eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekModernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Ziemi Kujawskiej - remont podłogi w sali sportowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-09

Włocławek: Modernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Ziemi Kujawskiej - remont podłogi w sali sportowej
Numer ogłoszenia: 188439 - 2007; data zamieszczenia: 09.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Włocławek, ul. Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4144000, fax 4144257.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Ziemi Kujawskiej - remont podłogi w sali sportowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont podłogi w sali sportowej I Liceum Ogólnokształcącym im. Ziemi Kujawskiej we Włocławku przy ulicy Mickiewicza 6, zlokalizowanego na działce 19/1 KM 45. Projekt obejmuje dwa sposoby wykonania remontu podłogi sportowej w sali gimnastycznej. Zamawiający wymaga realizacji zadania według WARIANTU II. Wariant II przewiduje wykonanie konstrukcji drewnianej podłogi powierzchniowo-elastycznej bezlegarowej. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, opisami technicznymi do poszczególnych robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Remont podłogi w Sali sportowej należy wykonać wg następujących rozwiązań konstrukcyjnych: - istniejąca warstwa podbetonu oczyszczona i odkurzona - podkład samopoziomujący z jastrychu -1,0 cm. - folia PE - TARFOAM 1500 (pianka wtórnie spieniona) - LUMAFLEX (sklejka, drewno warstwowe) - gr. modułu 22 mm - wierzchnia warstwa - LINOSPORT (4 mm) LUMAFLEX - rozwiązanie systemowe - grubość modułu 22 mm - długość modułu 2430 mm - szerokość 138 mm - łączenie w systemie pióro i wpust - wycięcie w spodniej części Lumaflex, w części środkowej na szerokość 80 mm i głębokość 3 mm. Dopuszczalne jest zastosowanie innego systemu, spełniającego wymogi techniczne i bezpieczeństwa.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.02.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca winien dysponować potencjałem kadrowym w osobie kierownika robót konstrukcyjnych z uprawnieniami konstrukcyjno-budowlanymi i aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby (art. 12 Prawo budowlane Dz. U. 06.170.1217). Wykonawca winien załączyć ksero uprawnień i aktualny wpis do izby - potwierdzone przez przedstawiciela wykonawcy). 2. Wykonawca winien w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonać minimum 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości minimum 50 % wartości ceny oferty (brutto), z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania tych robót oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (przez roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia zamawiający rozumie wykonanie remontu podłogi sportowej lub wykonanie nowej podłogi). 3. Wykonawca powinien posiadać polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na min. 100.000,00 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (w przypadku spółki cywilnej - wszystkich przedsiębiorców będących wspólnikami). 3.Wykaz wykonanych robót budowlanych (min. 2), o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, tj. przed dniem zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością 4.Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych, 5.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia 6.Dokumenty potwierdzające kwalifikacje osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia: uprawnienia budowlane, aktualny wpis na listę członków właściwej Izby - ksero uprawnień i wpisu do Izby 7.Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na min. 100.000,00 zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloclawek.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Włocławek Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek, pok. 506.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2007 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Włocławek Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek, Biuro Obsługi Mieszkańców Hol Budynku A, stanowisko d/s obsługi kancelaryjnej Prezydenta Miasta Włocławek.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.