Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-03
Ruda Śląska: Wykonanie podziałów nieruchomości położonych w Rudzie Śląskiej przy ulicy Bytomskiej 1, ul. Obrońców Westerplatte-Szyb Andrzeja, ul. Kłodnickiej-Ignacego Kaczmarka, ul. Mikołowskiej, ul. Olimpijskiej, ul. Adama Mickiewicza
Numer ogłoszenia: 188455 - 2014; data zamieszczenia: 03.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska , Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9; 2449094, faks 032 248 7348.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudaslaska.bip.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie podziałów nieruchomości położonych w Rudzie Śląskiej przy ulicy Bytomskiej 1, ul. Obrońców Westerplatte-Szyb Andrzeja, ul. Kłodnickiej-Ignacego Kaczmarka, ul. Mikołowskiej, ul. Olimpijskiej, ul. Adama Mickiewicza.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie podziałów nieruchomości położonych w Rudzie Śląskiej przy ulicy Bytomskiej 1, ul. Obrońców Westerplatte-Szyb Andrzeja, ul. Kłodnickiej-Ignacego Kaczmarka, ul. Mikołowskiej, ul. Olimpijskiej, ul. Adama Mickiewicza. Zakres prac do wykonania: Podziały nieruchomości Przedmiotowe prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz z aktualnymi wytycznymi Biura Geodety Miasta Ruda Śląska. Zakres prac nie obejmuje opracowania wstępnego projektu podziału. Zamawiający informuje, iż może zaistnieć konieczność wykonania rozgraniczenia nieruchomości, zmiany powierzchni działki co Wykonawca powinien przewidzieć przy szacowaniu kosztów wykonywania usługi. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów za ich sporządzenie. Zamawiający informuje, iż może wystąpić potrzeba zastabilizowania istniejących punktów granicznych w przypadku uszkodzenia, zniszczenia, przesunięcia punktów granicznych. Zamawiający jednocześnie informuje, iż na Wykonawcy ciąży obowiązek aktualizacji istniejących kartotek budynkowych ujawnionych w ewidencji gruntów i budynków (wykaz zmian budynkowych). W przypadku braku tych kartotek należy je stworzyć (karta budynkowa). Informuje się, iż dla ww. podziału należy ustalić wszystkie granice działki pierwotnej i określić nowe powierzchnie dla wszystkich nowopowstałych działek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 podział nieruchomości
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) przynajmniej 1 osobą z uprawnieniami zawodowymi w zakresie: rozgraniczenia i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzenia dokumentacji do celów prawnych zgodnie przepisami ustawy z dnia 17.05.1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz.U.2010 Nr 193 poz. 1287 z późn. zm.) lub której uprawnienia zostały uznane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. Nr 63, poz. 394), bądź na podstawie innych właściwych przepisów
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Przez główne usługi należy rozumieć usługi wykazane w liczbie i zakresie wystarczającym do potwierdzenia spełniania opisanego wyżej warunku.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2.1. do 2.4. oprócz dokumentów wyszczególnionych powyżej, należy złożyć oświadczenie, zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2. W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 2.2 do 2.4. (opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków) XII rozdziału SIWZ, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. 2.1. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, opisanych w pkt. 2.2 do 2.4. XII rozdziału SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych powyżej w pkt. 4 (zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy), Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2.2.Żądanie dokumentów j/w nastąpi w przypadku, gdy Wykonawca nie udowodni w wystarczający sposób dysponowania zasobami innego podmiotu niezbędnymi dla należytego wykonania zamówienia. 3. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń-na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Odpłatnie na wniosek Wykonawcy w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Ruda Śląska, pok. 309. Cena SIWZ 2,94 zł + ewent. koszty przesyłki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2014 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Ruda Śląska-Wydział Zamówień Publicznych lub Biuro Obsługi Mieszkańców.