Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-31
Kraków: Druk offsetowy (wraz z papierem i oprawą) wydawnictw dla potrzeb Muzeum Narodowego w Krakowie w czwartym kwartale 2012 roku
Numer ogłoszenia: 188489 - 2012; data zamieszczenia: 31.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Narodowe w Krakowie , Al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2955621, faks 012 2955555.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk offsetowy (wraz z papierem i oprawą) wydawnictw dla potrzeb Muzeum Narodowego w Krakowie w czwartym kwartale 2012 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest druk następujących wydawnictw: 1. DRUKI DO WYSTAWY WOJCIECHA FANGORA A. KATALOG POLSKI (PUBLIKACJA POSIADA ISBN) B. KATALOG ANGIELSKI (PUBLIKACJA POSIADA ISBN) C. PRZEWODNIK POLSKO-ANGIELSKI (PUBLIKACJA POSIADA ISBN) D. FOLDEREK-SKŁADANKA E. PLAKAT B1 F. ZAPROSZENIE G. KARTONIKI OZDOBNE 2. DRUKI DO GALERII ŻYWEJ- SCHULZ A. KSIĄŻECZKA (BROSZURKA) (publikacja posiada ISBN) B. PLAKAT C. FOLDEREK-SKŁADANKA D. ZAPROSZENIE 3. DRUKI DO WYSTAWY PAMIĄTEK PO J. I. KRASZEWSKIM A. ZAPROSZENIE B. ULOTKA C. FOLDER 4. ROZPRAWY MNK. SERIA NOWA (T. V) (PUBLIKACJA POSIADA ISSN) 5. NOTAE NUMISMATICAE ZAPISKI NUMIZMATYCZNE (PUBLIKACJA POSIADA ISSN) 6. KATALOG HAFTÓW ZE ZBIORÓW MNK (PUBLIKACJA POSIADA ISBN) 7. KATALOG MAJOLIKÓW ZE ZBIORÓW MUZEUM NARODOWEGO W KRAKOWIE (PUBLIKACJA POSIADA ISBN) 8. PRZEWODNIK PO DOMU JÓZEFA MEHOFFERA (PUBLIKACJA POSIADA ISBN) 9. OFERTA DLA MECENASA 10. PRZEWODNIK PO GALERII SZTUKA DAWNEJ POLSKI. XII-XVIII WIEK - WERSJA ANG. (WZNOWIENIE - PUBLIKACJA POSIADA ISBN) 11. PRZEWODNIK PO GALERII SZTUKA CERKIEWNA DAWNEJ RZECZYPOSPOLITEJ (WZNOWIENIE - PUBLIKACJA POSIADA ISBN) 12. PRZEWODNIK PO GALERII SZTUKI STAROŻYTNEJ (WZNOWIENIE - PUBLIKACJA POSIADA ISBN) 13. ULOTKA PROMOCYJNA (PBEC) 14. ULOTKA INFORMACYJNA 15. KARTONIKI OZDOBNE 16. KOPERTY FIRMOWE C5 17. KOPERTY FIRMOWE DL 18. KOPERTY FIRMOWE C4 19. KARTKI ŚWIĄTECZNO-NOWOROCZNE Warunki realizacji. - Druk będzie się odbywał według normy densytometrycznej DIN 16 536 NB z filtrem polaryzacyjnym o wielkości umożliwiającej pomiar densytometrem. - Wykonawca wykona i dostarczy do siedziby Zamawiającego do akceptacji proofy kolorystyczne (od 2 do 4 sztuk w formacie minimum A4 do każdej publikacji książkowej i broszurowej) oraz po 1 sztuce do wskazanych pozostałych druków (nie dotyczy kopert firmowych) - do 1 dnia roboczego od dnia przekazania przez Zamawiającego plików do druku. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu do akceptacji proofy kolorystyczne na własny koszt. Proofy kolorystyczne winny być wykonane z plików, które zostały zatwierdzone do druku przez Zamawiającego. Skala proofów - 1:1. Proof winien być wykonany przy zastosowaniu profilu ICC uzyskanego zgodnie z surowcem, na którym będzie wykonany druk wg normy ISO 12647-2. Na każdym proofie wymagane jest zamieszczenie paska kontrolnego wraz z certyfikacją. Brak certyfikacji uniemożliwia wykorzystanie proofu jako materiału stanowiącego wzorzec dla Zamawiającego. - Ponadto Wykonawca wykona oraz dostarczy do siedziby Zamawiającego: ozalid w wersji papierowej do akceptacji w terminie do 1 dnia roboczego od dnia przekazania przez Zamawiającego plików do druku, przy czym dostawa i odebranie ozalidu odbędzie się na koszt Wykonawcy (dotyczy pozycji książkowych); przy pozostałych drukach, Wykonawca przekaże ozalidy drogą elektroniczną - do 1 dnia roboczego od dnia przekazania przez Zamawiającego plików do druku. Zamawiający dokona oceny ww. materiałów: proofów i ozalidów - w terminie do 1 