eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › 1. Usuwanie szkód powodziowych na potoku Radlanka w km 0+000 - 0+725 m. Radlna, Nowodworze, gm. Tarnów pow. tarnowski 2. Usuwanie szkód powodziowych na potoku Ostruszanka w km 0+989 - 2+350 m. Ciężkowice, gm. Ciężkowice pow. tarnowski 3. Usuwanie szkód po

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-10

Tarnów: 1. Usuwanie szkód powodziowych na potoku Radlanka w km 0+000 - 0+725 m. Radlna, Nowodworze, gm. Tarnów pow. tarnowski 2. Usuwanie szkód powodziowych na potoku Ostruszanka w km 0+989 - 2+350 m. Ciężkowice, gm. Ciężkowice pow. tarnowski 3. Usuwanie szkód powodziowych na potoku Kąśnianka w km 0+411 - 4+520 m. Kąśna Dolna, Kąśna Górna gm. Ciężkowice pow. tarnowski 4. Usuwanie szkód powodziowych potoku Bela w km 8+070 - 8+600 m. Iwkowa, gm. Iwkowa, pow. brzeski
Numer ogłoszenia: 188104 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Tarnowie , ul. Ostrogskich 5, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6376922, faks 014 6376913.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzmiuw.krakow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.mzmiuw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Usuwanie szkód powodziowych na potoku Radlanka w km 0+000 - 0+725 m. Radlna, Nowodworze, gm. Tarnów pow. tarnowski 2. Usuwanie szkód powodziowych na potoku Ostruszanka w km 0+989 - 2+350 m. Ciężkowice, gm. Ciężkowice pow. tarnowski 3. Usuwanie szkód powodziowych na potoku Kąśnianka w km 0+411 - 4+520 m. Kąśna Dolna, Kąśna Górna gm. Ciężkowice pow. tarnowski 4. Usuwanie szkód powodziowych potoku Bela w km 8+070 - 8+600 m. Iwkowa, gm. Iwkowa, pow. brzeski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych i innych usług z nimi związanych dla zadań pn.: 1. Usuwanie szkód powodziowych na potoku Radlanka w km 0+000 - 0+725 m. Radlna, Nowodworze, gm. Tarnów pow. tarnowski 2. Usuwanie szkód powodziowych na potoku Ostruszanka w km 0+989 - 2+350 m. Ciężkowice, gm. Ciężkowice pow. tarnowski 3. Usuwanie szkód powodziowych na potoku Kąśnianka w km 0+411 - 4+520 m. Kąśna Dolna, Kąśna Górna gm. Ciężkowice pow. tarnowski 4. Usuwanie szkód powodziowych potoku Bela w km 8+070 - 8+600 m. Iwkowa, gm. Iwkowa, pow. brzeski W celu prawidłowej wyceny ofert, należy przed ich sporządzeniem dokonać wizji w terenie! Projekt należy opracować zgodnie z wymogami prawa budowlanego, wodnego, aktualnie obowiązującymi przepisami w tym techniczno - budowlanymi i normami, w oparciu o między innymi: -Rozporządzenie Ministra Środowiska z 20.04.2007roku w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie (DZ. U. Nr 86 poz. 579 z 2007) -Ustawę z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (DZ.U. Nr 80 poz.717 z 10.05.2003 roku z późn. zm.) -Ustawę z dnia 27.04. 2001 roku Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. Nr 129, poz. 902 z 2006 roku z późn. zm.) -Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 września 1998 roku w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych (DZ.U. Nr 126, poz. 839 z dnia 08.10.1998 r) -Ustawę z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (tj. DZ.U. Nr 261 poz. 2603 z 2004roku z późn. zm.) -Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072) - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389 z 2004 r.) Wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14000 EURO. