To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-25
Wrocław: usługa przewozu i holowania pojazdów oraz części pojazdów o maksymalnej masie całkowitej do 3,5 tony, zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym: Komendzie Miejskiej Policji w Wałbrzychu, w Komendzie Powiatowej Policji w Bolesławcu, w Głogowie, w Kłodzku, w Miliczu, w Oleśnicy, w Trzebnicy i w Wołowie oraz przewozu uszkodzonych pojazdów służbowych do wskazanego miejsca naprawy
Numer ogłoszenia: 188417 - 2016; data zamieszczenia: 25.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 187549 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa przewozu i holowania pojazdów oraz części pojazdów o maksymalnej masie całkowitej do 3,5 tony, zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym: Komendzie Miejskiej Policji w Wałbrzychu, w Komendzie Powiatowej Policji w Bolesławcu, w Głogowie, w Kłodzku, w Miliczu, w Oleśnicy, w Trzebnicy i w Wołowie oraz przewozu uszkodzonych pojazdów służbowych do wskazanego miejsca naprawy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przewozu i holowania pojazdów oraz części pojazdów o maksymalnej masie całkowitej do 3,5 tony, zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym: Komendzie Miejskiej Policji w Wałbrzychu, w Komendzie Powiatowej Policji w Bolesławcu, w Głogowie, w Kłodzku, w Miliczu, w Oleśnicy, w Trzebnicy i w Wołowie oraz przewozu uszkodzonych pojazdów służbowych do wskazanego miejsca naprawy; oznaczenie sprawy 325-036-187/2015/AB. 2. Szczegółowe wymagania odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia zawarte zostały w Istotnych Postanowieniach Umowy - załączniku nr 2 do SIWZ. Usługa holowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony obejmuje w szczególności: 2.1. Załadunek, transport oraz wyładunek pojazdów lub części pojazdów, wraz ze wszelkimi pracami towarzyszącymi tym czynnością, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. 2.2. Usunięcie lub przemieszczenie pojazdu lub części pojazdu na miejsce wskazane w dyspozycji usunięcia pojazdu, na parkingu strzeżonym. 2.3. Przewozu uszkodzonego pojazdu służbowego do wskazanego miejsca naprawy. 2.4. Zabranie z miejsca zdarzenia wszystkich przedmiotów wskazanych przez policjantów przekazujących pojazd lub części pojazdu i opisanych w dyspozycji usunięcia pojazdu. 2.5. Zabezpieczenie pojazdu lub części pojazdu przed ich uszkodzeniem, zniszczeniem, kradzieżą w czasie transportu na wskazany parking strzeżony. 2.6. Czas dojazdu do miejsca wskazanego przez zamawiającego oraz podjęcie czynności związanych z załadunkiem pojazdu, nie dłuższy niż 60 minut od momentu przyjęcia zgłoszenia. 2.7. Utworzenie stanowiska dyspozytorskiego (przyjmującego zlecenia od zamawiającego i wydającego polecenia holownikom) wyposażonego w urządzenia łączności (w postaci aktywnych telefonów stacjonarnych lub telefonów komórkowych), zapewniające możliwość przekazania dyspozycji i komunikację z holującym w trakcie holowania w każdym momencie. 2.8. Przedstawienie wykazu osób przewidzianych do realizacji umowy z podaniem ich roli (kierowca, dyspozytor) oraz określenie sposobu łączności z tymi osobami (numer telefonu). Wykaz osób stanowi załącznik nr 2 do umowy. W przypadku zmian w załączniku nr 2 Wykonawca ma obowiązek powiadomić Zamawiającego o tym, w terminie do 7 dni przed zmianami. Zmiana wymaga formy pisemnej. 2.9. Sporządzenie w trzech egzemplarzach protokołu przekazania pojazdu/części w obecności policjanta/pracownika cywilnego odpowiedzialnego za zabezpieczenie depozytu (wzór załącznik nr 3 i 4 do umowy). 2.10. Przekazanie zabezpieczonego depozytu na wskazany parking strzeżony, na podstawie otrzymanego protokółu przyjęcia pojazdu lub części pojazdu, podpisanego przez policjanta odpowiedzialnego za jego zabezpieczenie. 2.11. Przekazanie uszkodzonego pojazdu służbowego na wskazane miejsce, na podstawie protokołu przekazania pojazdu podpisanego przez policjanta/pracownika cywilnego. 3. Wymagania dotyczące sprzętu używanego przy realizacji usługi. Pojazd przeznaczony do holowania i przewozu pojazdów samochodowych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony odpowiada następującym wymaganiom zamawiającego: 3.1. Pojazd specjalny pomocy drogowej, tj. pojazd posiadający wpis w dowodzie rejestracyjnym, z którego wynika, że jest to pojazd specjalny o przeznaczeniu - pomoc drogowa. 