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Dotyczy sekcji II.2) termin realizacji zamówienia - Podziały nieruchomości: A. I ETAP: do 70 dni od daty zawarcia umowy, Termin wykonania podziału nie wydłuża się z powodu zmiany powierzchni działek. Termin wykonania podziału wydłuża się: W przypadku konieczności wykonania rozgraniczenia nieruchomości - 80 dni od daty przekazania Wykonawcy postanowienia o rozgraniczeniu. W przypadku konieczności wykonania rozgraniczenia nieruchomości wraz ze zmianą powierzchni działek - 80 dni od daty przekazania Wykonawcy postanowienia o rozgraniczeniu. B. II ETAP: Stabilizacja punktów granicznych wyznaczających nowe granice działki: - 30 dni, (do 7 dni od otrzymania decyzji podziałowej zobowiązuje się Wykonawcę do zgłoszenia stabilizacji nowych punktów granicznych i sporządzenia jej w terminie jw.). Wykonawca winien niezwłocznie, pisemnie powiadomić Zamawiającego o konieczności sporządzenia rozgraniczenia/rozgraniczenia ze zmianą powierzchni działek. 2. Dotyczy sekcji III.3.4) - z uwagi na opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający nie wymaga podania doświadczenia i wykształcenia osoby w wykazie osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia. 3. Z uwagi na opis dokonania oceny spełniania warunku Zamawiający nie wymaga podania wartości w wykazie wykonanych/wykonywanych głównych usług, o którym mowa w sekcji III.4.1. 4. Potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający oceniał będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia), nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie podziału nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej-Goduli przy ul. Bytomskiej 1 (Postanowienie nr AM.6831.2.44.2013 z dnia 23.07.2014r.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac do wykonania : podział nieruchomości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz z aktualnymi wytycznymi Biura Geodety Miasta Ruda Śląska.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie podziału nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej-Wirku przy zbiegu ulic: Obrońców Westerplatte-Szyb Andrzeja (Postanowienie nr AM.6831.2.17.2014 z dnia 21.07.2014r.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac do wykonania : podział nieruchomości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz z aktualnymi wytycznymi Biura Geodety Miasta Ruda Śląska.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie podziału nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej-Halembie przy zbiegu ulic Kłodnicka-Ignacego Kaczmarka (Postanowienie nr AM.6831.2.19.2014 z dnia 21.07.2014r.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac do wykonania : podział nieruchomości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz z aktualnymi wytycznymi Biura Geodety Miasta Ruda Śląska.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie podziału nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej-Halembie w rejonie ulicy Mikołowskiej (Postanowienie nr AM.6831.2.18.2014 z dnia 21.07.2014r.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac do wykonania : podział nieruchomości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz z aktualnymi wytycznymi Biura Geodety Miasta Ruda Śląska.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie podziału nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej-Wirku przy ul. Olimpijskiej (Postanowienie nr AM.6831.2.8.2014 z dnia 21.07.2014r.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac do wykonania : podział nieruchomości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz z aktualnymi wytycznymi Biura Geodety Miasta Ruda Śląska.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie podziału nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej-Rudzie w rejonie ulicy Adama Mickiewicza (Postanowienie nr AM.6831.2.6.2014 z dnia 20.05.2014r.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac do wykonania : podział nieruchomości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz z aktualnymi wytycznymi Biura Geodety Miasta Ruda Śląska.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Dostawa agregatu prądotwórczego do zasilania spawarek inwertorowych dla KWK Ruda Ruch Halemba.
- Przebudowa infrastruktury budynku basenu krytego przy ul. Chryzantem10 w Rudzie Śląskiej
- Dostawa tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Zapewnienie jednego gorącego posiłku dziennie osobom z terenu Miasta Ruda Śląska, które własnym staraniem nie mogą go sobie zapewnić
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowej nr 16 im. Janusza Korczaka w Rudzie Śląskiej
- Usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu gotowych posiłków dla Miejskiego Przedszkola nr 36 im. Juliusza Słowackiego w Rudzie Śląskiej.
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.