Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-08
Olsztyn: wykonanie wielowariantowej koncepcji, programu funkcjonalo-użytkowego oraz opracowań towarzyszących dla budowy nowego przebiegu drogi wojewódzkiej nr 527 na odcinku od granic Miasta do wiaduktu kolejowego ul. Nowobałtyckiej w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 188491 - 2011; data zamieszczenia: 08.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olsztyn , pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 5273111 wew. , 325, faks (089) 5349375.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie wielowariantowej koncepcji, programu funkcjonalo-użytkowego oraz opracowań towarzyszących dla budowy nowego przebiegu drogi wojewódzkiej nr 527 na odcinku od granic Miasta do wiaduktu kolejowego ul. Nowobałtyckiej w Olsztynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wielowariantowej koncepcji, opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego oraz opracowań towarzyszących dla zadania polegającego na BUDOWIE NOWEGO PRZEBIEGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 527 NA ODCINKU OD GRANIC MIASTA DO WIADUKTU KOLEJOWEGO UL. NOWOBAŁTYCKIEJ W OLSZTYNIE wraz z budową i przebudową chodników i ścieżek rowerowych, odwodnienia, oświetlenia, budowy sygnalizacji świetlnej oraz budową zatok autobusowych, lokalizacją poszczególnych elementów ulic (estakada, skrzyżowania, zatoki autobusowe), które zostały określone zapisami w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany będzie zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni udokumentować zrealizowanie trzech opracowań projektowych (koncepcji projektowych, programów funkcjonalno - użytkowych lub projektów budowlanych i wykonawczych) drogi klasy Z lub klasy wyższej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie osobami mającymi doświadczenie dla każdej z wymienionych funkcji, tj.: a) Główny projektant -projektant branży drogowej, który kierował realizacją/wykonał min. 3 dokumentacji projektowych w zakresie dróg klasy Z lub wyższej, b) Sprawdzający branży drogowej, który sprawdził lub wykonał min. 3 dokumentacje projektowe w zakresie dróg klasy Z lub wyższej, c) Projektant branży mostowej, który wykonał min. 2 projekty obiektów mostowych (budowlane i wykonawcze przyjęte do realizacji w ciągu drogi co najmniej klasy Z lub wyższej, d) Sprawdzający branży mostowej, który wykonał lub sprawdził min. 2 projekty obiektów mostowych (budowlane i wykonawcze przyjęte do realizacji) w ciągu drogi co najmniej klasy Z lub wyższej, e) Projektant branży sanitarnej, sieci gazowych i ciepłowniczych, który wykonał lub sprawdził min. 2 projekty sieci sanitarnych (budowlane i wykonawcze przyjęte do realizacji) w ciągu drogi co najmniej klasy Z lub wyższej, f) Sprawdzający branży sanitarnej, sieci gazowych i ciepłowniczych, który wykonał lub sprawdził min. 2 projekty sieci sanitarnych (budowlane i wykonawcze przyjęte do realizacji) w ciągu drogi co najmniej klasy Z lub wyższej, g) Projektant branży energetycznej, który wykonał lub sprawdził min. 2 projekty sieci energetycznych (budowlane i wykonawcze przyjęte do realizacji) w ciągu drogi co najmniej klasy Z lub wyższej, h) Sprawdzający branży energetycznej, który wykonał lub sprawdził min. 2 projekty sieci energetycznych (budowlane i wykonawcze przyjęte do realizacji) w ciągu drogi co naj-mniej klasy Z lub wyższej
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna posiadanie opłaconej polisy, potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 1.200.000,00 PLN
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 2. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru - pełnomocnictwo (a)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia : 1) Termin realizacji przedmiotu umowy może ulec zmianie w przypadku: a) gdy uzgodnienia przedmiotu umowy z gestorami mediów przekroczą terminy 30 dni i nie wynikają one z winy Wykonawcy, b) w przypadku opóźnień w uzyskaniu niezbędnych opinii, uzgodnień lub decyzji dotyczących dokumentacji projektowych i nie wynikają one z winy Wykonawcy, c) jeżeli nastąpi zmiana w Prawie budowlanym lub innych przepisach prawa mających wpływ na prace, będące przedmiotem umowy czy decyzje administracyjne, d) w przypadku wcześniejszego wykonania etapu I bądź jednego z elementów składających się na ten etap, e) w przypadku wcześniejszego uzyskania decyzji udzielającej pozwolenia na budowę i zatwierdzenia projektu budowlanego wykonanego na podstawie przedmiotu niniejszej umowy, f) w przypadku odstąpienia Zamawiającego od wykonania projektu technicznego na podstawie przedmiotu niniejszej umowy, g) wezwania przez organy administracji publicznej, organizacje ekologiczne i inne podmioty do uzupełnienia raportu środowiskowego, h) konieczności uwzględnienia w opracowaniu wniesionych skarg i wniosków do przedsię-wzięcia, dla którego wykonywane jest opracowanie, i) zmiany przepisów prawa lub ich braku oraz ewentualnych trudności w ich interpretacji przez organy administracji publicznej, j) powstanie nowych obszarów chronionych zgodnie ustawą o ochronie przyrody. k) W przypadku wcześniejszego lub późniejszego ogłoszenia konkursu na dofinansowanie projektu wykonanego na podstawie niniejszej umowy 2) Termin realizacji umowy ulegnie zmianie w przypadku wszczęcia przez Zamawiającego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie projektu technicznego w formule projektuj lub formule projektuj i buduj w okresie trwania niniejszej umowy nie zapewniającym uzyskania decyzji udzielającej pozwolenia na budowę i zatwierdzenia projektu budowlanego wykonanego na podstawie przedmiotu umowy. 3) Dopuszcza się zastosowanie innej stawki i wysokości podatku VAT w przypadku zmiany obowiązujących w tym zakresie przepisów.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olsztyn.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych Urząd Miasta Olsztyn, Pl. Jana Pawła II 1, 10 - 101 Olsztyn pok. 402.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych Urząd Miasta Olsztyn, Pl. Jana Pawła II 1, 10 - 101 Olsztyn pok. 402.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. Wykonawcom, a także innym podmiotom, jeżeli mają lub mieli interes prawny w uzyskaniu danego zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy: odwołanie i skarga. Odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności: 1)opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu; 2)wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia; 3)odrzucenie oferty odwołującego. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 08.07.2011r. o godzinie 11:00 w siedzibie Zamawiającego. Znak sprawy ZP.271.88.2011.c98.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Feromony agregacyjne w formie ampułek
- Pojemnik chwytny do bezobsługowego odłowu owadów oraz płyn do bezobsługowe-go odłowu owadów
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby jednostek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie miasta Olsztyna w 2025 roku
- "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 530 w m. Tabórz w zakresie budowy chodnika i zatok autobusowych"
- odczynniki laboratoryjne.
- Rezerwacja, sprzedaż i dostawa biletów lotniczych
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowości Twardogóra.
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ OBIEKTÓW KUBATUROWYCH W OSTRÓDZIE
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 105737 L w miejscowości Trawniki.
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 105737 L w miejscowości Trawniki.
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego, zlokalizowanego na działce ewid. nr 173/4 w Złotym Stoku, w tym zwiększenie pojemności zbiornika wodnego" - w formule ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.