eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WyszkówŚwiadczenie kompleksowych usług pralniczych dla potrzeb SPZZOZ w Wyszkowie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-08-12

Wyszków: Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla potrzeb SPZZOZ w Wyszkowie.
Numer ogłoszenia: 188111 - 2008; data zamieszczenia: 12.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 168659 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie, ul. Komisji Edukacji Narodowej, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7437600, fax 029 7437605.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla potrzeb SPZZOZ w Wyszkowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007, Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), z zachowaniem zasad określonych w niniejszej ustawie. 1.Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla potrzeb Szpitala SPZZOZ w Wyszkowie w asortymencie i przewidywanych ilościach w skali 1 m-ca podanych poniżej: a)Bielizna, pościel, pieluchy (płaska)- 7200 kg b)Mundurki, fartuch (fasonowa)- 2500 szt c)Koce-100 szt d)Kocyki- 170 szt e)Poduszki z pierza- 25 szt f)Firany- 500 m2 g)Zasłony- 200 m2 h)Odzież, peleryny, kurtki-10 szt 2.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania kompleksowego świadczenia usług pralniczo-dezynfekcyjnych zgodnie z wymogami określonymi w obowiązujących przepisach sanitarno - epidemiologicznych oraz zgodnie z obowiązującą w służbie zdrowia technologią; 3.Zrealizowana usługa musi odpowiadać obowiązującym normom i przepisom. 4.Wykonawca udziela gwarancji co do jakości usługi. 5.Całkowitą odpowiedzialność prawną i cywilną, za skutki złej jakości, ponosi Wykonawca, w stosunku do SPZZOZ w Wyszkowie i do osób trzecich. 6.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi z użyciem środków posiadających odpowiednie atesty rejestracje zgodnie z obowiązującymi przepisami, przestrzegania przepisów sanitarnych, bhp i p-poż oraz do ochrony i ubezpieczenia przedmiotu zamówienia wraz z ponoszeniem wszelkich związanych z tym kosztów. 7.Wykonawca oświadcza, że posiada wszystkie, wymagane przepisami, uprawnienia, atesty, urządzenia itp do realizacji przedmiotu zamówienia. 8.Wykonawca spełni wszystkie szczegółowe wymagania określające warunki prania i transportu w szczególności: a)Pozytywna aktualna opinia Sanepidu na wykonywanie usługi prania bielizny szpitalnej. b)Pralnia z barierą higieniczną z przelotowymi pralnicami i wydzielonymi strefami -brudną i czystą. c)Transport bielizny dwoma samochodami na czystą i brudną. Jeżeli jest to jeden samochód to musi posiadać dwie oddzielne komory z oddzielnymi szczelnie zamykanymi drzwiami. d)Bielizna kwalifikowana jako zakaźna musi być transportowana w dodatkowych pojemnikach. e)Przedstawi wykaz preparatów do chemicznotermicznej dezynfekcji w procesie prania bielizny szpitalnej nie zanieczyszczonej znacznie krwią z pozytywnymi opiniami przedstawionymi przez producenta (spektrum B, Tbc F, V). Preparaty te muszą być zarejestrowane w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biologicznych. O zmianach preparatów piorąco- dezynfekcyjnych i dezynfekcyjnych Wykonawca pisemnie powiadomi Zamawiającego. f)Szczegółowa procedura dezynfekcji samochodów. g)Instrukcja odnośnie postępowania z bielizną zakaźną w przypadkach awaryjnych (np. wypadek, awaria samochodu). h)Załączy do oferty poniżej wskazane procedury: -przyjmowania -transportu -prania i dezynfekcji bielizny ogólnej, zakaźnej, znacznie zanieczyszczonej krwią -czyszczenia i dezynfekcji wyposażenia (pralni) powierzchni pomieszczeń i higieny pracowników (dezynfekcja rąk, stosowania środków ochrony osobistej, zmiana odzieży). 9.Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej ilości i asortymentu usług wymienionych w podpunkcie 1, z czego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia wobec Zamawiającego. 