To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-04
Kamień Pomorski: Przeprowadzenie szkolenia pn. Akademia efektywnej przedsiębiorczości, dla 40 osób bezrobotnych ubiegających się o przyznanie jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej
Numer ogłoszenia: 188138 - 2014; data zamieszczenia: 04.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 124598 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: PUP Kamień Pomorski, ul. Topolowa 5, 72-400 Kamień Pomorski, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3820285, faks 91 3820285 w. 21.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkolenia pn. Akademia efektywnej przedsiębiorczości, dla 40 osób bezrobotnych ubiegających się o przyznanie jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Akademia efektywnej przedsiębiorczości, dla 40 osób bezrobotnych ubiegających się o przyznanie jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej. Zamawiający zastrzega, że nie gwarantuje, iż szacowana liczba osób, o której mowa wyżej, będzie skierowana na szkolenie. Ilość osób kierowanych na szkolenie zależy bowiem od gotowości bezrobotnych do podjęcia szkolenia, na co Zamawiający nie ma wpływu, a zatem ilość osób skierowanych na szkolenie może być mniejsza. Miejsce przeprowadzenia szkolenia: teren powiatu kamieńskiego, w miejscu umożliwiającym dojazd środkami komunikacji publicznej w odpowiednich godzinach zgodnie z przedstawionym harmonogramem szkolenia. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: maj 2014r. - październik 2014r. Szkolenie ma być przeprowadzone w formie: dla 20 osób - szkolenie grupowe (2 grupy po 10 osób) dla 20 osób - szkolenie indywidualne I - SZKOLENIE GRUPOWE (20 osób) 1. Planowane termin przeprowadzenia szkolenia: o planowanym terminie przeprowadzenia szkolenia dla każdej z grup Zamawiający poinformuje w formie pisemnej na 5 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem szkolenia. 2. Minimalna ilość godzin przypadająca na jednego uczestnika musi wynosić 40 godzin zegarowych w zakresie szkolenia objętego przedmiotem zamówienia (1 godzina zegarowa = 45 minut zajęć dydaktycznych + 15 minut przerwy). 3. Zajęcia mają odbywać się maksymalnie 5 razy w tygodniu, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 08:00 do 16:00 (godziny odbywania zajęć mogą ulec zmianie po wcześniejszym uzgodnieniu zmian pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym). 4. Program szkolenia musi być sporządzony zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz Modułowymi Programami Szkolenia Zawodowego Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej (www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl) i musi zawierać co najmniej następujące zagadnienia: zagadnienia prawne i administracyjno-prawne związane z rozpoczęciem działalności gospodarczej, procedura zakładania własnej działalności, wypełnianie dokumentów zgłoszeniowych, elementy prawa pracy i prawa cywilnego, podstawy księgowości, podatki w działalności, gospodarczej, kształtowanie wizerunku firmy, marketing i sprzedaż, negocjacje handlowe, jak pozyskać środki zewnętrzne na rozwój firmy. 5. Zajęcia mają odbywać się w salach przystosowanych do przeprowadzenia szkolenia dla minimum 10 osób z odpowiednim oświetleniem i wyposażeniem (rzutnik multimedialny, laptop, ekran, flipchart lub tablica) z dostępem do pomieszczeń sanitarnych, gwarantującej naukę w warunkach wymaganych w przepisach bezpieczeństwa i higieny pracy. 6. Wykonawca musi zapewnić na własność każdemu uczestnikowi szkolenia materiały dydaktyczne, biurowe i piśmiennicze (podręcznik zgodny z tematyką szkolenia, notatnik formatu A4 zawierający co najmniej 50 kartek, wzory formularzy i rachunków, długopis). Wszystkie te materiały muszą być rozdane wszystkim uczestnikom szkolenia, którzy potwierdzają ich odbiór własnoręcznym podpisem. 7. Wykonawca podczas zajęć ma zapewnić uczestnikom szkolenia catering/poczęstunek w postaci napojów gorących (kawa, herbata), woda mineralna (min. 0,5L na osobę dziennie), cukier, mleko/śmietanka oraz pieczywo cukiernicze/ciastka/kanapki. 8. Catering ma być podany w sposób estetyczny i zgodnie z wymogami żywieniowymi. Wykonawca ma zapewnić sztućce i serwetki niezbędne do spożycia przygotowanego cateringu, a przypadku gorących napojów (kawa, herbata) kubki (plastikowe lub tekturowe) oraz mieszadełka (łyżeczki) niezbędne do spożycia przygotowanego napoju. II - SZKOLENIE INDYWIDUALNE (20 osób) 1. Termin przeprowadzenia szkoleń indywidualnych: maj 2013r. - październik 2013r. Dokładne terminy przeprowadzenia indywidualnych szkoleń ustali Zamawiający z Wykonawcą, któremu zostanie udzielone zamówienie. 2. Ilość godzin przypadająca na jednego uczestnika musi wynosić 5 godzin zegarowych (łącznie 100 godzin zegarowych na 20 uczestników). 3. Każdy uczestnik szkolenia indywidualnego ma być objęty 5 godzinnym wsparciem coacha mającym na celu wzmocnienie świadomości w zarządzaniu własną firmą. 4. Szkolenie indywidualne ma być przeprowadzone w formie co najmniej dwóch odrębnych spotkań, które muszą odbyć się w okresie jednego tygodnia kalendarzowego danego miesiąca. 5. Wykonawca musi dysponować miejscem do przeprowadzenia szkoleń indywidualnych przez cały okres trwania zamówienia. 6. Wykonawca we wszystkie dni szkolenia ma zapewnić i wskazać personalnie osobę odpowiedzialną za bezpośrednią obsługę techniczno-organizacyjną szkolenia. 7. Wykonawca zobowiązany jest do wydania dokumentu o ukończonym kursie, zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012r. poz. 186) Dodatkowo Wykonawca jest zobowiązany do wystawienia suplementu zawierającego następujące informację: - okres trwania szkolenia, - tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz numer rejestru zaświadczenia, do którego suplement jest dodatkiem wraz z podpisem osoby upoważnionej przez instytucje szkoleniową przeprowadzająca szkolenie. Szczegółowa specyfikacja istotnych warunków zamówienia znajduje się na stronie bip.pupkamienpomorski.pl.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pt. Bądź aktywny - uwierz w siebie. Priorytet VI PO KL Rynek pracy otwarty dla wszystkich; Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zachodniopomorskie Stowarzyszenie Rozwoju Gospodarczego Szczecińskie Centrum Przedsiębiorczości, ul. Kolumba 86, 70-035 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23000,00
Oferta z najniższą ceną: 15540,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI KAMIEŃ POMORSKI
- " Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Kamieniu Pomorskim na okres do 31 grudnia 2025 roku".
- Świadczenie usług cateringowych na rzecz Przedszkola Publicznego nr 1 i nr 2 w Kamieniu Pomorskim
- Usługi pocztowe na rok 2025 świadczone na rzecz Gminy Kamień Pomorski
więcej: przetargi KAMIEŃ POMORSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli w ramach realizacji projektu "Eksperci branży informatycznej" - z podziałem na II części
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na II części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie-wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim" nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli na potrzeby realizacji projektów w Powiecie Opatowskim
- Przeprowadzenie kursu z druku 3D - rodzaje technologii addytywnych - poziom zaawansowany w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.