Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2015-12-22
¯uromin: Dostawa materia³ów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w ¯urominie oraz jednostek organizacyjnych powiatu
Numer og³oszenia: 188315 - 2015; data zamieszczenia: 22.12.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe ¯uromin , Plac Pi³sudskiego 4, 09-300 ¯uromin, woj. mazowieckie, tel. 023 6574700, faks 023 6573535.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zuromin-powiat.p
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa materia³ów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w ¯urominie oraz jednostek organizacyjnych powiatu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: ,,Dostawa materia³ów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w ¯urominie oraz jednostek organizacyjnych powiatu: 1) Starostwo Powiatowe, 09-300 ¯uromin, Plac Józefa Pi³sudskiego 4. 2) Liceum Ogólnokszta³c±ce im. W³. Orkana, 09-320 Bie¿uñ, ul. Warszawska 4. 3) Zespó³ Szkó³ Specjalnych, 09-300 ¯uromin, ul. Wyzwolenia 16. 4) Dom Pomocy Spo³ecznej w B±dzynie, 09-304 Lubowidz. 5) Powiatowy Urz±d Pracy w ¯urominie, 09-300 ¯uromin, ul. Lidzbarska 27A. 6) Zespó³ Szkó³ Ponadgimnazjalnych im. Jana Paw³a II, 09-300 ¯uromin, ul. Lidzbarska 27. 7) Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, 09-300 ¯uromin, ul. Olszewska 9/11. 8) Liceum Ogólnokszta³c±ce im. Marii D±browskiej, 09-300 ¯uromin, ul. Wyzwolenia 61. 9) Powiatowy Obwód Dróg, 09-300 ¯uromin, ul. Warszawska 32. 10) Zespó³ Szkó³ Ponadgimnazjalnych im. Batalionów Ch³opskich, Zielona, ul. 1 Maja 8C, 09-310 Kuczbork. 11) Centrum Kszta³cenia Zawodowego i Ustawicznego, 09-300 ¯uromin, ul. Lidzbarska 27C. 12) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w ¯urominie, ul. Lidzbarska 27, 09-300 ¯uromin. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla ka¿dej jednostki znajduje siê w odpowiednich za³±cznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dostawy bêd± realizowane partiami odpowiednio do siedziby zamawiaj±cego (poszczególnych jednostek organizacyjnych), w okresie obowi±zywania umowy, wed³ug potrzeb okre¶lanych w zapotrzebowaniu przez zamawiaj±cego (odpowiedni± jednostkê organizacyjn±), w formie pisemnej, za pomoc± faksu, drog± elektroniczn±, a w nag³ych przypadkach równie¿ telefonicznie. WA¯NE: podane ilo¶ci asortymentu s± wielko¶ci± szacunkow±, dlatego Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej b±d¼ wiêkszej ilo¶ci towaru po zaoferowanej cenie w granicach ³±cznej ceny oferty ca³ego zamówienia w danej czê¶ci zamówienia. W zwi±zku z tym ilo¶æ towaru mo¿e ulec zmianie. Nie zrealizowanie ca³kowitej ilo¶ci towaru w okresie trwania umowy nie powoduje obowi±zku Zamawiaj±cego do odbioru niezrealizowanej czê¶ci dostaw, ani jakichkolwiek roszczeñ odszkodowawczych z tego powodu. