eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BorzęcinREMONT OGRODZENIA KOŚCIOŁA PARAFIALNEGO P.W. NARODZENIA NMP W BORZĘCINIE. Zadanie realizowane przy wsparciu finansowym Województwa Małopolskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-10

Borzęcin: REMONT OGRODZENIA KOŚCIOŁA PARAFIALNEGO P.W. NARODZENIA NMP W BORZĘCINIE. Zadanie realizowane przy wsparciu finansowym Województwa Małopolskiego
Numer ogłoszenia: 188142 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. Narodzenia NMP , Borzęcin 592, 32-825 Borzęcin, woj. małopolskie, tel. 014 6846014, faks 014 6846375.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kościół Katolicki- parafia.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT OGRODZENIA KOŚCIOŁA PARAFIALNEGO P.W. NARODZENIA NMP W BORZĘCINIE. Zadanie realizowane przy wsparciu finansowym Województwa Małopolskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres planowanych prac przedstawia sie następująco: pełna konserwacja techniczna i estetyczna figur wraz z postumentami, remont konserwatorski ogrodzenia kościoła, zdjęcie z muru czapy z lastrika, wyczyszczenie muru kamiennego przez piaskowanie, uzupełnienie spoin zaprawą wapienno-piaskową wykonanie nowej czapy z piaskowca w formie daszku zakonserwowanie muru kamiennego środkiem do konserwacji kamienia, wykonanie nowych elementów górnej części ogrodzenia jako stalowe kute.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 92.52.20.00 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki; 1. Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. 1. Przedmiot zamówienia mieści się w zakresie działalności Wykonawcy i jest uwidoczniony w dokumentach rejestrowych Wykonawcy, a jeśli specyfika wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania koncesji, zezwolenia, licencji, Wykonawca udokumentuje ich posiadanie. 2. Wykonawca udokumentuje: - swoją wiedzę i doświadczenie zawodowe w wykonywaniu prac odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot nin. zamówienia, a w szczególności, że wykonał siłami własnymi w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. dniem 10.06.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia w zakresie prac ogólnobudowlanych w obiektach sakralnych, a udział pojedynczego zamówienia stanowi co najmniej 80% deklarowanej ceny ofertowej, oraz 2 zamówienia w zakresie konserwacji zabytkowych (rzeźb, figur ) w obiektach wpisanych do rejestru zabytków, a udział pojedynczego zamówienia stanowi co najmniej 20% deklarowanej ceny ofertowej, - że dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, - że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia a w szczególności; a) kierownik zespołu konserwatorskiego i osoby wchodzące w skład tego zespołu posiadają odpowiednie do wykonywanego zakresu prac wykształcenie i praktykę lub uprawnienia do wykonywania prac konserwatorskich, potwierdzone stosownym zaświadczeniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150, poz. 1579), b) kierownik budowy posiada stosowne uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego - osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie odpowiednie do zleconego zakresu robót i będącym członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego i wykaże się co najmniej 2 letnią praktyką budowlaną przy obiektach zabytkowych- zgodnie z § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. (Dz. U. Nr 150, poz. 1579). 3. Warunki dodatkowe, które winien spełnić Wykonawca; 1) udzieli min. 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w pkt. 7 niniejszego rozdziału metodą spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią, choć jednego z w.w warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone. Z treści załączonych do oferty wymaganych dokumentów, oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków stawianych Wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub oświadczenia: 1) formularz oferty według załączonego wzoru - Rozdział III zał. nr 1 ; 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z treścią - zał. nr 2 Rozdział III ; 3) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z treścią - zał. nr 3 Rozdział III ; 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 5) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. dniem 10.06. 2009r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, (zgodnie z zapisem pkt. 6 p.pkt. 2 SIWZ) w układzie tabelarycznym wg załączonego wzoru - Rozdział III zał. nr 4, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonanie należycie; 6) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (skład zespołu wykonawczego) i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w układzie tabelarycznym wg wzoru - Rozdział III zał. nr 5 ; 7) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, Wykonawca wykazał osoby którymi będzie dysponował; 8) kopie zaświadczeń właściwego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków dla kierowania zespołu konserwatorskiego i osób wchodzących w skład tego zespołu, uprawniających do prowadzenia prac o takim samym charakterze w obiektach zabytkowych lub kopię dyplomów i zaświadczenia firm i jednostek zatrudniających osoby wchodzące w skład zespołu konserwatorskiego - potwierdzające posiadanie wykształcenia i praktyki, o której mowa w § 7 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. 9) kopię uprawnień kierownika robót do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie odpowiednie do zleconego zakresu robót , wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, oraz oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. (Dz. U. Nr 150, poz. 1579). 10) wykaz podwykonawców, uwzględniający zakres zleconych robót - jeżeli dotyczy, względnie oświadczenie że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami. 11) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy). 12) Inne dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: a) kosztorys ofertowy wykonany metodą szczegółową na podstawie kosztorysu szczegółowego ślepego. Żądany kosztorys ofertowy ma jedynie znaczenie pomocnicze dla Zamawiającego, z tego też powodu nawet w sytuacji wystąpienia błędu w kosztorysie nie można uznać, że Wykonawca złożył ofertę niezgodną z treścią SIWZ. b) harmonogramem rzeczowo-finansowy robót (zał. nr 7 Rozdział III) , w którym należy określić koszty prac do wykonania. 2. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późniejszymi zmianami). 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: 1) muszą ustanowić Pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisywania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów; 2) treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać postępowanie, do którego się odnosi, posiadać formę pisemną, musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem; 3) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może wezwać do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców; Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za należyte wykonanie umowy. 4. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców powinna spełniać następujące wymagania: 1) musi być zgodna z postanowienia SIWZ; 2) sposób składania oświadczeń i dokumentów w przypadku składania oferty wspólnej: a) dokumenty i oświadczenia takie jak: - oferta, - oświadczenie o spełnianiu warunków podanych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, - wykaz osób, oraz dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonania zamówienia. - wykaz wykonanych robót, oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum. b) oświadczenia i dokumenty takie jak: - oświadczenie o spełnianiu warunków podanych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, - aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, składa każdy z partnerów konsorcjum w imieniu swojej firmy. W przypadku składania oferty wspólnej przez Wykonawców, w ofercie w miejscu pieczęci Wykonawcy należy wpisać nazwy i adresy wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.borzecin.diecezja.tarnow.pl/przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego tj. w kancelarii Parafii Rzymsko-Katolickiej p.w. Narodzenia NMP, 32-825 Borzęcin 592.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w kancelarii Parafii Rzymsko-Katolickiej p.w. Narodzenia NMP 32-825 Borzęcin 592.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.