Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-29
Gdańsk: Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku B Wojewódzkiego Centrum Onkologii w Gdańsku, przy Al. Zwycięstwa 31/32.
Numer ogłoszenia: 18821 - 2014; data zamieszczenia: 29.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzkie Centrum Onkologii Samodzielny Publiczny ZOZ , ul. M. Skłodowskiej-Curie 2, 80-210 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3419348, faks 058 3419348.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wpo.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku B Wojewódzkiego Centrum Onkologii w Gdańsku, przy Al. Zwycięstwa 31/32..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku B Wojewódzkiego Centrum Onkologii w Gdańsku, przy Al. Zwycięstwa 31/32. 1.Przedmiotem zamówienia jest Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku: B Wojewódzkiego Centrum Onkologii w Gdańsku, przy Al. Zwycięstwa 31/32. 1)Do zakresu wykonywanej usługi należy wykonywanie czynności sprzątania i dezynfekcji wszystkich pomieszczeń Centrum w budynku B, w zakresie potrzeb bieżących i interwencyjnych; 2) W przypadku Bloku Operacyjnego - poszczególne czynności wykonywane będą przy udziale jednej osoby sprzątającej, zgodnie z obowiązującym grafikiem pracy ustalanym przez przedstawiciela Zamawiającego, w oparciu o bieżące potrzeby w tym zakresie zgłaszane przez Blok Operacyjny(Zamawiający dysponuje tylko jedną salą operacyjną), każdorazowo aż do zakończenia pracy w danym dniu na Bloku Operacyjnym) - przez 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) 3) W przypadku wykonywania usługi na całym budynku B - poszczególne czynności wykonywane będą przez jedna osobę, w godz. od 8:00 do 15:00 4) W przypadku stwierdzenia ogniska epidemiologicznego, przedmiotowa usługa będzie wykonywana zgodnie z obowiązującymi procedurami, w ścisłym uzgodnieniu z Pielęgniarką Epidemiologiczną. 2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany wg poniższego zestawienia: Miejsce wykonywanych prac Powierzchnia w m. kw. PARTER Strona lewa: Laboratorium, Szatnia, Pokój Informatyków; Strona prawa: Rejestracja, Pomieszczenia dla pracowni RTG, Gabinety lekarskie, Pracownia Diagnostyki Obrazowej wraz ze sprzętem: rezonans magnetyczny, tomograf komputerowy, RTG, pomieszczenia zaplecza: szatnia dla pielęgniarek, łazienka i pomieszczenia gospodarcze, powierzchnie wspólne: magazyny-2 pomieszczenia),ciągi komunikacyjne;. 941,67 I PIĘTRO Strona lewa: Poradnie Onkologiczne (8 gabinetów z łazienkami + łazienka dla pacjentów, dwa pomieszczenia gospodarcze); Strona prawa: Oddział Szpitalny Chemioterapii Jednego Dnia (dwa gabinety lekarskie z łazienkami + łazienki ogólnodostępne, Oddział Dzienny Chemioterapii (sale dla pacjentów, łazienka, gabinet zabiegowy), rejestracja, Pomieszczenia Działu Farmacji Szpitalnej i ciągi komunikacyjne. 833,85 II PIĘTRO Strona lewa: Blok Operacyjny (stanowi strefę wysokiego zagrożenia epidemiologicznego) w skład, którego wchodzą: Sale Chorych z łazienkami, Sala Wybudzeń, Sala Operacyjna, magazyny- 2 szt., szatnie, gabinet lekarski; Strona prawa: Oddział Chirurgii Onkologicznej Jednego (gabinety lekarskie, sale chorych, łazienki), ciągi komunikacyjne. 474,97 III PIĘTRO Strona lewa: 6 gabinetów lekarskich, Poradnia zdrowia psychicznego, łazienka dla personelu i łazienka dla pacjentów, ciągi komunikacyjne. Strona prawa: Poradnia Otolaryngologiczna, Poradnia Urologiczna, Poradnia Chirurgii Ogólnej, Poradnia Chirurgii Onkologicznej, Poradnia Gastroenterologiczna, Poradnia Kardiologiczna i Poradnia Ginekologiczna, łazienka dla personelu, łazienka dla pacjentów i łazienka dla inwalidów 470,79 IV PIĘTRO Strona lewa: pomieszczenia Poradni Rehabilitacyjnej, ciągi komunikacyjne, hole, klatka schodowe, toalety, szatnie; Strona prawa: pomieszczenia Badań Klinicznych (zastrzega się wykonywanie czynności sprzątania wyłącznie w obecności pracownika Badań Klinicznych), łazienki, dwie sale konferencyjne, pomieszczenia socjalne, ciągi komunikacyjne. 458,70 dane dotyczące powierzchni przedstawiono w oparciu o dokument: Inwentaryzacja Architektoniczna Budynku WCO w Gdańsku (opracowanie z lutego 2011r) Łączna powierzchnia wszystkich pomieszczeń objętych przedmiotem zamówienia wynosi: 3 179,98 m kw..