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił rękojmi na dokumentację projektową i pozostałe usługi projektowe na okres 5 lat od daty odbioru. ZAKRES ZAMÓWIENIA. Część 1 zamówienia: Usuwanie szkód powodziowych na potoku Radlanka w km 0+000 - 0+725 m. Radlna, Nowodworze, gm. Tarnów pow. tarnowski. Przedmiot zamówienia opisuje przygotowana przez RNU Tarnów (Informacja dotycząca zakresu dokumentacji na zadaniu planowanym do realizacji w 2009 r.) wraz z mapą sytuacyjną w skali 1:2000, która jest załącznikiem nr 6 do niniejszej specyfikacji. Zakres dokumentacji: - projekt wykonawczy usuwania szkód powodziowych zawierający wszystkie branże i elementy niezbędne do realizacji inwestycji wraz z niezbędnymi uzgodnieniami (m.in. dla kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu) wykonany na aktualnej mapie do celów projektowych (z klauzulą) - 4 egz. - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egz. - przedmiar robót - 2 egz. - kosztorys inwestorski - 1 egz. - operat wodnoprawny wraz z kopią dokumentu stwierdzającego złożenie wniosku o uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego - 3 egz. - dokumentację niezbędną do uzyskania decyzji na wycinkę drzew wraz z kopią dokumentu stwierdzającego złożenie wniosku o uzyskanie decyzji na wycinkę - 3 egz. - aktualne wypisy z geodezyjnego rejestru gruntów wraz z wyrysem z mapy ewidencji gruntów niezbędnych do zajęcia stałego i czasowego w celu realizacji zaprojektowanych robót (z uwzględnieniem dojazdu) - 2 egz. - uzyskanie niezbędnych zgód właścicieli na wejście w teren w celu realizacji zaprojektowanych robót (z uwzględnieniem dojazdu) - 2 egz. - komplet wymaganych prawem uzgodnień z zakresu ochrony środowiska (W przypadku jeśli teren objęty projektem nie koliduje z obszarami chronionymi lub wymagającymi uzgodnień pod względem ochrony środowiska należy do dokumentacji załączyć oświadczenie zawierające szczegółową informację na ten temat) Dodatkowo 1 egz. kopii dokumentacji należy przekazać w wersji elektronicznej poprzez zapisanie na płycie CD skanu dokumentacji w formacie PDF z podziałem na oddzielne pliki dla każdego elementu dokumentacji, np. projekt techniczny, operat wodnoprawny, przedmiar, kosztorys inwestorski, itp. Wzór umowy przewiduje również zapis, że Wykonawca zobowiązuje się w ramach ceny dokumentacji będącej przedmiotem umowy: - współpracować z Zamawiającym oraz oferuje pomoc w sporządzaniu niezbędnych pism, wniosków, wyjaśnień w toku uzyskiwania na podstawie dokumentacji będącej przedmiotem umowy wszystkich niezbędnych zgód, pozwoleń i decyzji, w tym decyzji wodnoprawnej (udział w postępowaniu wodnoprawnym) - sprawować nadzór autorski podczas realizacji robót na podstawie prac projektowych objętych niniejszą umową - aktualizować na żądanie Zamawiającego kosztorys inwestorski przez okres 2 lat od daty odbioru dokumentacji projektowej - konsultować i uzgadniać na etapie opracowania projekt wykonawczy z Zamawiającym. Część 2 zamówienia: (Usuwanie szkód powodziowych na potoku Ostruszanka w km 0+989 - 2+350 m. Ciężkowice, gm. Ciężkowice pow. tarnowski) Przedmiot zamówienia opisuje przygotowana przez RNU Tarnów (Informacja dotycząca zakresu dokumentacji na zadaniu planowanym do realizacji w 2009 r.) wraz z mapą sytuacyjną w skali 1:2000, która jest załącznikiem nr 7 do niniejszej specyfikacji. Zakres dokumentacji: - projekt wykonawczy usuwania szkód powodziowych zawierający wszystkie branże i elementy niezbędne do realizacji inwestycji wraz z niezbędnymi uzgodnieniami (m.in. dla kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu) wykonany na aktualnej mapie do celów projektowych (z klauzulą) - 4 egz. - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egz. - przedmiar robót - 2 egz. - kosztorys inwestorski - 1 egz. - operat wodnoprawny wraz z kopią dokumentu stwierdzającego złożenie wniosku o uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego - 3 egz. - dokumentację niezbędną do uzyskania decyzji na wycinkę drzew wraz z kopią dokumentu stwierdzającego złożenie wniosku o uzyskanie decyzji na wycinkę - 3 egz. - aktualne wypisy z geodezyjnego rejestru gruntów wraz z wyrysem z mapy ewidencji gruntów niezbędnych do zajęcia stałego i czasowego w celu realizacji zaprojektowanych robót (z uwzględnieniem dojazdu) - 2 egz. - uzyskanie niezbędnych zgód właścicieli na wejście w teren w celu realizacji zaprojektowanych robót (z uwzględnieniem dojazdu) - 2 egz. - komplet wymaganych prawem uzgodnień z zakresu ochrony środowiska (W przypadku jeśli teren objęty projektem