eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraPrzebudowa oraz utwardzenie wybranych ulic w Jeleniej Górze, w tymPrzebudowa ul. Wojewódzkiej w Jeleniej Górze oraz utwardzenie dróg dojazdowych do Osiedla Urocza II w Jeleniej Górze wraz z wytyczeniem i utwardzeniem części dróg na tym osiedlu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-03

Jelenia Góra: Przebudowa oraz utwardzenie wybranych ulic w Jeleniej Górze, w tym: Przebudowa ul. Wojewódzkiej w Jeleniej Górze oraz utwardzenie dróg dojazdowych do Osiedla Urocza II w Jeleniej Górze wraz z wytyczeniem i utwardzeniem części dróg na tym osiedlu
Numer ogłoszenia: 188201 - 2014; data zamieszczenia: 03.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jelenia Góra , Pl. Ratuszowy 58, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7546101, 75 46 201, faks 075 7546159, 7546204.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa oraz utwardzenie wybranych ulic w Jeleniej Górze, w tym: Przebudowa ul. Wojewódzkiej w Jeleniej Górze oraz utwardzenie dróg dojazdowych do Osiedla Urocza II w Jeleniej Górze wraz z wytyczeniem i utwardzeniem części dróg na tym osiedlu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na:
I. CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: przebudowie istniejącego odcinka ulicy Wojewódzkiej w Jeleniej Górze na długości 1,295,85 m od skrzyżowania z ulicą Dworcową do skrzyżowania z ulicą Objazdową wraz z przebudową istniejącego odcinka oświetlenia ulicznego i budową nowego odcinka oświetlenia na pozostałej części ulicy na odcinku Od ul. Ceglanej do ul. Objazdowej.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a) wykonanie nawierzchni jezdni,
b) przebudowę 7 skrzyżowań - ok. 265,15 m2,
c) wykonanie zjazdów z betonu asfaltowego - 323,33 m2,
d) wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej - 142,12 m2,
e) wykonanie opaski z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej - 283,56 m2,
f) wykonanie powierzchniowego utrwalenia poboczy asfaltem i grysem kamiennym o wymiarach 2-5 mm - 1 084,71 m2,
g) wykonanie zieleńców - 329,49 m2,
h) wykonanie studni wpustów deszczowych - 3 szt.,
i) wykonanie przykanalików z rur PP O DN 150 mm - 7,5 m,
j) wykonanie linii kablowej oświetleniowej YAKY 4 x25 mm2 - 360,0 m,
k) wykonanie linii kablowej oświetleniowej YAKY 4 x35 mm2 - 1 246,5 m,
l) montaż słupów oświetleniowych z wysięgnikiem i oprawą - 38 szt.,
m) montaż szafy oświetleniowej - wymiana - 1 szt.,
n) montaż rozłącznika bezpiecznikowego słupowego RSA-00/3 - 1 szt.,
o) montaż ograniczników przepięć 3× GXO 0,66/5kA na słupie Nr 29/87 3 szt.
II. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: wykonaniu tymczasowego utwardzenia nawierzchni jezdni kruszywem kamiennym ulic stanowiących dojazd oraz drogi wewnętrzne na terenie osiedla Urocze II. Zadanie dotyczy ulic: Nowowiejskiej, Paryskiej, Ateńskiej, Paryskiej, Berlińskiej, Londyńskiej oraz Rzymskiej w Jeleniej Górze.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a) roboty przygotowawcze i roboty ziemne związane z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
b) ułożenie dolnej warstwy przy nawierzchniach z kamienia tłuczonego gr. 15 cm - 9.545 m2,
c) ułożenie górnej warstwy przy nawierzchniach z kamienia tłuczonego gr 10 cm - 8.950,00 m2,
d) plantowanie powierzchni skarp i korony nasypów - 1.270 m2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i w załącznikach.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, i polegających (odpowiednio dla części, których dotyczy oferta) na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, w szczególności polegające na:
    a) wykonaniu nawierzchni jezdni,
    b) przebudowie skrzyżowań,
    c) wykonaniu zjazdów,
    d) wykonaniu chodnika z kostki brukowej,
    e) wykonaniu opaski z kostki brukowej,
    f) wykonaniu powierzchniowego utrwalenia poboczy,
    g) wykonaniu zieleńców,
    h) wykonaniu studni wpustów deszczowych,
    i) wykonaniu przykanalików,
    j) wykonaniu linii kablowej,
    k) ułożeniu dolnych i górnych warstw,
    l) plantowaniu powierzchni skarp i korony nasypów;
    m) montażu słupów oświetleniowych z wysięgnikiem i oprawą,
    n) montażu szafy oświetleniowej,
    o) montażu rozłącznika bezpiecznikowego słupowego,
    p) montażu ograniczników przepięć

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.32.20-7, 45.23.32.53-7, 45.23.31.20-6, 45.31.62.10-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium (dla każdej z części osobno) w wysokości odpowiednio:
- CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: 20 000,00 PLN (dwadzieścia tysięcy 00/100)
- CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: 10 000,00 PLN (dziesięć tysięcy 00/100)
w formie zgodnej z pkt. 11 Instrukcji dla Wykonawców - Tom I Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 9.3 Tomu I SIWZ.
