To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-31
Łuków: Usługi szkoleniowe w ramach projektu systemowego: Wiara w swoje możliwości motywacją działania.
Numer ogłoszenia: 188323 - 2012; data zamieszczenia: 31.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 164365 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łukowie, ul. Świderska 12, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 25 798 21 59, faks 25 798 21 59.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe w ramach projektu systemowego: Wiara w swoje możliwości motywacją działania..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Usługi szkoleniowe w ramach projektu systemowego: Wiara w swoje możliwości motywacją działania w ramach projektu systemowego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej w 2012 roku Usługi szkolenia podzielono na trzy części: Część 1. Przedmiot zamówienia: Doradztwo zawodowe i wsparcie psychologiczne Warsztaty w zakresie: - zajęcia z zakresu doradztwa psychologicznego w minimalnej liczbie 10 godzin - zajęcia grupowe oraz 1 godziny / 1 osoba - zajęcia indywidualne. (1 godz. = 45 min.+ przerwa) - zajęcia z zakresu doradztwa zawodowego w minimalnej liczbie 15 godzin - zajęcia grupowe oraz 6 godzin / 1 osoba - zajęcia indywidualne. (1 godz. = 45 min.+ przerwa) Zakres zamówienia: 1.Termin szkolenia: sierpień - październik 2012 r. w godz. pomiędzy 9:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku 2.Miejsce szkolenia: Łuków 3.Forma zajęć: zajęcia teoretyczne z częścią w formie warsztatów, zajęcia grupowe oraz konsultacje indywidualne dla każdego uczestnika w łącznej minimalnej liczbie 25 godzin zajęć grupowych (liczba grup: 2 grupy po 16 i 17 osób) + 7 godziny zajęć indywidualnych na osobę (1 godz. = 45 min.+ przerwa). Łączna liczba godzin: 50 godzin zajęć grupowych, 231 godziny zajęć indywidualnych. 4.Zapewnienie cateringu na zajęciach (kawa, herbata, woda gazowana i niegazowana, ciastka, obiad dwudaniowy) 5.Liczba uczestników warsztatów: 33 osoby (beneficjenci projektu) 2 grupy po 16 i 17 osób 6.Ubezpieczenie uczestników szkolenia NNW Część 2. Przedmiot zamówienia: Kurs prawa jazdy kategorii C z kwalifikacją wstępną na przewóz rzeczy Zakres zamówienia: 1.Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. C z kwalifikacją wstępną na przewóz rzeczy dla 1 osoby 2.Wykłady część teoretyczna i praktyczna nauka jazdy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz.U.2005.217.1834 z późn. zmian.) oraz kwalifikacja wstępna na przewóz rzeczy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 roku w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz.U.2010.53.314) 3.Wykonanie i opłacenie badań lekarskich przez lekarza specjalistę uprawnionego do przeprowadzenia badań umożliwiających podjęcie kursu i przyszłej pracy w zawodzie adekwatnym do odbytego szkolenia. 4.Wykonanie i opłacenie niezbędnych badań lekarskich 5.Opłacenie pierwszego państwowego egzaminu teoretycznego i praktycznego dla uczestnika kursu 6.Zapewnienie cateringu na zajęciach (kawa, herbata, woda gazowana i niegazowana, ciastka, obiad dwudaniowy) 7.Termin realizacji: sierpień - listopad 2012 r. w godzinach i dniach uzgodnionych z uczestnikiem kursu 8.Miejsce realizacji kursu: Łuków lub dojazd 9.Zwrot kosztów dojazdu stosownie do odległości w przypadku szkolenia w innym miejscu niż Łuków 10.Ubezpieczenie uczestników szkolenia NNW Część 3. Przedmiot zamówienia: Kursy zawodowe. Zakres zamówienia: 1.Florystyka, bukieciarstwo, układanie kwiatów w minimalnej liczbie 120 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych - 1 osoba (1 godz. = 45 min.+ przerwa) 2.Gastronomia z elementami przygotowania przyjęć weselnych w minimalnej liczbie 120 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych - 2 osoby (1 godz. = 45 min.+ przerwa) 3.Kosmetyczka, wizaż i stylizacja paznokci w minimalnej liczbie 160 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych - 2 osoby (1 godz. = 45 min.+ przerwa) 4.Księgowość komputerowa z elementami kadr i płac w minimalnej liczbie 160 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych - 2 osoby (1 godz. = 45 min.+ przerwa) 5.Kucharz małej gastronomii w minimalnej liczbie 100 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych - 8 osób (1 godz. = 45 min.+ przerwa) 6.Sprzedawca z obsługą komputera, kasy fiskalnej i programu WF-Mag w minimalnej liczbie 120 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych - 9 osób (1 godz. = 45 min.+ przerwa) 7.Operator koparko - ładowarki w minimalnej liczbie 180 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych - 2 osoby (1 godz. = 45 min.+ przerwa) 8.Opiekunka osób starszych i dzieci w minimalnej liczbie 80 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych - 3 osoby (1 godz. = 45 min.+ przerwa) 9.Pilarz w minimalnej liczbie 130 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych - 1 osoba (1 godz. = 45 min.