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.90.00.00 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek, gdy złoży Oświadczenie z art. 22ust.1 uPzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek, gdy złoży Oświadczenie z art. 22ust.1 uPzp oraz wykaże: a)Wykonanie lub wykonywanie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej dwóch usług sprzątania szpitala, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia ,każda o wartości nie mniejszej, niż 160 000,00 zł i powierzchni sprzątania nie mniejszej, niż 3 000,00 m2, w tym minimum jedna usługa sprzątania związana ze sprzątaniem następujących pomieszczeń(z wyłączeniem sprzątania obiektów takich jak: hale produkcyjne i magazynowe, dworce, budynki mieszkalne): a) takich, w których znajduje się sprzęt medyczny np: rezonans magnetyczny, tomograf komputerowy czy cyfrowy aparat RTG; b)Oddziału Chemioterapii, gdzie podaje się cytostatyki ; c) Bloku Operacyjnego W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymóg posiadania wiedzy i doświadczenia musi być spełniony przynajmniej przez jednego z nich lub łącznie przez wszystkich wykonawców.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek, gdy złoży Oświadczenie z art. 22ust.1 uPzp oraz wykaże, że: a) dysponuje maszyną sprzątającą podłogi tj. automat szorujaco-zbierający, odkurzaczem, i sprzętem wskazanym w pkt.II.8.d) niniejszej SIWZ, b)oświadczy że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane prawem uprawnienia tj. uprawnienia do pracy na wysokościach c) złoży Oświadczenie na temat wlk. średniego, rocznego zatrudnienia u Wykonawcy usług oraz liczebności personelu kierowniczego d) oświadczy, iż dysponuje osobami przeszkolonymi co do zasad utrzymania czystości w obiektach medycznych oraz osobami, mającymi co najmniej roczne doświadczenie w pracy na oddziale chemioterapii, na oddziale rozpuszczania cytostatyków, e) załączy wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
jak w pkt.III.3.3)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek, gdy złoży Oświadczenie z art. 22ust.1 uPzp) oraz potwierdzi posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 160 000,00 zł W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej musi być spełniony przynajmniej przez jednego z nich lub łącznie przez wszystkich wykonawców.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1) Wypełniony Formularz oferty - wg zał. nr 1 do SIWZ 2) Zaparafowany Wzór umowy - wg zał. nr 11 do SIWZ 3) Wykaz środków czyszczących - wg zał. nr 6 do SIWZ 4) Plan Higieny Oddziału Chemioterapii i Bloku Operacyjnego, załączony przez Wykonawcę do oferty, podlegający ocenie z zastosowaniem wagi = 20% Ocena zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi przez zamawiającego nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia. - Dokumenty składane prze Wykonawców mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (poświadczenia zgodności musi dokonać osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy). - Dokumenty stanowiące załączniki wymagane przez SIWZ powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle wg. warunków i postanowień zawartych w SIWZ - bez dokonywania w nich zmian.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wykaz części zamówienia, których wykonanie zamierza się powierzyć podwykonawcom, wg wzoru stanowiącego - wg zał. nr 9 do SIWZ (jeżeli dotyczy). 2. Pełnomocnictwo potwierdzające posiadanie uprawnień osoby/osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych 3. W przypadku spółki cywilnej - pisemne pełnomocnictwo uprawniające jednego ze wspólników do występowania w imieniu wszystkich wspólników w przeprowadzonym postępowaniu. 