eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraSprzątanie powierzchni biurowych oraz pomieszczeń dodatkowych w budynkach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze wraz z utrzymaniem porządku wokół tych budynków, na które składa sięusługa sprzątania wewnątrz budynków oraz terenów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-10

Zielona Góra: Sprzątanie powierzchni biurowych oraz pomieszczeń dodatkowych w budynkach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze wraz z utrzymaniem porządku wokół tych budynków, na które składa się: usługa sprzątania wewnątrz budynków oraz terenów zewnętrznych wraz z pielęgnacją zieleni na terenach nieruchomości położonych przy ul. Podgórnej 7, Sulechowskiej 28 A, Kożuchowskiej 15 A, Św. Jadwigi 1 w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 188216 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego , ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4565403, 4565404, 4565277, faks 068 4565404.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie powierzchni biurowych oraz pomieszczeń dodatkowych w budynkach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze wraz z utrzymaniem porządku wokół tych budynków, na które składa się: usługa sprzątania wewnątrz budynków oraz terenów zewnętrznych wraz z pielęgnacją zieleni na terenach nieruchomości położonych przy ul. Podgórnej 7, Sulechowskiej 28 A, Kożuchowskiej 15 A, Św. Jadwigi 1 w Zielonej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie powierzchni biurowych oraz pomieszczeń dodatkowych w budynkach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze wraz z utrzymaniem porządku wokół tych budynków, na które składa się: usługa sprzątania wewnątrz budynków oraz terenów zewnętrznych wraz z pielęgnacją zieleni na terenach nieruchomości położonych przy ul. Podgórnej 7, Sulechowskiej 28 A, Kożuchowskiej 15 A, Św. Jadwigi 1 w Zielonej Górze..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 11 932,00 zł. (słownie: jedenaście tysięcy dziewięćset trzydzieści dwa złotych 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: IX.1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.1 Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowo tne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.1Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są wykazać się : a) odpowiednim doświadczeniem zawodowym, polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (mogą to być m.in. referencje, protokoły zdawczo - odbiorcze lub inne dokumenty) i udokumentują, iż wykonali, co najmniej jedno zamówienie, którego wartość przedmiotu zamówienia nie może być mniejsza niż kwota 200 000,00 zł brutto, a powierzchnia sprzątanych pomieszczeń łącznie nie może być mniejsza niż 5 000 m2 - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. b) potencjałem technicznym umożliwiającym wykonanie zamówienia, w szczególności dysponują specjalistycznym sprzętem do prac porządkowych w ilości; 1) wieloczynnościowe wózki do sprzątania w ilości - 12 szt., 2) odkurzacze w ilości - 4 szt. ( wyprodukowane, co najwyżej 3 lata przed upływem terminu składania ofert), 3) szorowarki do posadzek w ilości - 1 szt., 4) kosiarki mechaniczne spalinowe do trawy - 1 szt., 5) podkaszarki do trawników w ilości - 1 szt., 6) mechaniczne urządzenie do odśnieżania - w ilości - 1 szt., zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ., lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, jak wyżej do wykonania zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 5a do SIWZ. c) Wykażą się, iż dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.; 1) Wymaga się aby, co najmniej jedna osoba na stanowisku kierowniczym bezpośrednio kierująca pracą na I i II zmianie posiadała dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku. 2) Wymaga się , aby Wykonawca zapewnił do realizacji niniejszego zamówienia od 20 do 25 osób ( osób przewidzianych m.in. do sprzątania) w celu prawidłowej realizacji usługi - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. , lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób jak wyżej zdolnych do wykonania zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 6a do SIWZ. Dla kierownika zmiany załączyć stosowne oświadczenie, iż posiada on dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca musi wykazać, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia przez załączenie do oferty: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł. b) informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych w kwocie nie mniejszej niż 100 000,00 zł ( może być wyciąg z rachunku bankowego) lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł. Informacja musi być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4, Spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp. 4.1 Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca musi złożyć: - oświadczenie zgodnie z załącznikiem 3 do SIWZ ( składa Lider Konsorcjum). 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie 22 ust.1,pkt 4 w związku z art. 24 ust.1 i 2 Pzp. 5.1 Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca musi złożyć: - oświadczenie zgodnie z załącznikiem 3 a do SIWZ( składa każdy członek Konsorcjum w tym Lider). 6. Spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 pkt. 1 - 4 ustawy Pzp. 6.1 Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca musi złożyć: - oświadczenie zgodnie z załącznikiem 3b do SIWZ ( nie dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o przedmiot zamówienia). IX.2) Wykonawcy, którzy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp): A. Ustanowią Pełnomocnika do ich reprezentowania w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo /upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione winno być zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów i dołączone do oferty. B. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa dokumenty wymienione w rozdziale X pkt. X.1 ppkt. 2, 3,4 pozostałe dokumenty składane są wspólnie. C. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. W przypadku wyboru, jako najkorzystniejszej oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający oświadcza, że może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. IX.3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale X pkt X.1 ppkt. 2, 3 i 4 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. Nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości. 2. Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument, o którym mowa w pkt.1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a dokument wymieniony w pkt. 2 nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w rozdziale nr X niniejszej specyfikacji Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy będzie się odbywać metodą: spełnia- nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: X.1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3 do SIWZ ( zał. nr 3 składa Lider Konsorcjum), b) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 4 w związku z art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3 a do SIWZ (zał. nr 3a składa każdy członek Konsorcjum , w tym Lider), c) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3 b do SIWZ ( nie dotyczy podmiotów ubiegających się wspólnie o przedmiot zamówienia.) 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie składa każdy z konsorcjantów). 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie składa każdy z konsorcjantów). (uwaga: wykonawca będący spółką jawną w celu potwierdzenia, iż nie zalega z uiszczaniem podatków winien przedstawić odpowiednie zaświadczenie wydane przez właściwego naczelnika urzędu skarbowego odnoszące się do samej spółki jawnej, a nie jej wspólników). 4) Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie składa każdy z  konsorcjantów). 5) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (mogą to być np. referencje, protokoły zdawczo - odbiorcze lub inne dokumenty) - wg załącznika nr 4 do SIWZ. 6) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - wg załącznika nr 5 do SIWZ. 7) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 6, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował - zgodnie z załącznikiem nr 5 a do SIWZ. 8) Wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczeniem, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - wg załącznika nr 6 do SIWZ. 9) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 8, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - zgodnie z załącznikiem nr 6 a do SIWZ. 6) informacji z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych w kwocie nie mniejszej niż 100 000,00 zł ( może być wyciąg z rachunku bankowego) lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł. Informacja musi być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. X.2.Inne oświadczenia i dokumenty. 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Umowę spółki cywilnej - (jeśli dotyczy). 3. Kopię dowodu wpłaty wadium przetargowego. 4. Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Pełnomocnictwo - (jeśli dotyczy). 6. Wykaz usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia , które będą brane pod uwagę przy ocenie oferty pod względem kryterium pn.Ocena doświadczenia zawodowego - załącznik nr 8 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - ocena doświadczenia zawodowego - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze Departament Organizacyjno - Prawny 65-057 Zielona Góra, ul. Podgórna 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze Departament Organizacyjno - Prawny 65-057 Zielona Góra, ul. Podgórna 7 Kancelaria Ogólna - pok. nr 56.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.