nie koliduje z obszarami chronionymi lub wymagającymi uzgodnień pod względem ochrony środowiska należy do dokumentacji załączyć oświadczenie zawierające szczegółową informację na ten temat) Dodatkowo 1 egz. kopii dokumentacji należy przekazać w wersji elektronicznej poprzez zapisanie na płycie CD skanu dokumentacji w formacie PD z podziałem na oddzielne pliki dla każdego elementu dokumentacji, np. projekt techniczny, operat wodnoprawny, przedmiar, kosztorys inwestorski, itp. Wzór umowy przewiduje również zapis, że Wykonawca zobowiązuje się w ramach ceny dokumentacji będącej przedmiotem umowy: - współpracować z Zamawiającym oraz oferuje pomoc w sporządzaniu niezbędnych pism, wniosków, wyjaśnień w toku uzyskiwania na podstawie dokumentacji będącej przedmiotem umowy wszystkich niezbędnych zgód, pozwoleń i decyzji, w tym decyzji wodnoprawnej (udział w postępowaniu wodnoprawnym) - sprawować nadzór autorski podczas realizacji robót na podstawie prac projektowych objętych niniejszą umową - aktualizować na żądanie Zamawiającego kosztorys inwestorski przez okres 2 lat od daty odbioru dokumentacji projektowej - konsultować i uzgadniać na etapie opracowania projekt wykonawczy z Zamawiającym. Część 3 zamówienia: Usuwanie szkód powodziowych na potoku Kąśnianka w km 0+411 - 4+520 m. Kąśna Dolna, Kąśna Górna gm. Ciężkowice pow. tarnowski. Przedmiot zamówienia opisuje przygotowana przez RNU Tarnów (Informacja dotycząca zakresu dokumentacji na zadaniu planowanym do realizacji w 2009 r.) wraz z mapą sytuacyjną w skali 1:2000, która jest załącznikiem nr 8 do niniejszej specyfikacji. Zakres dokumentacji: - projekt wykonawczy usuwania szkód powodziowych zawierający wszystkie branże i elementy niezbędne do realizacji inwestycji wraz z niezbędnymi uzgodnieniami (m.in. dla kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu) wykonany na aktualnej mapie do celów projektowych (z klauzulą) - 4 egz. - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egz. - przedmiar robót - 2 egz. - kosztorys inwestorski - 1 egz. - operat wodnoprawny wraz z kopią dokumentu stwierdzającego złożenie wniosku o uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego - 3 egz. - dokumentację niezbędną do uzyskania decyzji na wycinkę drzew wraz z kopią dokumentu stwierdzającego złożenie wniosku o uzyskanie decyzji na wycinkę - 3 egz. - aktualne wypisy z geodezyjnego rejestru gruntów wraz z wyrysem z mapy ewidencji gruntów niezbędnych do zajęcia stałego i czasowego w celu realizacji zaprojektowanych robót (z uwzględnieniem dojazdu) - 2 egz. - uzyskanie niezbędnych zgód właścicieli na wejście w teren w celu realizacji zaprojektowanych robót (z uwzględnieniem dojazdu) - 2 egz. - komplet wymaganych prawem uzgodnień z zakresu ochrony środowiska (W przypadku jeśli teren objęty projektem nie koliduje z obszarami chronionymi lub wymagającymi uzgodnień pod względem ochrony środowiska należy do dokumentacji załączyć oświadczenie zawierające szczegółową informację na ten temat) Dodatkowo 1 egz. kopii dokumentacji należy przekazać w wersji elektronicznej poprzez zapisanie na płycie CD skanu dokumentacji w formacie PDF z podziałem na oddzielne pliki dla każdego elementu dokumentacji, np. projekt techniczny, operat wodnoprawny, przedmiar, kosztorys inwestorski, itp. Wzór umowy przewiduje również zapis, że Wykonawca zobowiązuje się w ramach ceny dokumentacji będącej przedmiotem umowy: - współpracować z Zamawiającym oraz oferuje pomoc w sporządzaniu niezbędnych pism, wniosków, wyjaśnień w toku uzyskiwania na podstawie dokumentacji będącej przedmiotem umowy wszystkich niezbędnych zgód, pozwoleń i decyzji, w tym decyzji wodnoprawnej (udział w postępowaniu wodnoprawnym) - sprawować nadzór autorski podczas realizacji robót na podstawie prac projektowych objętych niniejszą umową - aktualizować na żądanie Zamawiającego kosztorys inwestorski przez okres 2 lat od daty odbioru dokumentacji projektowej - konsultować i uzgadniać na etapie