eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów MazowieckiZakup z dostawą i rozładunkiem oleju opałowego do jednostek podległych Gminie - Miasto Tomaszów Mazowiecki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-17

Tomaszów Mazowiecki: Zakup z dostawą i rozładunkiem oleju opałowego do jednostek podległych Gminie - Miasto Tomaszów Mazowiecki
Numer ogłoszenia: 188295 - 2013; data zamieszczenia: 17.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki , ul. POW 10/16, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 44 724 23 11, faks 44 724 43 59.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszow-maz.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup z dostawą i rozładunkiem oleju opałowego do jednostek podległych Gminie - Miasto Tomaszów Mazowiecki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oleju opałowego do szkół i przedszkoli prowadzonych przez Gminę - Miasto Tomaszów Mazowiecki w okresie grzewczym 2013/2014 r. : - olej opałowy lekki - min. 50.000 l. 2. Zapotrzebowanie na olej przedstawia się następująco: Lp Nazwa i adres placówki Ilość oleju opałowego ( w litrach) 1 Zespół Szkół nr 8 w Tomaszowie Maz., ul. Gminna 5/9 min. 23.500 - max. 47.000 2. Szkoła Podstawowa nr 7 w Tomaszowie Maz., ul. Ludwikowska 113/115 min. 23.500 - max. 47.000 3 Przedszkole nr 9 w Tomaszowie Maz., ul. Robotnicza 30 min. 3.000 - max. 6.000 Ł ą c z n i e : min. 50.000 - max. 100.000 Zamawiający określa minimalną ilość dostawy oleju na 50 000 l. Przewiduje się zastosowanie prawa opcji, dającego możliwość uzupełnienia sukcesywnej dostawy oleju opałowego w stosunku do zakresu podstawowego wskazanego wyżej, w ilości nie większej niż 50.000 l. Po zsumowaniu łącznej ilości oleju z uwzględnieniem prawa opcji, całkowita wielkość zamówienia wyniesie nie więcej niż 100 000 litrów oleju opałowego. Faktyczna ilość dostarczonego oleju będzie wynikała z bieżących potrzeb jednostek podległych zamawiającemu. 3. Wymagane parametry jakościowe oleju opałowego: a) wartość opałowa nie mniej niż - 42,6 MJ/kg, b) zawartość siarki - nie więcej niż 0,10% (m/m), c) zawartość wody - nie więcej niż 200 mg/kg, d) gęstość w temp. 150 C - nie wyższa niż 0,840 g/ml, e) temperatura zapłonu - nie niższa niż 560 C, f) temperatura płynięcia - min. - 200 C, g) lepkość kinematyczna w 200 C - max. 5,0 mm2 /s..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie ustanawia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu winien wykazać posiadanie koncesji na obrót paliwami ciekłymi.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pozostałe dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty - część II SIWZ, 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień umowy, w zakresie terminu realizacji zamówienia i ceny jednostkowej oleju. 2. Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia może nastąpić jedynie w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Okolicznościami takimi będą w szczególności: przedłużający się okres grzewczy ze względu warunki pogodowe. 3. Zmiana, o której mowa w ust. 1 wymaga obustronnej zgody wyrażonej na piśmie. 4. Cena oleju wskazana w § 2 podlega waloryzacji w przypadku, gdy wykonawca dołączy do faktury pismo od producenta oleju z informacją o wzroście lub obniżce ceny jednostkowej, w której zamieszczone będą informacje o dacie wzrostu lub obniżce cen oleju. Waloryzacja dokonana będzie o wskaźnik zmiany ceny hurtowej oleju. Zmiana ta nie wymaga pisemnej zmiany umowy. 5. Zamawiający dopuszcza zmianę ceny jednostkowej oleju w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług. Zmiana ta nie wymaga pisemnej zmiany umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszow-maz.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji Urząd Miasta w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Mościckiego 6, budynek kina Włókniarz, pok. 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta w Tomaszowie Mazowieckim, ul. POW 10/16, 97-200 Tomaszów Maz. kancelaria ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Płatności następować będą na podstawie faktur wystawianych przez wykonawcę po każdej dostawie oleju, pod warunkiem iż wykonawca dołączy do każdej partii oleju aktualne świadectwo jakości zgodnie z rozdz. 6. ust. 2. 2. Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie 30 dni od daty złożenia faktury. 3. W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. 4. Każda ze stron na żądanie drugiej strony zobowiązana jest niezwłocznie potwierdzić fakt ich otrzymania. W przypadku zastosowania faksu lub formy elektronicznej niezbędne jest ich potwierdzenie na piśmie. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez wykonawcę, uznaje się, iż pismo wysłane na nr faksu lub adres e-mail wskazany przez wykonawcę w ofercie zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się z jego treścią. 5. Zamawiający, mając na względzie art. 9 ust. 1 oraz 27 ust. 1 Pzp, zastrzega, że w przypadku wezwania wykonawców do uzupełnienia dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw na podstawie art. 26 ust. 3 Pzp, muszą one być przekazane przez wykonawców w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność (forma pisemna). Przekazanie ich w innej formie (np. faks, e-mail) nie będzie uznane za dostarczone skutecznie. 6. Osobami upoważnionymi do kontaktów z wykonawcami, w godzinach pracy urzędu, pon. - piątek w godz. 7.30 - 15.30 są: w zakresie przedmiotu zamówienia: Leszek Tomczyk - 48 (044) 724-23-11 wew. 268. w sprawach dotyczących procedury zamówień publicznych Andrzej Pawlik, Marzena Janas-Polus tel. 48 (044) 724-23-11 wew. 267. adres: e-mail - zam.pub@tomaszow-maz.pl, fax 48 (044) 724-43-59..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.