+ przerwa) 10.Spawacz metodą Tig i Mag w minimalnej liczbie 200 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych - 2 osoby (1 godz. = 45 min.+ przerwa) 11.Termin szkolenia sierpień - listopad 2012 r. w godz. pomiędzy 8:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku 12.Miejsce szkolenia: Łuków. W przypadku szkoleń Pilarz i Operator koparko - ładowarki miejsce szkolenia: Łuków lub dojazd 13.Zwrot kosztów dojazdu stosownie do odległości w przypadku szkolenia w innym miejscu niż Łuków 14.Wykonanie i opłacenie badań lekarskich przez lekarza specjalistę uprawnionego do przeprowadzenia badań umożliwiających podjęcie kursu i przyszłej pracy w zawodzie adekwatnym do odbytego szkolenia. 15.Badania lekarskie wymagane dla danego rodzaju kursu. 16.Zapewnienie cateringu na zajęciach (kawa, herbata, woda gazowana i niegazowana, ciastka, obiad dwudaniowy) 17.Ubezpieczenie uczestników szkolenia NNW Wykonawcy wszystkich części zamówienia zobowiązani są zapewnić transport lub zwrot kosztów dojazdu z miejscem zamieszkania osoby szkolonej do miejsca szkolenia w obie strony. Miejsce zamieszkania uczestników projektu zgodnie z załącznikiem numer 9 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest również zapewnić opiekę nad dziećmi uczestników projektu (załącznik numer 10 do SIWZ), ewentualnie za pokwitowaniem i w uzgodnieniu z uczestnikami projektu wypłacić ekwiwalent w wysokości zadeklarowanej w ofercie, za opiekę nad dziećmi przez osobę wskazaną przez uczestnika projektu. W ramach realizacji niniejszego zamówienia (dotyczy wszystkich części przedmiotu zamówienia) Wykonawca zobowiązuje się także do: 1.Opracowania szczegółowych programów szkoleń, które będą obejmowały m. in.: nazwę i zakres szkolenia, czas trwania i sposób organizacji szkolenia, cele szkolenia, plan nauczania określający tematy zajęć w określonych modułach oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej, wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, imienną listę trenerów skierowanych do przeprowadzenia szkoleń i szczegółowych harmonogramów szkoleń oraz przedłożenia ich do zaakceptowania Zamawiającemu nie później niż 7 dni od dnia zawarcia umowy (chyba, że strony ustalą termin krótszy). 2.Przeprowadzenia szkoleń zgodnie z harmonogramami szkoleń i szczegółowymi programami szkoleń. 3.Zapewnienia, iż osoby prowadzące szkolenia będą dysponowały wiedzą i kwalifikacjami niezbędnymi do jego przeprowadzenia. 4.Zapewnienia zastępstwa w przypadkach, kiedy wybrany wykładowca nie będzie mógł z przyczyn obiektywnych poprowadzić szkolenia. 5.Wyznaczenia osoby do kontaktu z Zamawiającym, odpowiedzialnej za dbałość o wysoką jakość zajęć i upoważnionej do podejmowania wiążących decyzji w kwestiach związanych z realizowanymi szkoleniami. 6.Przygotowania i przekazania bezzwrotnych materiałów szkoleniowych: podręczników, skryptów w wersji papierowej w ilości odpowiadającej liczbie szkolonych osób (po 1 egzemplarzu materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika danego szkolenia) niezbędnych do prawidłowego przebiegu szkoleń i przygotowania do egzaminu końcowego, a nadto jeden dodatkowy egzemplarz opracowanych materiałów przeznaczonych dla Zamawiającego. 7.Sprawowania nadzoru i udzielania niezbędnej pomocy i wskazówek w trakcie prowadzenia szkoleń. 8.Zapewnienia lokalu i niezbędnych maszyn i urządzeń (jeżeli szkolenie tego wymaga) dla prowadzących zajęcia szkoleniowe. 9.Wydania uczestnikom zaświadczeń potwierdzających udział w szkoleniu (zgodnych ze wzorem zaświadczenia zawartym w rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216) - załącznik Nr 1 do rozporządzenia. 10.Systematycznego i prawidłowego przygotowania i prowadzenia dokumentacji ze szkoleń, w tym m. in. list obecności, dzienników szkoleń (uwzględniających m. in. dni, godziny, liczbę osób oraz tematykę zrealizowanych zajęć, podpisy prowadzących zajęcia), list potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych, a także zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, z podaniem daty odbioru i czytelnym podpisem uczestnika. 11.Przeprowadzenia wśród uczestników szkoleń: - ankiet ewaluacyjnych dotyczących oceny efektywności szkolenia (ankietyzacja przed i po zakończeniu szkolenia); - testów sprawdzających opanowanie zrealizowanego materiału szkoleniowego. 12.Opracowanie protokołu zawierającego analizę przyrostu wiedzy uczestników w trakcie szkolenia oraz analizę opanowania materiału przez uczestników z testu sprawdzającego. 