3.2. Pojazd o dopuszczalnej ładowności co najmniej 3,5 tony. W przypadku gdy w dowodzie rejestracyjnym przedstawionym przez wykonawcę, nie będzie określona dopuszczalna ładowność, zamawiający obliczy ww. wartość w sposób określony w art. 2 pkt 56 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późniejszymi zmianami), tj. przyjmie różnicę dopuszczalnej masy całkowitej i masy własnej pojazdu; 3.3. Pojazd posiadającym ważne badania techniczne, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późniejszymi zmianami). 3.4. Oznakowanym oraz spełniającym pozostałe wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 951 z późniejszymi zmianami). 4. Zamawiający podzielił zamówienie na 8 części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części w zależności od miejsca realizowania usługi, to jest miasta i powiatu oraz poza granicami powiatu: 4.1. Część 1 zamówienia - przewóz i holowanie pojazdów oraz części pojazdów na terenie powiatu głogowskiego (Komenda Powiatowa Policji w Głogowie): 4.1.1. Orientacyjna ilość przewozów w granicach powiatu: 55. 4.1.2. Orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami powiatu: 100 km. 4.2. Część 2 zamówienia - przewóz i holowanie pojazdów na terenie wołowskiego (Komenda Powiatowa Policji w Wołowie): 4.2.1. Orientacyjna ilość przewozów w granicach powiatu: 28. 4.2.2. Orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami powiatu: 55 km. 4.3. Część 3 zamówienia - przewóz i holowanie pojazdów na terenie powiatu wałbrzyskiego (Komenda Miejska Policji w Wałbrzychu): 4.3.1. Orientacyjna ilość przewozów w granicach powiatu: 110. 4.3.2. Orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami powiatu: 160 km. 4.4. Część 4 zamówienia - przewóz i holowanie pojazdów na terenie powiatu kłodzkiego (Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku): 4.4.1. Orientacyjna ilość przewozów w granicach powiatu: 175. 4.4.2. Orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami powiatu: 200 km. 4.5. Część 5 zamówienia - przewóz i holowanie pojazdów na terenie powiatu bolesławieckiego (Komenda Powiatowa Policji w Bolesławcu): 4.5.1. Orientacyjna ilość przewozów w granicach powiatu: 75. 4.5.2. Orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami powiatu: 160 km. 4.6. Część 6 zamówienia - przewóz i holowanie pojazdów na terenie powiatu milickiego (Komenda Powiatowa Policji w Miliczu): 4.6.1. Orientacyjna ilość przewozów w granicach powiatu: 55. 4.6.2. Orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami powiatu: 120 km. 4.7. Część 7 zamówienia - przewóz i holowanie pojazdów na terenie powiatu oleśnickiego (Komenda Powiatowa Policji w Oleśnicy): 4.7.1. Orientacyjna ilość przewozów w granicach powiatu: 35. 4.7.2. Orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami powiatu: 240 km. 4.8. Część 8 zamówienia - przewóz i holowanie pojazdów na terenie powiatu trzebnickiego (Komenda Powiatowa Policji w Trzebnicy): 4.8.1. Orientacyjna ilość przewozów w granicach powiatu: 150. 4.8.2. Orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami powiatu: 200 km. 5. Przewidywane ilości przewozów oraz ilości kilometrów zamówienia są ilościami orientacyjnymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ww. ilości przewozów i kilometrów w granicach oferowanej przez wykonawcę wartości umowy. 6. Kod CPV: 50118110-9 - usługi holownicze. 7. Oferty równoważne. Ilekroć w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i załącznikach, przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencją Zamawiającego było przedstawienie typu materiału bądź technologii; w takim przypadku Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, ale jedynie takich, które gwarantują zachowanie tych samych norm, parametrów i standardów. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 8. Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia (określonych prac bądź czynności) podwykonawcom, jednakże w takim przypadku Zamawiający wymaga wskazania w ofercie tych prac lub czynności.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: część 1 postępowania na usługę przewozu i holowania pojazdów oraz części pojazdów o maksymalnej masie całkowitej do 3,5 tony na terenie powiatu głogowskiego (KPP w Głogowie)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ZAKŁAD BLACHARSKO-LAKIERNICZY" M.I J.SŁAWIŃSCY
jakie przetargi wygrała firma