      OCENA SPEŁNIENIA WARUNKU UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU BĘDZIE DOKONANA NA PODSTAWIE DOKUMENTÓW WEDŁUG FORMUŁY: SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni powyższy warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył:
      - CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA:
      co najmniej jedno (1) zamówienie polegające na budowie lub przebudowie drogi co najmniej klasy L o długości nie mniejszej niż 600 m.
      - CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA:
      co najmniej jedno (1) zamówienie polegające na budowie lub przebudowie drogi co najmniej klasy L o długości nie mniejszej niż 500 m.
      W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić zamówienie dotyczące spełnienia wyższego warunku postawionego przez Zamawiającego tj.: budowę lub przebudowę drogi co najmniej klasy Lo długości nie mniejszej niż 600 m.
      OCENA SPEŁNIENIA WARUNKU UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU BĘDZIE DOKONANA NA PODSTAWIE DOKUMENTÓW WEDŁUG FORMUŁY: SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 9.3 Tomu I SIWZ.
      OCENA SPEŁNIENIA WARUNKU UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU BĘDZIE DOKONANA NA PODSTAWIE DOKUMENTÓW WEDŁUG FORMUŁY: SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej:
      - CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA:
      Kierownik robót drogowych - osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej - co najmniej w ograniczonym zakresie, wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2006.83.578 z późn. zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
      Kierownik robót elektrycznych - osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - bez ograniczeń, wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2006.83.578 z późn. zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
      - CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA:
      Kierownik robót drogowych - osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej - co najmniej w ograniczonym zakresie, wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2006.83.578 z późn. zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
      W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, w zakresie kierownika robót drogowych może być wskazana przez Wykonawcę jedna osoba.
      OCENA SPEŁNIENIA WARUNKU UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU BĘDZIE DOKONANA NA PODSTAWIE DOKUMENTÓW WEDŁUG FORMUŁY: SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać zdolność kredytową lub posiadać środki finansowe w wysokości:
      - CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: nie mniejszej niż 500 000,00 PLN (pięćset tysięcy 00/100)
      - CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: nie mniejszej niż 100 000,00 PLN (sto tysięcy 00/100)
      Spełnianie warunku będzie podlegało ocenie odrębnie dla każdej z części.
      OCENA SPEŁNIENIA WARUNKU UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU BĘDZIE DOKONANA NA PODSTAWIE DOKUMENTÓW WEDŁUG FORMUŁY: SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

I. OCENA SPEŁNIENIA KAŻDEGO Z WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU BĘDZIE DOKONANA NA PODSTAWIE DOKUMENTÓW WEDŁUG FORMUŁY: SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA.
II. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w sekcji III.3 ninieszego ogłoszenia winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie - w tym celu dokumenty wymagane w sekcji III.4.1 ninieszego ogłoszenia ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku.
III. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z treścią załącznika nr 1 do Tomu I SIWZ.
IV. Wykonawca na podst. art. 26 ust. 2b ustawy może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów (w formie pisemnej jako oryginał dokumentu zawierającego podpis osoby składającej oświadczenie) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia.
V. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 9.4. ppkt b) Tomu I SIWZ.
VI. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem przypadków, które zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj.:
1.1 w przypadku zmiany warunków wykonania umowy będącej konsekwencją wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia:
a) wystąpienie warunków pogodowych i klęsk żywiołowych powodujących zniszczenia wykonanych wcześniej robót lub uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów;
b) zmiany wynikające z konieczności wykonania zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 5 u.p.z.p.,
c) konieczność przeprowadzenia wykopalisk lub badań archeologicznych uniemożliwiających wykonywanie robót budowlanych,
d) konieczność usunięcia kolizji z urządzeniami infrastruktury podziemnej, nie zinwentaryzowanej lub nieprawidłowo zinwentaryzowanej geodezyjnie.
e) konieczność wprowadzenia istotnych zmian dokumentacji projektowej, dokonywanych na wniosek Zamawiającego lub zgłaszanych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego.
f) w przypadku istotnego wpływu innych przedsięwzięć realizowanych przez gestorów mediów dotyczących terenu objętego przedmiotowym zamówieniem.