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci prawnej ani finansowej za niezrealizowanie czê¶ci zamówienia. Wszystkie zaoferowane materia³y biurowe musz± byæ pierwszego gatunku, fabrycznie nowe i wolne od wad. Oferowane materia³y musz± ¶ci¶le odpowiadaæ cechom oraz parametrom okre¶lonym przez zamawiaj±cego, jak równie¿ posiadaæ okre¶lone w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowe i przyjête standardy jako¶ci. Wszystkie materia³y musz± posiadaæ oryginalne opakowania producenta (ze znakiem firmowym), opatrzone w etykiety identyfikuj±ce dany produkt. Materia³y z ka¿dej dostawy musz± mieæ, co najmniej 12 miesiêczny okres przydatno¶ci do u¿ytku, licz±c od daty dostawy. Zamawiaj±cy w ramach dostawy materia³ów eksploatacyjnych wymaga dostawy oryginalnych i nowych, nieu¿ywanych, nieuszkodzonych i oryginalnie zapakowanych tuszów, tonerów, ta¶m barwi±cych, g³owic itp. do opisanego w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia sprzêtu biurowego: drukarek, kserokopiarek, urz±dzeñ wielofunkcyjnych, ploterów i faksów itd. Poprzez okre¶lenie oryginalne i nowe nale¿y rozumieæ materia³y eksploatacyjne fabrycznie nowe, nieregenerowane, niefabrykowane, wyprodukowane przez producenta drukarki, kserokopiarki lub innego urz±dzenia biurowego. Wymaga siê, aby oferowane materia³y eksploatacyjne posiada³y gwarancjê na minimum 12 miesiêcy licz±c od dnia dostawy. Nie dopuszcza siê materia³ów eksploatacyjnych regenerowanych lub powtórnie nape³nianych. Za materia³y eksploatacyjne równowa¿ne (tzw. zamienniki ) uznaje siê materia³y fabrycznie nowe posiadaj±ce wszystkie parametry techniczne, funkcjonalne, u¿ytkowe i jako¶ciowe co najmniej takie, jak materia³y oryginalne lub lepsze wymagane przez producenta sprzêtu i dopuszczone przez producenta urz±dzenia do stosowania w nim, a nie powoduj±ce utraty gwarancji, potwierdzone raportami z testów wykonanych wg norm ISO/IEC 19798, ISO/IEC 19752, ISO/IEC 24711, ISO/IEC 24712. Przez równowa¿no¶æ nale¿y rozumieæ funkcjonalno¶æ, jako¶æ wydruku (kopii), wydajno¶æ przy 5% pokryciu strony A4, szybko¶æ schniêcia intensywno¶æ kolorów, pojemno¶æ, odpowiadaj±ce wyrobom producenta, czyli nie gorsz± ni¿ oryginalne (czyli tak± sam± lub lepsz±). W przypadku gdy materia³ eksploatacyjny posiada uk³ad elektroniczny (chip) przekazuj±cy informacje o stanie zu¿ycia tuszu lub tonera, za równowa¿ny zostanie uznany wyrób, który bêdzie posiada³ analogiczny uk³ad, tak samo dzia³aj±cy. UWAGA: Ilekroæ w niniejszej specyfikacji przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych lub pochodzenia to przyjmuje siê, ¿e wskazaniom takim towarzysz± wyrazy lub równowa¿ne. Zamawiaj±cy opisuj±c przedmiot zamówienia skorzysta³ z dyspozycji wyra¿onej w art. 29 ust. 3 (z zastrze¿eniami) i wskaza³ na markê materia³ów eksploatacyjnych z uwagi na specyfikê przedmiotu zamówienia oraz brak mo¿liwo¶ci jego opisania w sposób wyczerpuj±cy za pomoc± dok³adnych i zrozumia³ych okre¶leñ. Opisuj±c przedmiot zamówienia za pomoc± znaków towarowych zamawiaj±cy okre¶la tym samym parametry techniczne (w tym pojemno¶æ i wydajno¶æ) i jako¶ciowe wymaganego towaru, a postêpowanie to nie narusza zasady uczciwej konkurencji. Wszystkie dostarczane tonery i tusze, ta¶my barwi±ce musz± byæ oznaczone numerem katalogowym lub innym oznaczeniem stosowanym przez producenta, posiadaæ oryginalne fabryczne opakowanie oraz zabezpieczenie stosowane przez producentów ( np. hologramy). Sposób opakowania musi umo¿liwiaæ identyfikacjê produktu (ilo¶æ, rodzaj, parametry techniczne) bez konieczno¶ci naruszania opakowania, a tak¿e identyfikacjê producenta, numer katalogowy lub inne oznaczenie stosowane przez producenta, termin przydatno¶ci do u¿ycia..