10. Zasady i warunki odbioru - dostawy. a)Odbiór z SPZZOZ w Wyszkowie, rzeczy do prania i dostarczanie czystych , odbywać się będzie pięć razy w tygodniu, odpowiednim środkiem transportu Wykonawcy oraz na jego koszt i ryzyko. b)Wykonawca zapewni zabezpieczenie asortymentu brudnego skażonego z sal chorych izolowanych białym workiem z czerwonym paskiem dodatkowo zabezpieczonym tekstylnym workiem. c)Miejscem jest wskazane pomieszczenie Szpitala SPZZOZ, 07-200 Wyszków ul. Komisji Edukacji Narodowej 1. Dostawca we własnym zakresie zapewnia transport i rozładunek. d)Wykonawca gwarantuje utrzymanie dwudziesto cztero godzinnego cyklu prania, licząc od odbioru brudnych rzeczy, do dostawy czystych do Zamawiającego. e)W przypadku nieprzewidzianych sytuacji awaryjnych Wykonawca gwarantuje: -odebranie od Zamawiającego, wypranie i dostawę wypranej bielizny w czasie do czterech godzin od powiadomienia telefonicznego ( lub fax) o każdej porze doby; -dostarczenie wypranej bielizny (która u Wykonawcy już oczekuje na dostawę) w czasie do jednej godziny. f)Szczegółowe zasady przyjmowania i odbioru bielizny, pościeli i pozostałych asortymentów: -odbiór bielizny i pościeli odbywa się 5 razy w tygodniu w godz. 7,30 - 8,30 -dostawa wypranej bielizny i pościeli następuje dnia następnego (24 godz.) -odbiór i dostawa odbywa się na koszt wykonawcy odpowiednim środkiem transportu i na jego ryzyko. -dokumentem rozliczeniowym między Stronami z tytułu wykonania usługi jest wykaz codzienny przekazanej bielizny i pościeli. -wykonawca zobowiązuje się do wykonania usług pralniczych nie objętych umową, których konieczność stwierdzi Zamawiający. Warunki realizacji takich usług, będą każdorazowo uzgodnione pisemnie. -każda sztuka bielizny i pościeli powinna być trwale oznaczona przez Zamawiającego i umożliwić jednoznaczną identyfikację. -w przypadku stwierdzenia niewłaściwego (badania bakteriologiczne i Stacji Sanepidu) wyprania bielizny i pościeli, Zamawiający zastrzega sobie możliwość ponownego wyprania bielizny i pościeli w ramach reklamacji(na koszt Wykonawcy) i zastosowania kar umownych w wysokości 10 % wartości umowy za dany miesiąc (Materiały do badania będą pobierane w obecności wykonawcy). -wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 10 % wartości wykonanej usługi w miesiącu poprzednim, za każdy dzień przerwy lub zwłoki, w następujących przypadkach: ·za zwłokę w wykonaniu usługi w odniesieniu do terminów umownych. ·za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze usługi. ·za spowodowanie przez Wykonawcę, przerwy w realizacji usługi. -pościel i bielizna przekazywana do prania winna być wstępnie rozsortowana, wg rodzaju i koloru, zapakowana w foliowych workach. -wykonawca również będzie przekazywał bieliznę i pościel odpowiednio zapakowaną.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.10.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Oryginalny kod CPV: 93.15.00.00 - Usługi prasowania Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.50.00 - Usługi prasowania Oryginalny kod CPV: 74.72.11.00 - Usługi dezynfekcji Kod CPV wg słownika 2008: 90.92.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków Oryginalny kod CPV: 93.11.00.00 - Usługi odbierania prania Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania Oryginalny kod CPV: 60.12.30.00 - Usługi transportu specjalistycznego Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 677400 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Pralnicze Janina Paciorek, ul. Gdyńska 1/3, 05-200 Wołomin, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 677400
  • Oferta z najniższą ceną: 677400 / oferta z najwyższą ceną: 677400
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.