eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KwidzynBudowa ul. Łokietka i drogi łączącej ul. B. Chrobrego z ul. B. Krzywoustego w Kwidzynie - II etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-09

Kwidzyn: Budowa ul. Łokietka i drogi łączącej ul. B. Chrobrego z ul. B. Krzywoustego w Kwidzynie - II etap
Numer ogłoszenia: 188277 - 2007; data zamieszczenia: 09.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kwidzyn, ul. Warszawska 19, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 6464700, 6464777, fax 055 6464703.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwidzyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ul. Łokietka i drogi łączącej ul. B. Chrobrego z ul. B. Krzywoustego w Kwidzynie - II etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia (II etapu) jest wykonanie robót budowlanych branży: drogowej (jezdnia, m. parkingowe,chodniki, ścieżki rowerowe); elektrycznej (wykonanie oświetlenia drogi i ciągu pieszego). Jezdnia na podbudowie (dolna warstwa - pospółka, górna - kruszywo łamane), okrawężnikowana, nawierzchnia z mieszanki mineralno-asfaltowej (4+4 cm) o powierzchni 1047,00 m2. M. postojowe na podbudowie z kostki brukowej betonowej kolorowej. Chodniki , ścieżki rowerowe na podbudowie z kostki brukowej betonowej kolorowej wraz z obrzeżem betonowym (650,00 m) o pow. 1464,00 m2. Wykonanie oświetlenia drogi i ciągów pieszych (ustawienie słupów oświetleniowych wraz z oprawami

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 02.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy ust.1 i ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.Ustaw nr 19, poz. 177 z póź. zmianami), 2.posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia, tj. przedmiot zamówienia znajduje się w zakresie działalności wykonawcy, 3.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj.: zrealizowali w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 2 roboty o łącznej wrtości nie mniejszej niż 500 000 zł i zakresie obejmującym wykonanie drogi (pow. drogi 1 000,00 m2) o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej; 4.dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, 5.dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia tzn. kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności drogowej, kierownikami robót branżowych, którzy posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalnościach:instalacyjneh w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz drogowej, wymagane jest również, aby w/w osoby były członkami właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 6.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 7.złożą pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (wniosek jest umieszczony na stronie internetowej Zamawiającego). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych wraz z wnioskiem. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. W przypadku gdy więcej niż 6 wykonawców spełni warunki udziału w postępowaniu zawarte w ogłoszeniu, Zamawiający zastosuje kwalifikację w postaci przyznania każdemu wykonawcy punktów odnoszących się do doświadczenia wykonawcy, o którym mowa w niniejszym ogłoszeniu, w ten sposób, że: wykonawca, który wykonał w ostatnich 5 latach roboty budowlane o największej wartości otrzyma 10 pkt , a pozostali wykonawcy proporcjonalnie mniej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty: 1.wypełniony wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (na załączonym druku), 2.oświadczenie wynikające z art. art. 22 ust 1 Pzp (na załączonym druku), 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ; 4.wykaz wykonanych (tj. rozpoczętych i zakończonych) w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających lub protokół odbioru końcowego wykonanych robót) przedstawiony w formie zgodnej z załączonym drukiem; dla uznania ważności wniosku należy wykazać wykonanie min. 2 roboty o łącznej wrtości nie mniejszej niż 500 000 zł i zakresie obejmującym wykonanie drogi (pow. drogi 1 000,00 m2) o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej;, 5. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności (na załączonym druku) potwierdzony niezbędnymi w realizacji niniejszego zamówienia uprawnieniami do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w tym przede wszystkim uprawnienia o specjalności drogowej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych elektroenergetycznych). W przypadku osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po 31.12.1994 r. również zaświadczenie lub decyzję Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, 6.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 7. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 8. polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Składanie wniosku i dokumentów : Pisemny wniosek Wykonawcy o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załączonym Oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz wszystkimi wymaganymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postepowaniu, należy złożyć do Zamawiającego tj. Urząd Miejski w Kwidzynie z siedzibą tymczasową w budynku Kwidzyńskiego Centrum Kultury ul. 11-go Listopada 13 (pokój 24B - I piętro} w opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z jego treścią przed otwarciem. Opakowanie powinno być opatrzone pieczątką lub adnotacją uniemożliwiającą zapoznanie się z jego treścią przed otwarciem. Opakowanie powinno być opatrzone pieczątką lub adnotacją zawierającą nazwę i adres siedziby wykonawcy oraz posiadać następujące oznaczenie : Wniosek dotyczący postępowania na :Budowa ul. Łokietka i drogi łączącej ul. B. Chrobrego z ul. B. Krzywoustego w Kwidzynie - II etap. Wniosek i dokumenty należy złożyć w języku polskim. Dokumenty wystawione w języku obcym należy złożyć z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku podpisania wniosku i innych dokumentów (oraz poświadczania za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentów) przez osobę nie wskazaną w dokumencie rejestrowym do reprezentowania wykonawcy, należy do wniosku dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Wykonawca nie spełniający warunków uczestnictwa określonych w sekcji III. podlega wykluczeniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 6.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kwidzynie z siedzibą tymczasową w budynku Kwidzyńskiego Centrum Kultury ul. 11-go Listopada 13 (pokój 24B - I piętro)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Kwidzynie z siedzibą tymczasową w budynku Kwidzyńskiego Centrum Kultury ul. 11-go Listopada 13 (pokój 24B - I piętro)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.