Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-03
Jelenia Góra: Przebudowa oraz utwardzenie wybranych ulic w Jeleniej Górze, w tym: Przebudowa ul. Wojewódzkiej w Jeleniej Górze oraz utwardzenie dróg dojazdowych do Osiedla Urocza II w Jeleniej Górze wraz z wytyczeniem i utwardzeniem części dróg na tym osiedlu
Numer ogłoszenia: 188201 - 2014; data zamieszczenia: 03.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jelenia Góra , Pl. Ratuszowy 58, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7546101, 75 46 201, faks 075 7546159, 7546204.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa oraz utwardzenie wybranych ulic w Jeleniej Górze, w tym: Przebudowa ul. Wojewódzkiej w Jeleniej Górze oraz utwardzenie dróg dojazdowych do Osiedla Urocza II w Jeleniej Górze wraz z wytyczeniem i utwardzeniem części dróg na tym osiedlu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na:
I. CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA:
przebudowie istniejącego odcinka ulicy Wojewódzkiej w Jeleniej Górze na długości 1,295,85 m od skrzyżowania z ulicą Dworcową do skrzyżowania z ulicą Objazdową wraz z przebudową istniejącego odcinka oświetlenia ulicznego i budową nowego odcinka oświetlenia na pozostałej części ulicy na odcinku Od ul. Ceglanej do ul. Objazdowej.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a) wykonanie nawierzchni jezdni,
b) przebudowę 7 skrzyżowań - ok. 265,15 m2,
c) wykonanie zjazdów z betonu asfaltowego - 323,33 m2,
d) wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej - 142,12 m2,
e) wykonanie opaski z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej - 283,56 m2,
f) wykonanie powierzchniowego utrwalenia poboczy asfaltem i grysem kamiennym o wymiarach 2-5 mm - 1 084,71 m2,
g) wykonanie zieleńców - 329,49 m2,
h) wykonanie studni wpustów deszczowych - 3 szt.,
i) wykonanie przykanalików z rur PP O DN 150 mm - 7,5 m,
j) wykonanie linii kablowej oświetleniowej YAKY 4 x25 mm2 - 360,0 m,
k) wykonanie linii kablowej oświetleniowej YAKY 4 x35 mm2 - 1 246,5 m,
l) montaż słupów oświetleniowych z wysięgnikiem i oprawą - 38 szt.,
m) montaż szafy oświetleniowej - wymiana - 1 szt.,
n) montaż rozłącznika bezpiecznikowego słupowego RSA-00/3 - 1 szt.,
o) montaż ograniczników przepięć 3× GXO 0,66/5kA na słupie Nr 29/87 3 szt.
II. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA:
wykonaniu tymczasowego utwardzenia nawierzchni jezdni kruszywem kamiennym ulic stanowiących dojazd oraz drogi wewnętrzne na terenie osiedla Urocze II. Zadanie dotyczy ulic: Nowowiejskiej, Paryskiej, Ateńskiej, Paryskiej, Berlińskiej, Londyńskiej oraz Rzymskiej w Jeleniej Górze.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a) roboty przygotowawcze i roboty ziemne związane z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
b) ułożenie dolnej warstwy przy nawierzchniach z kamienia tłuczonego gr. 15 cm - 9.545 m2,
c) ułożenie górnej warstwy przy nawierzchniach z kamienia tłuczonego gr 10 cm - 8.950,00 m2,
d) plantowanie powierzchni skarp i korony nasypów - 1.270 m2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i w załącznikach.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, i polegających (odpowiednio dla części, których dotyczy oferta) na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, w szczególności polegające na:
a) wykonaniu nawierzchni jezdni,
b) przebudowie skrzyżowań,
c) wykonaniu zjazdów,
d) wykonaniu chodnika z kostki brukowej,
e) wykonaniu opaski z kostki brukowej,
f) wykonaniu powierzchniowego utrwalenia poboczy,
g) wykonaniu zieleńców,
h) wykonaniu studni wpustów deszczowych,
i) wykonaniu przykanalików,
j) wykonaniu linii kablowej,
k) ułożeniu dolnych i górnych warstw,
l) plantowaniu powierzchni skarp i korony nasypów;
m) montażu słupów oświetleniowych z wysięgnikiem i oprawą,
n) montażu szafy oświetleniowej,
o) montażu rozłącznika bezpiecznikowego słupowego,
p) montażu ograniczników przepięć
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.32.20-7, 45.23.32.53-7, 45.23.31.20-6, 45.31.62.10-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium (dla każdej z części osobno) w wysokości odpowiednio:
- CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: 20 000,00 PLN (dwadzieścia tysięcy 00/100)
- CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: 10 000,00 PLN (dziesięć tysięcy 00/100)
w formie zgodnej z pkt. 11 Instrukcji dla Wykonawców - Tom I Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 9.3 Tomu I SIWZ.
