eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówOrganizację wyjazdów rehabilitacyjno- leczniczo- rekreacyjnych wMszanie Dolnej, Chorwacji oraz wyjazdu integracyjnego na Ukrainie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-15

Rzeszów: Organizację wyjazdów rehabilitacyjno- leczniczo- rekreacyjnych w: Mszanie Dolnej, Chorwacji oraz wyjazdu integracyjnego na Ukrainie.
Numer ogłoszenia: 188091 - 2010; data zamieszczenia: 15.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Rzeszowski , ul. Rejtana 16c, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8721018, faks 017 8721262.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizację wyjazdów rehabilitacyjno- leczniczo- rekreacyjnych w: Mszanie Dolnej, Chorwacji oraz wyjazdu integracyjnego na Ukrainie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizację wyjazdów rehabilitacyjno- leczniczo- rekreacyjnych w: Mszanie Dolnej, Chorwacji oraz wyjazdu integracyjnego na Ukrainie. Zamówienie zostało podzielone na zadania: Zadanie nr 1 : Organizacja obozu rehabilitacyjno - leczniczo-rekreacyjnego w okolicach Limanowej/ Mszany Dolnej w dniach od 23.08.2010r. do 28.08.2010r. dla studentów niepełnosprawnych i wolontariatu UR. Zadanie nr 2 : Zorganizowanie pobytu rehabilitacyjno- leczniczo-rekreacyjnego w Chorwacji w dniach od 23.09.2010r. do 02.10.2010r. dla studentów niepełnosprawnych i wolontariatu UR Zadanie nr 3: Zorganizowanie 6 dniowego wyjazdu integracyjnego dla studentów niepełnosprawnych i wolontariatu UR na Ukrainę w dniach od 16.08.2010r do 21.08.2010r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1, 55.32.00.00-9, 85.31.25.00-4, 55.11.00.00-4, 55.32.00.00-9, 63.51.10.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony gdy: -Wykonawca oświadczy, że posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności i wykaże, że jest wpisany do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych zgodnie z właściwymi postanowieniami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych(tekst jedn. Dz. U. z 2004 r. Nr 223 poz. 2268 z późniejszymi zmianami)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony gdy: -Wykonawca oświadczy, że posiada wiedzę i doświadczenie pozwalające na prawidłową realizację zamówienia oraz wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie min. 1 usługę polegającą na organizacji min. 4 dniowej wycieczki/obozu dla min. 30 osób niepełnosprawnych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony gdy: -Wykonawca oświadczy, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony gdy: -Wykonawca oświadczy, że dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował w trakcie realizacji zamówienia min. 1 osobą posiadającą uprawnienia pilota wycieczek (dotyczy zadania nr: 2 i 3), oraz polskojęzycznego przewodnika ( dotyczy zadania nr 3) zgodnie z właściwymi postanowieniami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych(tekst jedn. Dz. U. z 2004 r. Nr 223 poz. 2268 z późniejszymi zmianami)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony gdy: -Wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, umożliwiającej wykonanie zamówienia i wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia. 2.Wykaz usług - Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie min. 1 usługę polegającą na organizacji min. 4 dniowej wycieczki/obozu dla min. 30 osób niepełnosprawnych 3.Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług 4.Dokument potwierdzający wpis do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych 5.Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia 6.Wykaz osób- Wykonawca będzie dysponował w trakcie realizacji zamówienia min. 1 osobą posiadającą uprawnienia pilota wycieczek (dotyczy zadania nr: 2 i 3), oraz polskojęzycznego przewodnika ( dotyczy zadania nr 3) zgodnie z właściwymi postanowieniami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych(tekst jedn. Dz. U. z 2004 r. Nr 223 poz. 2268 z późniejszymi zmianami) 7.Wypełniony i podpisany formularz oferty 8.Dokument pełnomocnictwa (jeżeli zachodzi potrzeba) 9.Podpisany opis oferowanego przedmiotu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Rzeszowski al. Rejtana 16c, Dział Zamówień Publicznych pok. 20 35-959 Rzeszów tel/fax: (17) 872 10 18 e-mail: org@univ.rzeszow.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Uniwersytet Rzeszowski al. Rejtana 16c, Dział Zamówień Publicznych pok. 20 35-959 Rzeszów tel/fax: (17) 872 10 18 e-mail: org@univ.rzeszow.pl.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 : Organizacja obozu rehabilitacyjno - leczniczo-rekreacyjnego w okolicach Limanowej/ Mszany Dolnej w dniach od 23.08.2010r. do 28.08.2010r. dla studentów niepełnosprawnych i wolontariatu UR..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 : Organizacja obozu rehabilitacyjno - leczniczo-rekreacyjnego w okolicach Limanowej/ Mszany Dolnej w dniach od 23.08.2010r. do 28.08.2010r. dla studentów niepełnosprawnych i wolontariatu UR..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1, 55.32.00.00-9, 85.31.25.00-4, 55.11.00.00-4, 55.32.00.00-9, 63.51.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 : Zorganizowanie pobytu rehabilitacyjno- leczniczo-rekreacyjnego w Chorwacji w dniach od 23.09.2010r. do 02.10.2010r. dla studentów niepełnosprawnych i wolontariatu UR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 : Zorganizowanie pobytu rehabilitacyjno- leczniczo-rekreacyjnego w Chorwacji w dniach od 23.09.2010r. do 02.10.2010r. dla studentów niepełnosprawnych i wolontariatu UR.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1, 55.32.00.00-9, 85.31.25.00-4, 55.11.00.00-4, 55.32.00.00-9, 63.51.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: Zorganizowanie 6 dniowego wyjazdu integracyjnego dla studentów niepełnosprawnych i wolontariatu UR na Ukrainę w dniach od 16.08.2010r do 21.08.2010r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3: Zorganizowanie 6 dniowego wyjazdu integracyjnego dla studentów niepełnosprawnych i wolontariatu UR na Ukrainę w dniach od 16.08.2010r do 21.08.2010r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1, 55.32.00.00-9, 85.31.25.00-4, 55.11.00.00-4, 55.32.00.00-9, 63.51.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.