę należnego podatku VAT - dotyczy ceny za 1 kilometr. Wartość zamówienia stanowiąca cenę ofertową winna uwzględniać założone przez Wykonawcę realne wskaźniki wzrostu cen. Koszt kilometrów dojazdowych należy uwzględnić w cenie oferty. Zamówienie będzie realizowane do wartości nominalnej brutto ustalonej w umowie. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- "Budowa punktów świetlnych w 2024 r." w ramach zadań pn.: Pogoria III - jasna i bezpieczna
- Świadczenie w miejscu zamieszkania specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w Gminie Dąbrowa Górnicza
- Świadczenie usługi przewozowej wraz z zapewnieniem opiekuna dla osób z niepełnosprawnościami - uczestników siedziby (ul. Morcinka 15) oraz filii (...)
- DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZENIA DO PRODUKCJI PODCHLORYNU SODU - ELEKTROLIZA W ZESPOLE SZKÓŁ SPORTOWYCH IM. POLSKICH OLIMPIJCZYKÓW W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- Wymiana wykładziny podłogowej
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2024/2025
- Dowóz dzieci na zajęcia edukacyjne i wychowawcze do placówek oświatowych na terenie Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce w roku 2025.
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Słupia Konecka w 2025 roku
- "Dowóz uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Kępice, poprzez zakup biletów miesięcznych w roku 2025"
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych spełniających obowiązek szkolny zamieszkałych na terenie Gminy Dukla z domu do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczym w Rymanowie oraz z Ośrodka do domu
- Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, wystawiania, sprzedaży i dostarczania biletów lotniczych, kolejowych i autobusowych oraz rezerwacji i sprzedaży usług noclegowych w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.