dnia roboczego od ich przekazania przez Wykonawcę. W ramach ww. czynności Zamawiający może wnieść uzasadnione uwagi do przekazanego materiału, a Wykonawca zobowiązany jest do poprawy materiału i przedstawienia go do ponownej akceptacji Zamawiającemu w terminie do 1 dnia roboczego od dnia przekazania uwag. Po zaakceptowaniu ww. materiałów, Wykonawca wykona i przekaże Zamawiającemu odpowiednie nakłady poszczególnych wydawnictw, przy czym dla zachowania umownego terminu realizacji umowy określonego przez ilość dni od daty przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego plików do druku, nie mają wpływu terminy związane z wprowadzeniem poprawek przez Wykonawcę. - Wykonawca zapewni autorowi projektu graficznego wydawnictw możliwość zatwierdzenia do druku wydawnictw, w tym celu Wykonawca przekaże pisemnie informacje w zakresie terminu druku w drukarni na co najmniej 2 dni robocze przed realizacją druku. - Wykonawca zapewni transport (dostawa wraz z wniesieniem) gotowych wydawnictw do siedziby Zamawiającego na własny koszt.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.12.00.00 - Wydawnictwa 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków. Ocena spełniania warunków - metoda spełnia / nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy zobowiązani są wykazać, że wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej dwa zamówienia polegające na druku książki o charakterze albumowym z barwnymi reprodukcjami oraz, że wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej dwa zamówienia polegające na wykonaniu następujących druków ulotnych: plakat, ulotka, zaproszenie, folder. Wykonawca w celu wykazania spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu może wykazać realizacje druków ulotnych w ramach łącznych zamówień lub oddzielnie dla każdego druku. Do wykazu wykonawcy załączają dokumenty potwierdzające że zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument potwierdzający spełnienie ww warunku wykonawcy mogą złożyć wspólnie (co oznacza że spełnienie warunku udziału w postępowaniu przez jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego jest spełnieniem warunku udziału w postępowaniu). Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń zgodnie z zasadą: spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków. Ocena spełniania warunków - metoda spełnia / nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków. Ocena spełniania warunków - metoda spełnia / nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków. Ocena spełniania warunków - metoda spełnia / nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W zawartej umowie nie jest możliwe wprowadzanie istotnych zmian w stosunku do treści oferty poza przewidzianymi w niniejszej specyfikacji. Warunki i okoliczności uprawniające do wniosku o zmianę. a) Zamawiający przewiduje i zastrzega sobie wprowadzenie zmiany w treści umowy w zakresie: -wszelkich terminów określonych umową i jej załącznikami, z wyłączeniem przyczyn niedotrzymania terminu realizacji umowy z winy Wykonawcy; -sposobu realizacji zamówienia (w zakresie warunków płatności, odbioru i dostawy), o ile wpływa on pozytywnie na realizację umowy dla obydwu stron; -ceny brutto oraz wysokości naliczonego podatku od towarów i usług w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT (cena netto nie ulega zmianie); -nakładu wydawnictw określonego w umowie. Zmiana nakładu +/- 10% nie powoduje zmiany wynagrodzenia; -ilości druku. Zamawiający w uzasadnionych przypadkach zastrzega sobie prawo odstąpienia do zlecenia druku wybranych wydawnictw w całości lub