1.2. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wyżej wymienionych termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu umowy, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności lub o czas niezbędny na usuniecie skutków oddziaływania tych okoliczności w zakresie umożliwiającym kontynuowanie czynności mających na celu wykonanie przedmiotu umowy.
1.3. Jeżeli w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej konieczna będzie zmiana istotnych postanowień umowy, odpowiednie zapisy umowne zostaną stosownie zmodyfikowane, w sposób zapewniający zgodność z obowiązującymi przepisami prawa.
1.4. W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia - odpowiednie zapisy umowy zostaną dostosowane do obowiązującego stanu prawnego.
2. Wszystkie zmiany umowy dokonywane będą w formie pisemnej i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu stron

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-jeleniagora.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Jelenia Góra, Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, ul. Sudecka 29, pokój 22, 58-500 Jelenia Góra. SIWZ wydawana jest bezpłatnie na płycie CD.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Jelenia Góra, Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, ul. Sudecka 29, pokój 25, 58-500 Jelenia Góra, Polska.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa ul. Wojewódzkiej w Jeleniej Górze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie istniejącego odcinka ulicy Wojewódzkiej w Jeleniej Górze na długości 1,295,85 m od skrzyżowania z ulicą Dworcową do skrzyżowania z ulicą Objazdową wraz z przebudową istniejącego odcinka oświetlenia ulicznego i budową nowego odcinka oświetlenia na pozostałej części ulicy na odcinku Od ul. Ceglanej do ul. Objazdowej.
    Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
    a) wykonanie nawierzchni jezdni,
    b) przebudowę 7 skrzyżowań - ok. 265,15 m2,
    c) wykonanie zjazdów z betonu asfaltowego - 323,33 m2,
    d) wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej - 142,12 m2,
    e) wykonanie opaski z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej - 283,56 m2,
    f) wykonanie powierzchniowego utrwalenia poboczy asfaltem i grysem kamiennym o wymiarach 2-5 mm - 1 084,71 m2,
    g) wykonanie zieleńców - 329,49 m2,
    h) wykonanie studni wpustów deszczowych - 3 szt.,
    i) wykonanie przykanalików z rur PP O DN 150 mm - 7,5 m,
    j) wykonanie linii kablowej oświetleniowej YAKY 4 x25 mm2 - 360,0 m,
    k) wykonanie linii kablowej oświetleniowej YAKY 4 x35 mm2 - 1 246,5 m,
    l) montaż słupów oświetleniowych z wysięgnikiem i oprawą - 38 szt.,
    m) montaż szafy oświetleniowej - wymiana - 1 szt.,
    n) montaż rozłącznika bezpiecznikowego słupowego RSA-00/3 - 1 szt.,
    o) montaż ograniczników przepięć 3× GXO 0,66/5kA na słupie Nr 29/87 3 szt.
    Termin wykonania zamówienia.
    a) do dnia 15.07.2015 r. - termin zgłoszenia gotowości do odbioru robót (zakończenie robót budowlanych).
    b) do dnia 22.07.2015 r. - termin ostatecznego odbioru robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.32.20-7, 45.23.32.53-7, 45.31.61.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utwardzenie dróg dojazdowych do Osiedla Urocza II w Jeleniej Górze wraz z wytyczeniem i utwardzeniem części dróg na tym osiedlu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu tymczasowego utwardzenia nawierzchni jezdni kruszywem kamiennym ulic stanowiących dojazd oraz drogi wewnętrzne na terenie osiedla Urocze II. Zadanie dotyczy ulic: Nowowiejskiej, Paryskiej, Ateńskiej, Paryskiej, Berlińskiej, Londyńskiej oraz Rzymskiej w Jeleniej Górze.
    Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
    a) roboty przygotowawcze i roboty ziemne związane z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
    b) ułożenie dolnej warstwy przy nawierzchniach z kamienia tłuczonego gr. 15 cm - 9.545 m2,
    c) ułożenie górnej warstwy przy nawierzchniach z kamienia tłuczonego gr 10 cm - 8.950,00 m2,
    d) plantowanie powierzchni skarp i korony nasypów - 1.270 m2.
    Termin wykonania zamówienia:
    a) do dnia 23.06.2015 r. - termin zgłoszenia gotowości do odbioru robót (zakończenie robót budowlanych).
    b) do dnia 30.06.2015 r. - termin ostatecznego odbioru robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.