eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZbuczynWYKONANIE REMONTU DRÓG GMINNYCHZadanie I. Remont drogi Tchórzew- Tchórzew Plewki dł. 2181 mb, Zadanie II. Remont drogi Stary Krzesk - dł. 1000 mb, Zadanie III. Remont drogi Sobicze - Kośmidry - dł. 1500 mb, Zadanie IV. Remont drogi Dziewule ul. Północna -

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-10

Zbuczyn: WYKONANIE REMONTU DRÓG GMINNYCH: Zadanie I. Remont drogi Tchórzew- Tchórzew Plewki dł. 2181 mb, Zadanie II. Remont drogi Stary Krzesk - dł. 1000 mb, Zadanie III. Remont drogi Sobicze - Kośmidry - dł. 1500 mb, Zadanie IV. Remont drogi Dziewule ul. Północna - dł. 700 mb
Numer ogłoszenia: 188090 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Zbuczyn , ul. Jana Pawła II 1, 08-106 Zbuczyn, woj. mazowieckie, tel. 025 6416390, faks 025 6416390.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE REMONTU DRÓG GMINNYCH: Zadanie I. Remont drogi Tchórzew- Tchórzew Plewki dł. 2181 mb, Zadanie II. Remont drogi Stary Krzesk - dł. 1000 mb, Zadanie III. Remont drogi Sobicze - Kośmidry - dł. 1500 mb, Zadanie IV. Remont drogi Dziewule ul. Północna - dł. 700 mb.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE REMONTU DRÓG GMINNYCH: Zadanie I. Remont drogi Tchórzew- Tchórzew Plewki dł. 2181 mb, Zadanie II. Remont drogi Stary Krzesk - dł. 1000 mb, Zadanie III. Remont drogi Sobicze - Kośmidry - dł. 1500 mb, Zadanie IV. Remont drogi Dziewule ul. Północna - dł. 700 mb.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający zada wniesienia wadium w natepujących wysokościach: WYKONANIE REMONTU DRÓG GMINNYCH: Zadanie I. Remont drogi Tchórzew- Tchórzew Plewki - 5000,00 zł Zadanie II. Remont drogi Stary Krzesk - 3000,00 zł Zadanie III. Remont drogi Sobicze - Kośmidry - dł. 5000,00 zł Zadanie IV. Remont drogi Dziewule ul. Północna - dł. 2000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności wypis z ewidencji działalności gospodarczej lub KRS. b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia min. 5 referencji o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia oraz dysponują niezbędnym potencjałem technicznym tj. posiadają lub mają zapewniony dostęp do ni ej podanych w pełni sprawnych jednostek sprzętu: Wytwórnia (otaczarka) mieszanki mineralno-bitumicznej o wydajności min.120 Mgh 1szt. Układarka do mas mineralno bitumicznych elektronicznie sterowana 1 szt. Walec ogumiony z regulacją ciśnienia kół oraz fartuchem osłonowym 2 szt. Walce stalowe 8-10Mg i 11-14 mg - 2 szt. Szczotka mechaniczna - 1 szt. Samochody wywrotki - w ilości zapewniającej ciągłość robót. Skrapiarka samochodowa z urządzeniem do mechanicznego sterowania i dozowania lepiszcza - 1 szt. Posiadają zaplecze laboratoryjne z odpowiednio przygotowanym personelem laboratoryjnym oraz sprzęt do wykonywania badań materiałów wsadowych i wyprodukowanych mas bitumicznychi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Kierownik robót - całkowite doświadczenie - 5 lat, dla podobnych robót - 3 lata, wymagane uprawnienia - drogowe lub konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń Kierownik robót powinien być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa. Kierownik WMB - całkowite doświadczenie - 5 lat, dla podobnych robót - 5 lat, Laborant - całkowite doświadczenie - 5 lat, dla podobnych robót - 3 lata, Majster robót bitumicznych - całkowite doświadczenie - 3 lata, dla podobnych robót - 3 lata, Operator układarki - całkowite doświadczenie - 3 lata, dla podobnych robót - 3 lata, Operator walca - całkowite doświadczenie - 3 lata, dla podobnych robót - 3 lata, Operator skrapiarki - całkowite doświadczenie - 3 lata, dla podobnych robót - 3 lata, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c. Udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 36 miesięcy tj 3 lata. d. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. mają dostęp lub dysponują środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji robót przez okres 6 miesięcy w wysokości minimum 1 000 000zł. (oświadczenie), posiadają średni roczny obrót ( określony na podstawie faktur za roboty w toku i roboty zakończone ) za ubiegły rok w wysokości 10 000 000 zł (oświadczenie). e. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania u udzielenie zamówienia (art. 24 ust 1 i 2 ustawy ). 2. Sposób dokonywania oceny: Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w dziale niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, i ww warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa następujące dokumenty: a. wypełniony formularz ofertowy ( wg załączonego druku - załącznik nr 1. ), b. szczegółowy kosztorys ofertowy (wg załącznika nr 2.- dla każdego zadania odrębnie ), c. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie od ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej ni 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), d. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy ( na formularzu ofertowym), e. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. (wystawione nie wcześniej ni 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), f. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń , e uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej ni 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), g. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej ni 6 miesięcy przed terminem składania ofert. h. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego określona w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawiona nie wcześniej ni 6 miesięcy przed terminem składania ofert. i. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a tak e zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg załącznika nr 3., j. dokumenty stwierdzające, e osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia ( kierownik robót - uprawnienia branż y drogowej lub konstrukcyjno - budowlane, będący członkiem Izby Inżynierów Budownictwa ), k. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca ( w tym zaplecza laboratoryjnego) - wg załącznika nr 4. l. wykaz wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie - wg załącznika nr 5, m. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. n. wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako podwykonawcy, wraz z podaniem ich nazw, a tak że zakresu wykonywanych przez nich czynności, o. proponowany harmonogram rzeczowo - finansowy z terminem rozpoczęcia robót p. kopia dokumentu wadialnego, Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie zło żyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów, pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa - do ich złożenia w wyznaczonym terminie. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbuczyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zbuczyn ul. Jana Pawła II 1, 08-106 Zbuczyn.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Zbuczyn ul. Jana Pawła II 1, 08-106 Zbuczyn, Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont drogi Tchórzew- Tchórzew Plewki dł. 2181 mb,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi Tchórzew- Tchórzew Plewki dł. 2181 mb,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont drogi Stary Krzesk - dł. 1000 mb,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi Stary Krzesk - dł. 1000 mb,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont drogi Sobicze - Kośmidry - dł. 1500 mb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi Sobicze - Kośmidry - dł. 1500 mb.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont drogi Dziewule ul. Północna - dł. 700 mb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi Dziewule ul. Północna - dł. 700 mb.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.