opracowania projekt wykonawczy z Zamawiającym. Część 4 zamówienia: Usuwanie szkód powodziowych potoku Bela w km 8+070 - 8+600 m. Iwkowa, gm. Iwkowa, pow. brzeski. Przedmiot zamówienia opisuje przygotowany przez RNU Brzesko (Opis zamierzonych robót i sposób ich realizacji) wraz z mapą sytuacyjną w skali 1:2000, która jest załącznikiem nr 9 do niniejszej specyfikacji. Zakres dokumentacji: - projekt wykonawczy usuwania szkód powodziowych zawierający wszystkie branże i elementy niezbędne do realizacji inwestycji wraz z niezbędnymi uzgodnieniami (m.in. dla kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu) wykonany na aktualnej mapie do celów projektowych (z klauzulą) - 4 egz. - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egz. - przedmiar robót - 2 egz. - kosztorys inwestorski - 1 egz. - operat wodnoprawny wraz z kopią dokumentu stwierdzającego złożenie wniosku o uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego - 3 egz. - dokumentację niezbędną do uzyskania decyzji na wycinkę drzew wraz z kopią dokumentu stwierdzającego złożenie wniosku o uzyskanie decyzji na wycinkę - 3 egz. - aktualne wypisy z geodezyjnego rejestru gruntów wraz z wyrysem z mapy ewidencji gruntów niezbędnych do zajęcia stałego i czasowego w celu realizacji zaprojektowanych robót (z uwzględnieniem dojazdu) - 2 egz. - uzyskanie niezbędnych zgód właścicieli na wejście w teren w celu realizacji zaprojektowanych robót (z uwzględnieniem dojazdu) - 2 egz. - komplet wymaganych prawem uzgodnień z zakresu ochrony środowiska (W przypadku jeśli teren objęty projektem nie koliduje z obszarami chronionymi lub wymagającymi uzgodnień pod względem ochrony środowiska należy do dokumentacji załączyć oświadczenie zawierające szczegółową informację na ten temat) Dodatkowo 1 egz. kopii dokumentacji należy przekazać w wersji elektronicznej poprzez zapisanie na płycie CD skanu dokumentacji w formacie PDF z podziałem na oddzielne pliki dla każdego elementu dokumentacji, np. projekt techniczny, operat wodnoprawny, przedmiar, kosztorys inwestorski, itp. Wzór umowy przewiduje również zapis, że Wykonawca zobowiązuje się w ramach ceny dokumentacji będącej przedmiotem umowy: - współpracować z Zamawiającym oraz oferuje pomoc w sporządzaniu niezbędnych pism, wniosków, wyjaśnień w toku uzyskiwania na podstawie dokumentacji będącej przedmiotem umowy wszystkich niezbędnych zgód, pozwoleń i decyzji, w tym decyzji wodnoprawnej (udział w postępowaniu wodnoprawnym) - sprawować nadzór autorski podczas realizacji robót na podstawie prac projektowych objętych niniejszą umową - aktualizować na żądanie Zamawiającego kosztorys inwestorski przez okres 2 lat od daty odbioru dokumentacji projektowej - konsultować i uzgadniać na etapie opracowania projekt wykonawczy z Zamawiającym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.11.10 - 74.23.11.10 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy, w szczególności: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, o której mowa w przedmiocie zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. a) wykonali 1 zamówienie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością (wartość nie mniejsza niż 30 000 zł brutto) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za zamówienia odpowiadające swoim rodzajem Zamawiający uznaje prace projektowe w zakresie regulacji rzek lub potoków. b) dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 ( tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), a szczególności: - osobę na stanowisku projektanta, która musi posiadać uprawnienia o specjalności konstrukcyjno-budowlanej i specjalizacji techniczno-budowlanej do projektowania w zakresie: obiekty budowlane melioracji wodnych lub śródlądowych budowli hydrotechnicznych, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy;.