4. W przypadku konsorcjum - należy podać informacje o wszystkich podmiotach wchodzących w skład konsorcjum i załączyć dokument, w który wszyscy wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum ustanawiają pełnomocnika do reprezentacji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Jakość - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian, w zakresie art. 144 uPzp: a)terminu realizacji umowy w przypadku, gdy wystąpiły okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności np. działanie siły wyższej; zmiany będą korzystne dla Zamawiającego lub będą leżały jego interesie; b)zmiana wynagrodzenia wyłącznie w sytuacji ustawowej zmiany wysokości podatku VAT; c)zmiana metrażu d)zmiana pomieszczeń (ewentualne remonty, modyfikacje, przebudowy) e)zmiana zakresu prac, częstotliwości wykonywania prac lub minimalnej ilości obsady pracowników; f)wydłużenie terminu obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania wartości umowy brutto, o której mowa w § 3 niniejszej umowy g)zmiana podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawcy. h) Zmiana danych teleadresowych stron wymaga niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej strony umowy i nie stanowi zmiany umowy. W przypadku braku powiadomienia wszelkie pisma wysłane na adres i numer faksu wskazane w niniejszej umowie uznaje się za skutecznie doręczone. 4.Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron w formie pisemnej, w postaci Aneksu, pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wco.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzkie Centrum Onkologii w Gdańsku, 80-210 Gdańsk, ul .M.Skłodowskiej-Curie2, pok. 35 IIIp Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2014 godzina 13:00, miejsce: Wojewódzkie Centrum Onkologii w Gdańsku, 80-210 Gdańsk, ul .M.Skłodowskiej-Curie2, pok. 39 Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: a) Zamawiający wymaga, aby z uwagi na fakt funkcjonowania w WCO Systemu Zarządzania Jakością , świadczona przez Wykonawcę usługa była zgodna z systemem zarządzania jakością ISO 9001:2000 , z którymi Zamawiający zapozna Wykonawcę po podpisaniu umowy; b) WCO przyjmuje codziennie powyżej 300 pacjentów (informacja ta pozwoli Wykonawcy na obiektywną ocenę jego potrzeb w zakresie realizacji przedmiotowej usługi); c) W budynku objętym przedmiotem zamówienia znajdują się podłogi z tarketu, które stanowią 75% zaś 25% powierzchni stanowią podłogi z kafli; w pomieszczeniach Ośrodka Rehabilitacji Dziennej (Poradnia Rehabilitacyjna) 45 m kw. powierzchni stanowią podłogi typu panele; d) przedmiot zamówienia nie obejmuje transportu posiłków dla pacjentów; e) przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonywania prac pomocniczych przy pacjentach; f) Poradnia Urologiczna posiada urządzenie do badania moczu, którego dezynfekcja należy do Wykonawcy. g) Wykonawca zapewni do codziennego użytku dla pracowników Zamawiającego preparat (roztwór roboczy) do dezynfekcji zanieczyszczeń organicznych (roztwór roboczy w butelce + ściereczki jednorazowego użytku) wraz z kartą charakterystyki preparatu niebezpiecznego w języku polskim przygotowaną według rozporządzenia UE WE 1907/2006 REACH..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla budowy 5 wiat śmietnikowych na terenie obszaru Śródmieścia
- Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych dla Pracowni Koagulologii CLK UCK.
- Bunkier w Oliwie, Twierdza Wisłoujście, Zbiornik na Oruni - monitoring stanu ochrony nietoperzy (liczenie zimowe)
- Dostawa gazów medycznych oraz dzierżawa zbiorników i butli na potrzeby 7 Szpitala Marynarki Wojennej w Gdańsku
- Sukcesywna dostawa papieru dla Zakładu Poligrafii Uniwersytetu Gdańskiego
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymywania w ciągłej czystości budynków Zespołu Szkół Nr 3 w Golubiu - Dobrzyniu."
- Wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości biura Nadleśnictwa Podanin - III postępowanie
- "Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń oraz otoczenia budynków Sądu Rejonowego w Busku-Zdroju"
- Świadczenie usług utrzymania czystości w dwóch obiektach zlokalizowanych przy ul. Logistycznej 22 oraz przy ul. Księcia Bogusława X 52/12 w Szczecinie.
- Utrzymanie porządku i czystości części wspólnych budynków oraz terenów stanowiących własność Spółki oraz budynków i terenów przekazanych Spółce w administrowanie przez Gminę Namysłów
- Świadczenie usługi codziennego sprzątania pomieszczeń w kompleksie budynków przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 27/29 w Toruniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.