eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy WiśniczSukcesywne dostawy warzyw zawartych w grupie 011 i 153 przez okres 4 miesięcy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-10

Nowy Wiśnicz: Sukcesywne dostawy warzyw zawartych w grupie 011 i 153 przez okres 4 miesięcy
Numer ogłoszenia: 188296 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , 32-720 Nowy Wiśnicz, woj. małopolskie, tel. 014 612-85-66, faks 014 6128569.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy warzyw zawartych w grupie 011 i 153 przez okres 4 miesięcy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Burak ćwikłowy 01121111-2 PN-72/R-75360 4 000 kg Cebula 01121113-6 PN-87/R-75357 2 300 kg Kapusta biała świeża 01121419-8 PN-72/R-75362 3 500 kg Kalafior 01121420-1 PN-72/R-75361 400 kg Marchew 01121112-9 PN-84/R-75358 3 000 kg Pietruszka 01121110-5 PN-R-75370 800 kg Seler 01121110-5 PN-R-75371 600 kg Pieczarki 01121260-1 PN-75/R-75078 200 kg Pomidory 011211240-5 PN-91/R-75368 3 000 kg Ogórki 01121270-4 PN-85/R-75359 1 000 kg Jabłka 01131321-0 PN-84/R75024 1 800 kg Fasola 01121220-9 PN - 73/A-74600 800 kg Groch łuskany 01121220-9 PN - 73/A - 74600 200 kg Kapusta kiszona 15331000-7 PN A -77700 3500 kg.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 11.21.11.1 - 11.21.11.1 11.21.11.3 - 11.21.11.3 11.21.41.0 - 11.21.41.0 11.21.42.0 - 11.21.42.0 11.21.11.2 - 11.21.11.2 11.21.11.0 - 11.21.11.0 11.21.26.0 - 11.21.26.0 11.21.24.0 - 11.21.24.0 11.21.27.0 - 11.21.27.0 11.31.32.1 - 11.31.32.1 11.21.21.0 - 11.21.21.0 11.21.22.0 - 11.21.22.0 15.33.10.00 - Warzywa przetworzone .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postęopwaniu jest: 1) Nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych /Dz. U. nr 19 poz. 177 z późniejszymi zmianami/. 2) Spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 cytowanej ustawy. 3) Złożenie w sekretariacie Z.K. w terminie do 19.06.2009r. do godz. 11:00 oferty, sporządzonej według wzoru określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4) Złożenie innych dokumentów wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania (wzór oświadczenia określa załącznik nr III Specyfikacji istotnych warunków zamówienia), b/ kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny 32-720 Nowy Wiśnicz Dział Kwatermistrzowski.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Zakład Karny 32-720 Nowy Wiśnicz Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa warzyw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Burak ćwikłowy 01121111-2 PN-72/R-75360 4 000 kg Cebula 01121113-6 PN-87/R-75357 2 300 kg Kapusta biała świeża 01121419-8 PN-72/R-75362 3.500 kg Kalafior 01121420-1 PN-72/R-75361 400 kg Marchew 01121112-9 PN-84/R-75358 3.000 kg Pietruszka 01121110-5 PN-R-75370 800 kg Seler 01121110-5 PN-R-75371 600 kg Pieczarki 01121260-1 PN-75/R-75078 200 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.11.11-2, 01.12.11.13-6, 01.12.14.10-8, 01.12.14.20-1, 01.12.11.12-9, 01.12.11.10-5, 01.12.11.10-5, 01.12.12.60-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa pomidorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomidory 011211240-5 PN-91/R-75368 3 000 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.12.40-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawy ogórków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogórki 01121270-4 PN-85/R-75359 1 000 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.12.70-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawy jabłek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jabłka 01131321-0 PN-84/R75024 1 800 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.13.13.21-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa fasoli i grochu łuskanego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fasola JAŚ 01121210-6 PN-75/R-65032 800 kg Groch łuskany (połówki) 01121220-9 PN-73/A-74600 200 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.12.10-6, 01.12.12.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa kapusty kiszonej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kapusta kiszona 15331000-7 PN A -77700 3 500 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.