OCENA SPEŁNIENIA WARUNKU UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU BĘDZIE DOKONANA NA PODSTAWIE DOKUMENTÓW WEDŁUG FORMUŁY: SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni powyższy warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył:
- CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA:
co najmniej jedno (1) zamówienie polegające na budowie lub przebudowie drogi co najmniej klasy L o długości nie mniejszej niż 600 m.
- CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA:
co najmniej jedno (1) zamówienie polegające na budowie lub przebudowie drogi co najmniej klasy L o długości nie mniejszej niż 500 m.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić zamówienie dotyczące spełnienia wyższego warunku postawionego przez Zamawiającego tj.: budowę lub przebudowę drogi co najmniej klasy Lo długości nie mniejszej niż 600 m.
OCENA SPEŁNIENIA WARUNKU UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU BĘDZIE DOKONANA NA PODSTAWIE DOKUMENTÓW WEDŁUG FORMUŁY: SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 9.3 Tomu I SIWZ.
OCENA SPEŁNIENIA WARUNKU UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU BĘDZIE DOKONANA NA PODSTAWIE DOKUMENTÓW WEDŁUG FORMUŁY: SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej:
- CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA:
Kierownik robót drogowych - osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej - co najmniej w ograniczonym zakresie, wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2006.83.578 z późn. zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Kierownik robót elektrycznych - osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - bez ograniczeń, wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2006.83.578 z późn. zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
- CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA:
Kierownik robót drogowych - osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej - co najmniej w ograniczonym zakresie, wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2006.83.578 z późn. zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, w zakresie kierownika robót drogowych może być wskazana przez Wykonawcę jedna osoba.
OCENA SPEŁNIENIA WARUNKU UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU BĘDZIE DOKONANA NA PODSTAWIE DOKUMENTÓW WEDŁUG FORMUŁY: SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać zdolność kredytową lub posiadać środki finansowe w wysokości:
- CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: nie mniejszej niż 500 000,00 PLN (pięćset tysięcy 00/100)
- CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: nie mniejszej niż 100 000,00 PLN (sto tysięcy 00/100)
Spełnianie warunku będzie podlegało ocenie odrębnie dla każdej z części.
OCENA SPEŁNIENIA WARUNKU UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU BĘDZIE DOKONANA NA PODSTAWIE DOKUMENTÓW WEDŁUG FORMUŁY: SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
I. OCENA SPEŁNIENIA KAŻDEGO Z WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU BĘDZIE DOKONANA NA PODSTAWIE DOKUMENTÓW WEDŁUG FORMUŁY: SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA.
II. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w sekcji III.3 ninieszego ogłoszenia winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie - w tym celu dokumenty wymagane w sekcji III.4.1 ninieszego ogłoszenia
ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku.
III. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z treścią załącznika nr 1 do Tomu I SIWZ.
IV. Wykonawca na podst. art. 26 ust. 2b ustawy może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji
zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów (w formie pisemnej jako oryginał dokumentu zawierającego podpis osoby składającej oświadczenie) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia.
V. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do
tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 9.4. ppkt b) Tomu I SIWZ.
VI. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność
kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem przypadków, które zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj.:
1.1 w przypadku zmiany warunków wykonania umowy będącej konsekwencją wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia:
a) wystąpienie warunków pogodowych i klęsk żywiołowych powodujących zniszczenia wykonanych wcześniej robót lub uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów;
b) zmiany wynikające z konieczności wykonania zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 5 u.p.z.p.,
c) konieczność przeprowadzenia wykopalisk lub badań archeologicznych uniemożliwiających wykonywanie robót budowlanych,
d) konieczność usunięcia kolizji z urządzeniami infrastruktury podziemnej,
nie zinwentaryzowanej lub nieprawidłowo zinwentaryzowanej geodezyjnie.
e) konieczność wprowadzenia istotnych zmian dokumentacji projektowej, dokonywanych na wniosek Zamawiającego lub zgłaszanych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego.
f) w przypadku istotnego wpływu innych przedsięwzięć realizowanych przez gestorów mediów dotyczących terenu objętego przedmiotowym zamówieniem.
1.2. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wyżej wymienionych termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu umowy, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności lub o czas niezbędny na usuniecie skutków oddziaływania tych okoliczności w zakresie umożliwiającym kontynuowanie czynności mających na celu wykonanie przedmiotu umowy.
1.3. Jeżeli w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej konieczna będzie zmiana istotnych postanowień umowy, odpowiednie zapisy umowne zostaną stosownie zmodyfikowane, w sposób zapewniający zgodność z obowiązującymi przepisami prawa.
1.4. W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia - odpowiednie zapisy umowy zostaną dostosowane do obowiązującego stanu prawnego.
