Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-10
Puławy: Remont pionu gastronomicznego w Zespole Szkół nr 1 im. Stefanii Sempołowskiej przy ul. Polnej18 w Puławach
Numer ogłoszenia: 188280 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Puławski , Aleja Królewska 19, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 886 11 36.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pulawypz.e-bip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pionu gastronomicznego w Zespole Szkół nr 1 im. Stefanii Sempołowskiej przy ul. Polnej18 w Puławach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie instalacji wentylacji kuchni wraz z instalacjami z nimi związanymi w budynku Zespołu Szkół nr 1 im. Stefanii Sempołowskiej w Puławach. Wykonanie instalacji wentylacji ma na celu poprawę układu funkcjonalnego oraz usprawnienie ciągów technologicznych w kuchni szkolnej. Zakres prac: 1. Instalacja wentylacji mechanicznej w kuchni: a) montaż przewodów instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wyciągowej wraz z urządzeniami 2. Instalacja wod-kan w kuchni: a) demontaż urządzeń sanitarnych, rur wodnych, kanalizacyjnych i armatury, b) montaż nowych urządzeń sanitarnych, rur wodnych, kanalizacyjnych i armatury, 3. Instalacja gazowa: a) demontaż rur, armatury i urządzeń gazowych b) montaż nowych rur, armatury i urządzeń gazowych 4. Instalacja elektryczna: a) modernizacja instalacji oświetleniowej b) montaż gniazd wtykowych c) montaż instalacji ochrony przeciw porażeniowej d) wykonanie zasilania z tablicy głównej e) wymiana tablicy TK. W skład określenia przedmiotu zamówienia wchodzi załączona: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiary robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 1.000,00 zł. (jeden tysiąc złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: Warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający dokona niezwłocznej oceny spełniania warunków określonych w punktach 1- 4 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, wymaganych od wykonawców potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Warunki będą oceniane według kryterium spełnia nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wypełniony i podpisany formularz oświadczenie z art.22 ustawy- załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wykaz osób i podmiotów (co najmniej jedna), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wymagany kierownik budowy mający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi - instalacyjnymi). W przypadku, gdy wykonawca wskazuje w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ 4. Wykaz, co najmniej jednej roboty budowlanej z zakresu prac związanych z wykonaniem (adaptacją) obiektów gastronomicznych o wartości minimum 80.000 brutto zł, wykonanej w ciągu ostatnich pięciu lat przez Wykonawcę przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem jej wartości, miejsca wykonania, daty wykonania oraz odbiorcy- załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Dokumenty potwierdzające, że robota budowlana wymieniona w punkcie 4 została wykonana należycie (co najmniej jedna robota budowlana z zakresu prac związanych z wykonaniem (adaptacją) obiektów gastronomicznych o wartości minimum 80.000 brutto zł, )..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pulawypz.e-bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Puławach Al. Królewska 19, 24-100 Puławy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Puławach Al. Królewska 19,24-100 Puławy, pokój 202.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Dostawa komputerów, macierzy dyskowej oraz sprzętu informatycznego w podziale na 3 części
- SUKCESYWNA DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BIOLOGII KOMÓRKOWEJ W ROKU 2025.
- Usługi ubezpieczenia mienia i innych interesów - Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Nowych Syntez Chemicznych w Puławach
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Urzędu Gminy Puławy
- Dostawa doposażenia spawalniczego w ramach projektu Podniesienie jakości kształcenia zawodowego w Powiecie Puławskim - II edycja
- ,,Zakup i dostawę wielofunkcyjnego urządzenia do oczyszczania mechanicznego oraz zimowego utrzymania dla Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Puławach"
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu
- REMONT DACHU
- Budowa samorządowego żłobka w Pełkiniach
- Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola zlokalizowanego w Jejkowicach przy ul. Szkolnej 4 wraz ze zmianą sposobu użytkowania, w celu utworzenia klubu dziecięcego na terenie Gminy Jejkowice
- Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Rzgowie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Orlik" wraz z zapleczem szatniowo-sanitarnym przy Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Prof. Zbigniewa Strzeleckiego w Sandomierzu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.