Ogłoszenie z dnia 2007-10-09
Koszalin: Odnowa nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 205
Numer ogłoszenia: 188492 - 2007; data zamieszczenia: 09.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Szczecińska 31, 75-122 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3427831, fax 094 3424328.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzdw.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa zachodniopomorskiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 205.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie odnowy nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 205 Darłowo - Sławno - Polanów od km 38+200 do km 39+620 polegającej na sfrezowaniu nawierzchni bitumicznej na głębokość do 4 cm w ilości 120 m2, oczyszczeniu nawierzchni oraz skropieniu kationową emulsją asfaltową szybkorozpadową powierzchni 9 050,00 m2, wyrównanie nierówności istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową grysową 0/12,8 dla KR 3-4 na średnią grubość po zagęszczeniu 3 cm za pomocą rozkładarki mas bitumicznych powierzchni 1 050,00 m2, wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno- asfaltowej grysowej 0/12,8 dla KR3-4 grubości po zagęszczeniu 4 cm o powierzchni 9 050,00m2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawca spełnia warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 3) Wykonawca dysponuje sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia tj.: - szczotką mechaniczną - min. 1 szt., - skrapiarką do bitumu - min. 1 szt., - walcem statycznym samojezdnym min. 10 Mg - min. 2 szt., - walcem ogumionym min. 8 Mg - min. 1 szt., - samochodami samowyładowczymi z przykryciem brezentowym zapewniającymi ciągłość dostaw lub termosami - min. 3 szt., - układarka mas bitumicznych - min. 1 szt., - frezarką do nawierzchni min-bit. - min. 1szt. 4) Wykonawca dysponuje minimum 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj.: kierownik budowy z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie budowy dróg należący do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 5) Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie roboty budowlane, których przedmiotem było wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej o łącznej powierzchni 9 000,00 m2. Przy analizie ofert pod względem spełniania warunków udziału w postępowaniu obowiązuje zasada spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) aktualny Odpis z właściwego rejestru albo aktualne Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia; 4) Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia. Wykaz należy uzupełnić o następujące dokumenty potwierdzające prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przez osoby w nim wymienione: 1) stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie; 2) zaświadczenie o przynależności do okręgowej izby inżynierów budownictwa. 5) Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich zakresu, daty i miejsca wykonania oraz zamawiającego. Wykaz należy uzupełnić o dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzdw.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Koszalinie, ul. Szczecińska 31 pokój nr 19. Koszt specyfikacji 8,00 PLN plus ewentualne koszty przesyłki..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Koszalinie, ul. Szczecińska 31, 75-122 Koszalin, sekretariat (pokój nr 200).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Budowa instalacji fotowoltaicznej na budynku nr 3.
- Przeglądy serwisowe ciągników z uwagi na przepracowane motogodziny (RDW Gryfice)
- Całodobowa obsługa portierni w Domach Studenckich Politechniki Koszalińskiej nr 1, 2, 3 i 4 przy ul. Rejtana w Koszalinie.
- Oznakowanie poziome dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Gryficach
- 16/TP1/SP-2/2024 Wykonanie dokumentacji projektowej na dostosowanie budynków Domu Studenta DS2 i DS3 przy ul. Rejtana w Koszalinie do wymogów ppoż. oraz dostosowanie dla potrzeb osób z niepełnospraw.
- Przebudowa chodnika w ciągu DW 173 m. Drawsko Pomorskie, ul. Połczyńska
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja dróg na terenie Gminie Tykocin
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Jarocińskiego przy użyciu mieszanek min. - bit. na gorąco oraz emulsją i grysami wyk. remonterem drogowym typu "patcher"
- Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Zawadka
- Remont i przebudowa dróg na terenie Gminy Zagórz
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg na terenie Gminy Grabica w 2024 r.
- Podniesienie bezpieczeństwa mieszkańców wsi Struga poprzez modernizację infrastruktury drogowej
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.