2. Wszystkie zmiany umowy dokonywane będą w formie pisemnej i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu stron
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-jeleniagora.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Jelenia Góra, Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, ul. Sudecka 29, pokój 22, 58-500 Jelenia Góra. SIWZ wydawana jest bezpłatnie na płycie CD.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Jelenia Góra, Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, ul. Sudecka 29, pokój 25, 58-500 Jelenia Góra, Polska.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa ul. Wojewódzkiej w Jeleniej Górze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie istniejącego odcinka ulicy Wojewódzkiej w Jeleniej Górze na długości 1,295,85 m od skrzyżowania z ulicą Dworcową do skrzyżowania z ulicą Objazdową wraz z przebudową istniejącego odcinka oświetlenia ulicznego i budową nowego odcinka oświetlenia na pozostałej części ulicy na odcinku Od ul. Ceglanej do ul. Objazdowej.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a) wykonanie nawierzchni jezdni,
b) przebudowę 7 skrzyżowań - ok. 265,15 m2,
c) wykonanie zjazdów z betonu asfaltowego - 323,33 m2,
d) wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej - 142,12 m2,
e) wykonanie opaski z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej - 283,56 m2,
f) wykonanie powierzchniowego utrwalenia poboczy asfaltem i grysem kamiennym o wymiarach 2-5 mm - 1 084,71 m2,
g) wykonanie zieleńców - 329,49 m2,
h) wykonanie studni wpustów deszczowych - 3 szt.,
i) wykonanie przykanalików z rur PP O DN 150 mm - 7,5 m,
j) wykonanie linii kablowej oświetleniowej YAKY 4 x25 mm2 - 360,0 m,
k) wykonanie linii kablowej oświetleniowej YAKY 4 x35 mm2 - 1 246,5 m,
l) montaż słupów oświetleniowych z wysięgnikiem i oprawą - 38 szt.,
m) montaż szafy oświetleniowej - wymiana - 1 szt.,
n) montaż rozłącznika bezpiecznikowego słupowego RSA-00/3 - 1 szt.,
o) montaż ograniczników przepięć 3× GXO 0,66/5kA na słupie Nr 29/87 3 szt.
Termin wykonania zamówienia.
a) do dnia 15.07.2015 r. - termin zgłoszenia gotowości do odbioru robót (zakończenie robót budowlanych).
b) do dnia 22.07.2015 r. - termin ostatecznego odbioru robót.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.32.20-7, 45.23.32.53-7, 45.31.61.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utwardzenie dróg dojazdowych do Osiedla Urocza II w Jeleniej Górze wraz z wytyczeniem i utwardzeniem części dróg na tym osiedlu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu tymczasowego utwardzenia nawierzchni jezdni kruszywem kamiennym ulic stanowiących dojazd oraz drogi wewnętrzne na terenie osiedla Urocze II. Zadanie dotyczy ulic: Nowowiejskiej, Paryskiej, Ateńskiej, Paryskiej, Berlińskiej, Londyńskiej oraz Rzymskiej w Jeleniej Górze.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a) roboty przygotowawcze i roboty ziemne związane z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
b) ułożenie dolnej warstwy przy nawierzchniach z kamienia tłuczonego gr. 15 cm - 9.545 m2,
c) ułożenie górnej warstwy przy nawierzchniach z kamienia tłuczonego gr 10 cm - 8.950,00 m2,
d) plantowanie powierzchni skarp i korony nasypów - 1.270 m2.
Termin wykonania zamówienia:
a) do dnia 23.06.2015 r. - termin zgłoszenia gotowości do odbioru robót (zakończenie robót budowlanych).
b) do dnia 30.06.2015 r. - termin ostatecznego odbioru robót.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Usługa zakwaterowania wraz z wyżywieniem podczas organizacji w 2025 roku Regionalnych Mistrzostw w Ratownictwie Medycznym
- Odpady budowlane i rozbiórkowe inne niż niebezpieczne dostarczane do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (...)
- Dostawy leków i materiałów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby magazynu leków gotowych Działu Farmacji Szpitalnej w SP ZOZ Szpitalu Specjalistycznym MSWiA w Jeleniej Górze w 2025 roku.
- PRZYGOTOWANIE I WYDAWANIE GORĄCEGO POSIŁKU DLA PODOPIECZNYCH MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W JELENIEJ GÓRZE W OKRESIE OD 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- USŁUGA CATERINGOWA: PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZENIE GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA UCZESTNIKÓW DZIENNEGO DOMU SENIOR+ W JELENIEJ GÓRZE I DZIENNEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W JELENIEJ GÓRZE, W 2025 ROKU
- FW Śniatowo - przeprowadzenie badań stałych zbiorników ciśnieniowych (w miejscu ich zainstalowania) w 16 elektrowniach wiatrowych Vestas V90 wraz z ich rejestracją w Urzędzie Dozoru Technicznego (UDT)
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.