Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-09
Warszawa: Dostawa urządzeń i wyrobów medycznych, laboratoryjnych i chemicznych, odzieży branżowej oraz produktów z tworzyw sztucznych.
Numer ogłoszenia: 188302 - 2007; data zamieszczenia: 09.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Reagowania Epidemiologicznego Sił Zbrojnych RP, ul. Radiowa 49, 00-908 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 685 31 61, fax 022 685 31 91.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cresz.wp.mil.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń i wyrobów medycznych, laboratoryjnych i chemicznych, odzieży branżowej oraz produktów z tworzyw sztucznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i złożenie w magazynie Centrum Reagowania Epidemiologicznego Sił Zbrojnych RP w Warszawie przy ul. Radiowej 49 urządzeń i wyrobów medycznych, laboratoryjnych i chemicznych, odzieży branżowej oraz produktów z tworzyw sztucznych (Główny Kod CPV - 18100000-0, 24000000-4, 25160000-0, 25200000-3, 29231431-7, 29852200-8, 33140000-3, 33253456-9) wyszczególnionych w załączniku nr 4 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Postępowanie oznaczone jest znakiem 13/CRE/2007. Zamówienie zostało podzielone na części - liczba części - 28.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.00.00 - Medyczne produkty inne niż chemiczne i produkty hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.00.00 - Materiały medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.20.00 - Wyroby wielokrotnego użytku Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.00.00 - Materiały medyczne Oryginalny kod CPV: 33.25.34.56 - Analizatory chemiczne Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.45.60 - Analizatory chemiczne 29.85.22.00 - Sprzęt ochronny Oryginalny kod CPV: 29.23.14.31 - Filtry powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 42.51.43.10 - Filtry powietrza Oryginalny kod CPV: 25.20.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Oryginalny kod CPV: 25.16.00.00 - Wyroby medyczne z gumy Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.00.00 - Materiały medyczne Oryginalny kod CPV: 24.00.00.00 - Chemikalia, produkty chemiczne i włókna gotowe Kod CPV wg słownika 2008: 24.00.00.00 - Produkty chemiczne Oryginalny kod CPV: 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki Kod CPV wg słownika 2008: 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 28.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Parwo Zamówień Publicznych; - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ww.ustawy; - zrealizowali należycie w ciągu ostatnich trzech lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia) co najmniej 2 zamówienia polegajace na dostawie urządzeń i/lub wyrobów medycznych, laboratoryjnych i/lub chemicznych, odzieży branżowej oraz/lub produktów z tworzyw sztucznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zainteresowani udziałem w przedmiotowym postępowaniu zobowiązani są złożyć następujace oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełniony formularz Oferty - stanowiący załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ; 3. Aktualny odpis z właściwiego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewiedencji działalności godpodarczej, jezeli odrebne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 3 do SIWZ; 5. Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej w odnieseinu do wymaganych dokumentów stosuje się do przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cresz.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Reagowania Epidemiologicznego Sił Zbrojnych RP ul. Radiowa 49, budynek nr 32, pok. nr 203 00-908 Warszawa e-mail: przetargi_cresz@wp.mil.pl.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Centrum Reagowania Epidemiologicznego Sił Zbrojnych RP ul. Radiowa 49, budynek nr 32, pok. nr 116 (Kancelaria Jawna) 00-908 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt ochronny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis i ilości wyszczególnione zostały w załączniku nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.85.22.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Lampy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis i ilości wyszczególnione zostały w załączniku nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Analizatory chemiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis i ilości wyszczególnione zostały w załączniku nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.34.56-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Skrzynie z tworzyw sztucznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis i liości produktów wyszczegónione zostały w załączniku nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.32.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Produkty z tworzyw sztucznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis i ilości wymienionego produktu wyszczególnione zostały w załączniku nr 4 do Specyfikacji Istotnych Waunków Zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.20.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Worki i torby z tworzyw sztucznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis i ilości wymienionych produktów wyszczególnione zostały w załączniku nr 4 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.20.00-3, 25.22.21.00-4, 25.22.22.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Produkty z tworzyw sztucznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis i ilości wymienionych produktów wyszczególnione zostały w załączniku ne 4 do SIWZ>.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilości i szczegółowy opis wymienionych produktów został zawarty w załączniku nr 4 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Kompresy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilości oraz opis wymienionych produktów zostały wyszczególnione w załączniku nr 4 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Probówki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis i ilośći wymienionych produktów wyszczególnione zostały w załączniku nr 4 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.39-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Wyroby wielokrotnego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis i ilości wymienionego produktu wyszczególnione zostały w załączniku nr 4 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Produkty lecznicze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis i ilości wymienionych produktów wyszczególnione są w załączniku nr 4 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia są usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką (pracowników i innych osób wskazanych przez Zamawiającego) oraz rzeczy na warunkach odroczonej płatności w granicach topograficznych Miasta st. Warszawy, a także w innych miastach lub miejscowościach poza Warszawą. Usługi będą świadczone zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Przewozowych, Zasadami korzystania z bezgotówkowego systemu rozliczeń, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do swojej oferty oraz na warunkach określonych w Umowie i Opisie Przedmiotu Zamówienia.
- Dostawa produktów leczniczych, nr TP-47/25/TM
- Wykonanie remontu instalacji wodno - kanalizacyjnej fontanny zlokalizowanej na Rynku Mariensztackim w Warszawie.
- Dostawa energii elektrycznej dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Wykonanie badania pt.: "Ewaluacja mechanizmu warunkowości podstawowej w ramach polityki spójności w perspektywie 2021-2027".
- Remont pokrycia dachowego wraz z wykonaniem obróbek z papy termozgrzewalnej ogniomurów i kominów budynków mieszkalnych w Siemirowicach przy ul. Osiedle Na Skarpie 8 i 9
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości i sprzętu sprzątającego
- Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego
- Dostawa materiałów do badań laboratoryjnych
- Dostawę wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. - postępowanie II
- Na sukcesywne dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku
- Dostawa wyrobów stosowanych do radioterapii i brachyterapii dla UCK
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.