"ZAKŁAD BLACHARSKO-LAKIERNICZY" M.I J.SŁAWIŃSCY
- Zakład Blacharsko-Lakierniczy Mariusz Sławiński, ul. Marcowa 2, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12890,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13790,00
Oferta z najniższą ceną: 13790,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13790,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: część 3 postępowania na usługę przewozu i holowania pojazdów oraz części pojazdów o maksymalnej masie całkowitej do 3,5 tony na terenie powiatu wałbrzyskiego (KMP w Wałbrzychu)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pomoc Drogowa Usługi Transportowe AERA Ewa Misior, ul. Niepodległości 131 A, 58-303 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25650,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32865,60
Oferta z najniższą ceną: 32865,60 / Oferta z najwyższą ceną: 32865,60
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: II.3. W części 5 postępowania na usługę przewozu i holowania pojazdów oraz części pojazdów o maksymalnej masie całkowitej do 3,5 tony na terenie powiatu bolesławieckiego (KPP w Bolesławcu)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pomoc Drogowa Kazimierz Szczepaniak, ul. Kleeberga 7/5, 59-700 Bolesławiec, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17654,47 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21640,00
Oferta z najniższą ceną: 21640,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21640,00
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: część 6 postępowania na usługę przewozu i holowania pojazdów oraz części pojazdów o maksymalnej masie całkowitej do 3,5 tony na terenie powiatu milickiego (KPP w Miliczu)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pomoc Drogowa Bogdan Tarka, Miłośławice 26, 56-300 Milicz, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12955,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14189,20
Oferta z najniższą ceną: 14189,20 / Oferta z najwyższą ceną: 14189,20
Waluta: PLN .
Część NR: 8
Nazwa: część 8 postępowania na usługę przewozu i holowania pojazdów oraz części pojazdów o maksymalnej masie całkowitej do 3,5 tony na terenie powiatu trzebnickiego (Komenda Powiatowa Policji w Trzebnicy)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PUH JAREX Jarosław Frąckowiak, Cerekwica ul. Trzebnicka13,15, 55-100 Trzebnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34918,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 45800,00
Oferta z najniższą ceną: 45800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 45800,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- DRUK I DOSTAWA WYDAWNICTW ORAZ MIESIĘCZNIKA "TWÓJ DORADCA ROLNICZY RYNEK" NA RZECZ DOLNOŚLĄSKIEGO OŚRODKA DORADZTWA ROLNICZEGO Z SIEDZIBĄ WE WROCŁAWIU
- Wykonywanie napraw i obsług pojazdów pożarniczych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu w 2025 r.
- Usługi ratownictwa wodnego na obiekcie Kryta Pływalnia Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu przy ul. Chełmońskiego 43a
- Wykonywanie prac remontowych i czynności konserwacji w branży ogólnobudowlanej na nieruchomościach stanowiących własność Gminy Wrocław - Rejon D,E,M,N
- 39/AUTAWYN/DCZP/2024/P "Najem długoterminowy 7 samochodów na potrzeby Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o. "
- DOSTAWA MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KPP STAROGARD GDAŃSKI ORAZ JEDNOSTEK POLICJI
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH Z WYŁĄCZENIEM PRZYPADKÓW OKREŚLONYCH W ART.50A I ART.130A USTAWY Z DNIA 20.06.1997 NA ZLECENIE KPP TCZEW
- "Usługa polegająca na usuwaniu z dróg wewnętrznych oraz publicznych położonych na terenie miasta Szczecina pojazdów (tj. rower, motorower, motocykl, pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t...
- Całodobowe parkowanie, przechowywanie, przewóz i holowanie środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postępowań do dyspozycji prokuratur okręgu słupskiego
- ŚWIADCZENIE USŁUG USUWANIA POJAZDÓW Z DRÓG W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH POWIATU PIOTRKOWSKIEGO
- usługi polegające na usuwaniu pojazdów z dróg, stref zamieszkania, stref ruchu znajdujących się na terenie Powiatu Białostockiego oraz ich przechowywaniu na parkingu strzeżonym
więcej: Usługi holownicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.