eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabierzówWycenę nieruchomości gruntowych oraz obliczenie wysokości opłaty (renty) planistycznej. W szczególności zakres rzeczowy przedmiotów zamówienia obejmuje1) wykonanie wyceny 5 działek niezabudowanych, 2) obliczenie wysokości opłaty z tytułu obciążenia działk

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-09

Zabierzów: Wycenę nieruchomości gruntowych oraz obliczenie wysokości opłaty (renty) planistycznej. W szczególności zakres rzeczowy przedmiotów zamówienia obejmuje: 1) wykonanie wyceny 5 działek niezabudowanych, 2) obliczenie wysokości opłaty z tytułu obciążenia działki służebnością przejazdu i przechodu - w ilości 2 opracowań, 3) obliczenie wysokości opłaty wynikającej ze wzrostu wartości nieruchomości na skutek zmiany planu zagospodarowania przestrzennego w ilości 10 opracowań,
Numer ogłoszenia: 188199 - 2007; data zamieszczenia: 09.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zabierzów, ul. Kolejowa 11, 32-080 Zabierzów, woj. małopolskie, tel. (012) 285 11 40, fax (012) 285 21 09.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabierzow.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycenę nieruchomości gruntowych oraz obliczenie wysokości opłaty (renty) planistycznej. W szczególności zakres rzeczowy przedmiotów zamówienia obejmuje: 1) wykonanie wyceny 5 działek niezabudowanych, 2) obliczenie wysokości opłaty z tytułu obciążenia działki służebnością przejazdu i przechodu - w ilości 2 opracowań, 3) obliczenie wysokości opłaty wynikającej ze wzrostu wartości nieruchomości na skutek zmiany planu zagospodarowania przestrzennego w ilości 10 opracowań,.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wycenę nieruchomości gruntowych oraz obliczenie wysokości opłaty (renty) planistycznej. W szczególności zakres rzeczowy przedmiotów zamówienia obejmuje: 1) wykonanie wyceny 5 działek niezabudowanych, 2) obliczenie wysokości opłaty z tytułu obciążenia działki służebnością przejazdu i przechodu - w ilości 2 opracowań, 3) obliczenie wysokości opłaty wynikającej ze wzrostu wartości nieruchomości na skutek zmiany planu zagospodarowania przestrzennego w ilości 10 opracowań,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.19.00 - Usługi biegłych Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.90.00 - Usługi biegłych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Do przetargu zostaną zakwalifikowani wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ponadto Wykonawcy muszą spełniać warunki dodatkowe tj. Wykonawca musi mieć w dyspozycji rzeczoznawcę majątkowego posiadającego uprawnienia zawodowe do świadczenia powyższych usług. W celu potwierdzenia spełnienia opisanych warunków, Wykonawca musi załączyć do ofert oświadczenia lub dokumenty wymagane w ust III. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o świadczenia lub dokumenty załączone do oferty. Z treści przedstawionych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z warunków udziału w przetargu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Opis przedmiotu zamówienia lub oświadczenie złożone na druku OFERTA zał. nr 1 o zgodności przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia. 2. Pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przez pełnomocnika. Właściwie sporządzone, podpisane i opłacone pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty (załączyć jeżeli dotyczy). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (określający pełną nazwę firmy, stan prawny, miejsce rejestracji, dokładny adres firmy składającej ofertę, jednocześnie potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada profilowi robót objętych przetargiem). 4. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, np. umowa spółki cywilnej lub inne (załączyć jeżeli dotyczy). 5. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art.22 ust. Ustawy prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 w/w ustawy na formularzu stanowiącym załącznik nr 2. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (załączyć jeżeli dotyczy). 7. Podpisany lub zaparafowany projekt umowy. 8. Uprawnienia zawodowe do świadczenia przedmiotowego zamówienia W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunki i odpowiadające im dokumenty wymienione w pkt 3 ,4, 5 i 6 musi spełniać każdy wykonawca. Natomiast warunki i dokumenty pozostałe wykonawcy ci mogą spełniać i składać łącznie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabierzow.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać w siedzibie Zamawiającego, Urząd Gminy Zabierzów, ul. Kolejowa 11, 32-080 Zabierzów, pok. nr 30 lub za posrednictwem poczty (opłata 10 zł)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Zabierzów - Biuro Obsługi Interesanta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.