Ogłoszenie z dnia 2016-08-25
Łódź: Remont pomieszczeń biurowych, holi, korytarzy w budynku w Łodzi przy ul. Zamenhofa 2 - kontynuacja z roku 2013
Numer ogłoszenia: 188213 - 2016; data zamieszczenia: 25.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 99823 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: ZUS I Oddział w Łodzi, ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6382740, 42 638 29 65, faks 42 6382665.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń biurowych, holi, korytarzy w budynku w Łodzi przy ul. Zamenhofa 2 - kontynuacja z roku 2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń biurowych, holi, korytarzy w budynku w Łodzi przy ul. Zamenhofa 2 - kontynuacja z roku 2013. 2. Zakres robót obejmuje w szczególności: 2.1. demontaż istniejących sufitów podwieszanych w konstrukcji metalowej, 2.2. wykucie z muru ościeżnic drewnianych, 2.3. zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych, 2.4. oczyszczenie i wyrównanie podłoża pod wykładziny PCV (wylewka samopoziomująca), 2.5. wywóz gruzu, starych wykładzin i elementów futryn oraz sufitów, 2.6. wykonanie gładzi na ścianach korytarzy, holu windowego, pokoi biurowych, 2.7. malowanie z gruntowaniem ścian korytarzy, holu windowego, pokoi biurowych, 2.8. oczyszczenie ze starych warstw farby i ponowne malowanie grzejników, 2.9. uporządkowanie instalacji wysoko i nisko prądowej, 2.10. montaż sufitów podwieszanych na konstrukcji lekkiej wraz z urządzeniami (DSO, oświetlenie itp.), 2.11. montaż nowych ościeżnic z montażem i regulacją skrzydeł drzwiowych, 2.12. położenie wykładzin zgrzewanych z PCV z wywinięciem jej na ścianę w pokojach biurowych, korytarzach i holu windowym, z wyjątkiem pokoi biurowych nr 1203, 1204, 1210, 1216 (piętro XII), 2.13. zainstalowanie przewodów wentylacyjnych i anemostatów kołowych. 3. Zakres robót opisany jest w IV części SIWZ, na którą składają się: 3.1. Dokumentacja projektowa, w tym przedmiar robót, 3.2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.35.00.00 - Instalacje mechaniczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JERZY OLEK "OL-BUD" ZAKŁAD BUDOWLANO-INSTALACYJNY
jakie przetargi wygrała firma
JERZY OLEK "OL-BUD" ZAKŁAD BUDOWLANO-INSTALACYJNY
- Jerzy Olek OL-BUD Zakład Budowlano-Instalacyjny, ul. Batalionów Chłopskich 3/164, 94-058 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 193292,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 184854,56
Oferta z najniższą ceną: 184854,56 / Oferta z najwyższą ceną: 257886,73
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa pojemników na odpady komunalne wszystkich frakcji dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- 29/TP/ZP/D/2025 Dostawy testów Combo 6 w 1 oraz testów na obecność Rotawirusów, Adenowirusów i Norowirusów w kale wraz z kontrolą dodatnią i ujemną.
- "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas szkolenia, które odbędzie się w terminie 14 - 16 maja 2025 r. na terenie województwa łódzkiego".
- "Dostawa ryb morskich, słodkowodnych i pokarmu dla ryb akwariowych w roku 2025 "
- Dostawa 75 komputerów stacjonarnych i 5 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
- "Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Łodzi oraz miejskich jednostek organizacyjnych"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.