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji. 2. Wykonawca w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy jest zobowiązany do złożenia w ofercie: A) Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym B) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. D) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. E) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. F) Oświadczenie Wykonawcy sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 4 do siwz - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY. 3. Wykonawca w celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest zobowiązany do złożenia w ofercie: A) Wykazu wykonanych zamówień w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracą projektowym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 2 do siwz - WYKAZ ZREALIZOWANYCH ZAMÓWIEŃ. B) Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy sporządzić zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 3 do siwz - WYKAZ OSÓB I PODMIOTÓW. Jeżeli osoby wyszczególnione w wykazie nie są zatrudnione przez wykonawcę w oparciu o umowy o pracę należy do wykazu dołączyć pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoich pracowników, że udostępni swoich pracowników Wykonawcy dla potrzeb realizacji zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania, a w wypadku osób fizycznych oświadczenie, że wyrażają zgodę na uczestnictwo w realizacji przedmiotu zamówienia po stronie wykonawcy. D) Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia oraz należą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 4. Wykonawca winien załączyć do oferty oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. W wypadku, gdy kilku Wykonawców wspólnie ubiega się o zamówienie publiczne, do oferty należy załączyć wszystkie dokumenty jak w ust. 2, 3 i 4 (i odpowiednio w ust. 6) z tym, że dokumenty wskazane w ust. 2 muszą być wystawione na każdego z Wykonawców osobno. Oświadczenie z art. 22 Ustawy może być złożone przez każdego z Wykonawców z osobna zgodnie z drukiem określonym w załączniku nr 4 lub złożone wspólnie zgodnie z drukiem określonym w załączniku nr 4. Dokumenty muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawców. 6.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w ust. 2 lit B), C) i E) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że A) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, B) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, C) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 2) w ust 2 lit. D) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym wart 24 ust 4 - 8 Ustawy. 6.2 dokumenty, o których mowa powyżej w ust. 6.1 pkt 1) lit A) i C) oraz w ust. 2) muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6.3 Dokument, o którym mowa powyżej w ust. 6.1 pkt 1) lit. B) oraz ust 2 musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6.4 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej tj. w ust. 6.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie takie nie może być wystawione wcześniej niż odpowiednio 6 i 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (odpowiednio do wskazanych w ust. 6.2 i 6.3 terminów wystawienia dokumentu, który oświadczenie ma zastąpić). 7.Dokumenty, o których mowa w ust. 2 - 6 niniejszego działu powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, z wyjątkiem oświadczenia z art. 22 Ustawy, które należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza. 8. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę lub oryginalnym tłumaczeniem sporządzonym przez tłumacza przysięgłego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mzmiuw.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolski Zarząd Melioracji i Urzadzeń Wodnych w Krakowie - Inspektorat Rejonowy w Tarnowie ul. Ostrogskich 5, 33 - 100 Tarnów, pok. nr 18.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2009 godzina 09:30, miejsce: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie, Inspektorat Rejonowy w Tarnowie ul. Ostrogskich 5, 33-100 Tarnów, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.