części. W takim przypadku Zamawiający zobowiązany jest poinformować Wykonawcę o zmianie w terminie co najmniej 5 dni przed terminem dostarczenia druków. Wykonawcy w przypadku wprowadzenia ww. zmiany przysługuje jedynie wynagrodzenie z tytułu wykonanych druków; -rodzaju papieru lub innych surowców użytych do produkcji danego druku - książki bądź druku drobnego (na wniosek Zamawiającego). W takim przypadku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kalkulację ceny związanej ze zmianą papieru lub innych surowców. -liczby stron w zamawianych drukach. W takim przypadku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kalkulację ceny związanej ze zmianą liczby stron. -zmiana sposobu bigowania/falcowania druków drobnych, pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje zmiany wartości ceny oferowanych druków. Zmiany powyższe mogą być uzasadnione przyczynami prawnymi, organizacyjnymi i technicznymi. b) Zamawiający na powyższy zakres przedłoży propozycję zmiany umowy w formie aneksu, którą to Wykonawca jest związany i nie przysługują mu w tym zakresie żadne roszczenia do Zamawiającego co do kwoty umownej, ewentualnego odszkodowania z tytułu utraty spodziewanych zysków. c) Wykonawca zobowiązany jest do ostrzegania Zamawiającego, tak wcześnie jak to możliwe, o szczególnych przyszłych wydarzeniach i okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość dostaw (w każdy sposób) lub opóźnienie w realizacji dostaw. Zamawiający zażąda od Wykonawcy oceny wpływu przyszłego wydarzenia i okoliczności wpływających na datę zakończenia wykonywania dostawy. Wykonawca opracuje i przedstawi Zamawiającemu do akceptacji propozycje dotyczące uniknięcia lub zmniejszenia wpływu takiego wydarzenia lub okoliczności mających wpływ na realizację dostaw, jak też będzie współpracował przy wykonywaniu odnośnych zaleceń Zamawiającego. Ww. okoliczności mogą wpłynąć na zmianę treści umowy o ile są one zgodne z okolicznościami wprowadzania zmian do umowy opisanymi w pkt a. d) Procedura wprowadzania wszystkich zmian do umowy określonych w niniejszej umowie. Wniosek o zmianę każdorazowo musi zawierać: -opis proponowanej zmiany, -wpływ na wykonanie dostawy stanowiącej przedmiot umowy, -proponowany termin wprowadzenia zmian, -należy podać jakie znaczenie ma zmiana dla zamawiającego lub czy jest konieczna dla wykonania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Narodowe w Krakowie, Al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, pok. 050.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Narodowe w Krakowie, Al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, pok. 050.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szczegółowe informacje dotyczące terminów dla wykonania druku poszczególnych realizacji druku określone zostały w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Termin określony w pkt II 2) niniejszego ogłoszenia jest planowanym terminem końcowym realizacji całości zamówienia. Termin realizacji druku dla poszczególnych wydawnictw liczony będzie od dnia przekazania plików do druku wykonawcy przez zamawiającego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drukowanych książek - część 4
- Druk, oprawę oraz dostawę publikacji z serii Sztuka Czytania: Jacek Łukasiewicz, Krok i rytm. Wybór szkiców w ilości 800 egzemplarzy dla Wydawnictwa Ossolineum Zakładu Narodowego im. Ossolińskich.
- Wykonanie usługi polegającej na naświetleniu, druku, bigowaniu, oprawie introligatorskiej oraz dostawie do siedziby Muzeum Narodowego w Poznaniu wydawnictwa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.