II.1.5)
przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.00.00 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe 30.19.93.30 - Papier ci±g³y do drukarek komputerowych 30.19.76.30 - Papier do drukowania 22.81.60.00 - Bloki papierowe 22.90.00.00 - Ró¿ne druki 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.23.00 - Ta¶my barwi±ce 30.19.21.13 - Wk³ady drukuj±ce 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzêt i materia³y, z wyj±tkiem komputerów, drukarek i mebli .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 12.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymaga siê wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia na zasadzie spe³nia/nie spe³nia
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia na zasadzie spe³nia/nie spe³nia
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia na zasadzie spe³nia/nie spe³nia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia na zasadzie spe³nia/nie spe³nia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia na zasadzie spe³nia/nie spe³nia
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zgodnie z art.26 ust.2b ustawy pzp, Wykonawca mo¿e polegaæ na wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolno¶ciach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. (Przyk³adowy wzór zobowi±zania podmiotu trzeciego stanowi za³±cznik nr 6 do SIWZ.) Pisemne zobowi±zanie lub inne dokumenty musz± zawieraæ informacje dotycz±ce co najmniej: - zakresu dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki bêdzie ³±czy³ wykonawcê z innym podmiotem, - zakresu i okresu udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca w przypadku oferowania materia³ów eksploatacyjnych nieoryginalnych tzw. zamienników (z wy³±czeniem poz., gdzie zamawiaj±cy sam wskazuje zamiennik), w celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom zamawiaj±cego, musi za³±czyæ do oferty: 1) O¶wiadczenie wykonawcy, ¿e oferowany produkt charakteryzuje siê takim samymi lub lepszymi cechami dotycz±cymi: jako¶ci wydruku, szybko¶ci schniêcia, intensywno¶ci kolorów, pojemno¶ci oraz posiada funkcjonalno¶æ przekazywania informacji o stanie zu¿ycia materia³u jak produkt oryginalny, 2) Dokumenty wystawione przez zewnêtrzne podmioty, uprawnione do kontroli jako¶ci, potwierdzaj±ce, ¿e zaproponowane produkty równowa¿ne odpowiadaj± wydajno¶ci± produktom oryginalnym w te¶cie przeprowadzonym zgodnie z wymaganiami norm ISO/IEC 19798 dla tonerów kolorowych, ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, norm ISO/IEC 24711 dla tuszy monochromatycznych oraz norm ISO/IEC 24712 dla tuszy kolorowych w przypadku drukarek lub norm równowa¿nych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Termin p³atno¶ci - 2
IV.2.2)
przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 UPZP, Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany umowy w nastêpuj±cym zakresie: 1) zmian wynikaj±cych ze zmiany przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia, 2) dopuszcza siê zmianê umowy w przedmiocie zamówienia i zaoferowaniu innych produktów ni¿ wycenione przez wykonawcê w formularzu cenowym, w przypadku gdy materia³y wyszczególnione w tym formularzu, zostan± wycofane z produkcji lub zast±pione innymi produktami spe³niaj±cymi te same funkcje. Przedstawione produkty w miejsce poprzednich musz± posiadaæ parametry nie gorsze ni¿ opisane w przedmiotowym formularzu i spe³niaæ wszystkie wymagania w nim zawarte. Dopuszczalna jest równie¿ zmiana cen jednostkowych w zakresie zaoferowania innych produktów, jednak ceny te nie mog± byæ wy¿sze ni¿ pierwotnie zaoferowane. Zmiana zostanie dokonana na wniosek wykonawcy po akceptacji zamawiaj±cego. W przypadku jej braku wykonawca winien dostarczaæ przedmiot zamówienia zgodny z przedstawion± ofert± przetargow±.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zuromin-powiat.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Starostwo Powiatowe w ¯urominie, Plac Józefa Pi³sudskiego 4, 09-300 ¯uromin, pok. nr 24 I piêtro.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 30.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w ¯urominie, Plac Józefa Pi³sudskiego 4, 09-300 ¯uromin, pok. nr 32 (sekretariat -I piêtro).
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania o udzielenie zamówienia wykonawcê, który w okresie 3 lat przed wszczêciem postêpowania, w sposób zawiniony powa¿nie naruszy³ obowi±zki zawodowe, w szczególno¶ci, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego dzia³ania lub ra¿±cego niedbalstwa nie wykona³ lub nienale¿ycie wykona³ zamówienie, co zamawiaj±cy bêdzie w stanie wykazaæ za pomoc± dowolnych ¶rodków dowodowych. Zamawiaj±cy nie wykluczy z postêpowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, ¿e podj±³ konkretne ¶rodki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które maj± zapobiec zawinionemu i powa¿nemu naruszaniu obowi±zków zawodowych w przysz³o¶ci oraz naprawi³ szkody powsta³e w wyniku naruszenia obowi±zków zawodowych lub zobowi±za³ siê do ich naprawienia..
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI ¯UROMIN
- Dostawa ob³o¿eñ opatrunkowych i fartuchów chirurgicznych
- Rozbudowa sieci wodoci±gowej w ul. Nowej i Kasztanowej
wiêcej: przetargi ¯UROMIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materia³ów eksploatacyjnych do urz±dzeñ drukuj±cych i fotokopiuj±cych
- Dostawa materia³ów, pomocy dydaktycznych i wyposa¿enia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szko³a marzeñ"
- Dostawa materia³ów eksploatacyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wo³ominie oraz bezp³atny odbiór zu¿ytych (...) do drukarek laserowych i atramentowych w 2025 r.
- Dostawa materia³ów biurowych i informatycznych oraz druków medycznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Dostawa materia³ów biurowych oraz papieru dla Ma³opolskiego Oddzia³u Regionalnego i Biur Powiatowych ARiMR w województwie ma³opolskim.
- Sukcesywne dostawy materia³ów biurowych.
wiêcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.