Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-03
Ruda Śląska: Zakup i dostawa koksu opałowego na potrzeby Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej
przy ul. 1 Maja 223-225
Numer ogłoszenia: 188483 - 2014; data zamieszczenia: 03.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Rudzie Śląskiej , ul. 1 Maja 225, 41-710 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 3449400, faks 032 2420138.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ruda-slaska.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa koksu opałowego na potrzeby Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej przy ul. 1 Maja 223-225.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup i dostawa : koksu opałowego grubego pow. 40 mm, wartość opałowa nie niższa niż 27 000 KJ/kg , zawartość siarki nie wyższa niż 0,75%, zawartość popiołu max. 11%, podziarno max.12 % w ilości nie mniejszej niż 60 ton a nie większej niż 80 ton, w dostawach po około7 ton z częstotliwością uzależnioną od bieżących potrzeb do kotłowni Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej na okres grzewczy 2014/2015. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Certyfikat Jakości koksu.Dostawa koksu do Zamawiającego polega na zakupie koksu u producenta, załadunku na samochód, transporcie i wyładunku na terenie tut. Sądu. Miejsce dostawy: Ruda Śląska 10 , ul. 1 Maja 225..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.30.00 - Koks .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się składania wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Stwierdzenie spełnienia w/w warunku odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów w tym oświadczeń żądanych przez zamawiającego od wykonawcy. Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. Czynności analizy i oceny dokonywać będzie powołana do tego komisja przetargowa.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Stwierdzenie spełnienia w/w warunku odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów w tym oświadczeń żądanych przez zamawiającego od wykonawcy. Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. Czynności analizy i oceny dokonywać będzie powołana do tego komisja przetargowa. Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje dostawy odpowiadające przedmiotowi niniejszego zamówienia. Spełnieniem warunku będzie wykazanie, że Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje , co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 90 000,00zł brutto każda. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie wykazu dostaw zawierającym informacje dotyczące wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Stwierdzenie spełnienia w/w warunku odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów w tym oświadczeń żądanych przez zamawiającego od wykonawcy. Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. Czynności analizy i oceny dokonywać będzie powołana do tego komisja przetargowa.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Stwierdzenie spełnienia w/w warunku odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów w tym oświadczeń żądanych przez zamawiającego od wykonawcy. Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. Czynności analizy i oceny dokonywać będzie powołana do tego komisja przetargowa.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Stwierdzenie spełnienia w/w warunku odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów w tym oświadczeń żądanych przez zamawiającego od wykonawcy. Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. Czynności analizy i oceny dokonywać będzie powołana do tego komisja przetargowa.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający działając zgodnie z art. 144 ustawy, dopuszcza możliwość dokonania zmiany aneksem do umowy w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku od towarów i usług (VAT) oraz wysokości podatku akcyzowego, obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego czasie trwania realizacji umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ruda-slaska.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy
ul. 1 Maja 225
41-710 Ruda Śląska - pokój nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2014 godzina 09:00, miejsce: Sąd Rejonowy ul. 1 Maja 225 41-710 Ruda Śląska - pokój nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- "Wyceny nieruchomości - 13 części"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Budowa drogi dojazdowej do ulicy Szczęść Boże wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego
- Świadczenie usług przewozowych w zakresie krajowego transportu drogowego osób i rzeczy samochodem ciężarowo - osobowym z kierowcą, z monitoringiem dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda.
- Wykonanie rektyfikacji i remontu budynku mieszkalnego przy ul. Basenowej 41 w Rudzie Śląskiej
- Dostawa sprzętu medycznego
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Rudzie Śląskiej przy ul. Gen. Hallera"
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.