13.Przekazanie zamawiającemu w terminie do 7 dni od dnia zakończenia szkolenia w poszczególnych grupach: - list obecności uczestników szkoleń, - list odbioru przez uczestników materiałów szkoleniowych oraz zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, z podaniem daty odbioru i czytelnym podpisem uczestnika; - list odbioru przez uczestników posiłków, - imiennych pokwitowań zwrotu kosztów dojazdu, - dzienników szkoleń; - kopii wszystkich wydanych uczestnikom zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, - ankiet ewaluacyjnych dotyczących oceny efektywności szkolenia, - testów sprawdzających opanowanie zrealizowanego materiału szkoleniowego, - protokołu zawierającego analizę przyrostu wiedzy uczestników w trakcie szkolenia oraz analizę opanowania materiału przez uczestników z testu sprawdzającego, a także wszelkiej innej dokumentacji wytworzonej w trakcie realizacji zamówienia, - imienne pokwitowanie / potwierdzenie opieki nad dziećmi lub odbioru ekwiwalentu za opiekę nad dziećmi, - kopii wszystkich zaświadczeń lekarskich, - zestawienia kosztów. 14.Sporządzenia protokołu zdawczo - odbiorczego dotyczącego wykonania przedmiotu zamówienia terminie 7 dni od dnia zakończenia szkolenia ostatniej grupy. 15.Oznakowania pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia oraz dokumentacji wytworzonej w ramach realizacji niniejszego zamówienia poprzez umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, logotypów PO KL, EFS, UE, zgodnie z aktualnymi Wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 16.Dołożenia należytej staranności przy wykonywaniu umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli na każdym etapie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli wszystkich dokumentów, w tym finansowych związanych z realizacją Projektu również przez Instytucję Wdrażającą (Instytucję Pośredniczącą II stopnia) oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowej realizacji Projektu. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją projektu do dnia 31 grudnia 2020 roku w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją projektu. W szkoleniu wezmą udział osoby skierowane przez Zamawiającego. W szkoleniu nie mogą brać udziału inne osoby. W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym lub niemożliwym stanie się przeprowadzenie szkolenia dla liczby osób wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby osób skierowanych na szkolenie. Zamawiający przekaże Wykonawcy przed rozpoczęciem szkolenia imienny wykaz, zawierający niezbędne dane osób skierowanych na szkolenie. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany osób skierowanych na szkolenie do czasu rozpoczęcia szkolenia oraz w czasie jego trwania, jeżeli będzie możliwa i celowa realizacja programu szkolenia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.41.10.00 - Usługi szkół jazdy 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Doradztwo zawodowe i wsparcie psychologiczne.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mirosława Mokicka - Król Ośrodek Usług Pedagogicznych EDUKATOR Niepubliczna Placówka Doskonalenia Nauczycieli, ul. Trentowskiego 13a, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18571,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18900,00
Oferta z najniższą ceną: 18900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 46371,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Kurs prawa jazdy kategorii C z kwalifikacją wstępną na przewóz rzeczy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Doradztwa Finansowego Urszula Bancerz, ul. Ojców Pijarów 5, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8433,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10900,00
Oferta z najniższą ceną: 10900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10900,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Kursy zawodowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Doskonalenia Zawodowego Lublin O/Biała Podlaska Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Łukowie, ul. Kwiatkowskiego 4, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 149380,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 104640,00
Oferta z najniższą ceną: 67700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 110120,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Odśnieżanie dróg powiatowych w 2025 r.
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Łukowie
- Modernizacja infrastruktury POZ w Serokomli w celu poprawy dostępu do świadczeń
- Świadczenie usług cateringowych dla mieszkańców DPS w Łukowie
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 449.2024 konsultacje treści sylabusa kursu "Ekotoksykologia i ocena skutków zanieczyszczenia środowiska"
- 448.2024 konsultacje treści sylabusa kursu "Endokrynologia porównawcza rozrodu kręgowców"
- 447.2024 konsultacje treści sylabusa kursu "Biologiczne metody oczyszczania ścieków"
- 446.2024 konsultacje treści sylabusa kursu "Problemy żywienia i żywności"
- 445.2024 konsultacje treści sylabusa kursu "Host-parasite interaction - ecology and application in biological control"
- Sporządzenie planu ogólnego dla Gminy Bolesław
więcej: Usługi szkół jazdy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.