Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-14
Warszawa: Prace pielęgnacyjne i porządkowe w ogrodach Zamku Królewskiego w Warszawie oraz rewaloryzację zabytkowych elementów ogrodów
Numer ogłoszenia: 188526 - 2013; data zamieszczenia: 14.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zamek Królewski w Warszawie - Pomnik Historii i Kultury Narodowej , Plac Zamkowy 4, 00-277 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 35 55 130, faks 22 35 55 127.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamek-krolewski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace pielęgnacyjne i porządkowe w ogrodach Zamku Królewskiego w Warszawie oraz rewaloryzację zabytkowych elementów ogrodów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi pielęgnacyjne i porządkowe w ogrodach Zamku Królewskiego w Warszawie oraz rewaloryzacja zabytkowych elementów ogrodów polegające na: 1. rewaloryzacji neobarokowych bosketów zamkniętych szpalerem o wysokości od 2 m do 6 m z elementami bosketów grabowych o wysokości powyżej 4 m, 2. pielęgnacji elementów barokowego parteru (kształtowanie kulistych cisów i żywopłotów bukszpanowych), 3. pielęgnacji żywopłotów z żywotników, 4. konserwacji i pielęgnacji drzew, pielęgnacji drzewek cytrusowych w pojemnikach oraz krzewów, pnączy i trawników, 5. konserwacji nawierzchni, 6. pracach transportowych na terenie ogrodów i skarp Zamku Królewskiego, 7. wywozie siana, gałęzi, liści na wysypisko miejskie. Szczegółowy zakres prac do wykonania określa załączony przedmiar stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów 92.51.10.00 - Usługi świadczone przez biblioteki .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 4000,00
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnianie warunku oceniane będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów, o których mowa w SIWZ cz. II pkt 3, tj. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niżej wymienionych dokumentów. Wykonawca winien: - być wpisany do rejestru działalności regulowanej, prowadzonego przez Prezydenta miasta stołecznego Warszawy, lub posiadać zezwolenie w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wydane przez Prezydenta m.st. Warszawy na podstawie art. 7 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm) - nie dotyczy gminnej jednostki organizacyjnej prowadzącej na obszarze własnej gminy w/w działalności. Zgodnie z art. 9 c, w związku z art. 9 b ustawy z dnia 1 lipca 2011 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2011 r. Nr 152, poz. 897) działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości jest działalnością regulowaną w rozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej. oraz - posiadać zezwolenie w zakresie transportu odpadów wydane na podstawie art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.) lub inne zezwolenia wymienione w przywołanej ustawie o odpadach wydane przez właściwy organ, w zakresie którego uwzględniono odpowiednie wymagania przewidziane dla zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów. W przypadku podmiotów występujących wspólnie powyższy warunek może być spełniony łącznie. Wymagany wpis do rejestru działalności regulowanej oraz zezwolenie w zakresie transportu odpadów musi posiadać wykonawca, który będzie realizował zakres zamówienia, z którym wiąże się obowiązek ich posiadania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnianie warunku oceniane będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów, o których mowa w SIWZ cz. II pkt 3, tj. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wykazu wykonanych usług oraz dowodów czy zostały wykonane należycie. Wykonawca winien posiadać co najmniej 10-letnie doświadczenie w zakresie pielęgnacji i rewaloryzacji ogrodów zabytkowych (tzn. wpisanych do Rejestru Zabytków), w tym rewaloryzacji barokowych lub neobarokowych bosketów zamkniętych szpalerem o wysokości od 2 m do 6 m. Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonywał nieprzerwanie w co najmniej jednym obiekcie zabytkowym usługi ogrodnicze polegające na rewaloryzacji barokowych lub neobarokowych bosketów zamkniętych szpalerem o wysokości od 2 m do 6 m. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może być spełniony łącznie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnianie warunku oceniane będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów, o których mowa w SIWZ cz. II pkt 3, tj. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazu osób zdolnych do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Ze złożonych dokumentów winno wynikać, że Wykonawca dysponuje: a) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika prac i: - posiada tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów, obejmujących wiadomości w zakresie zabezpieczenia, uzupełnienia, rekonstrukcji lub konserwacji parków wpisanych do rejestru zabytków albo innego rodzaju zorganizowanej zieleni wpisanej do rejestru zabytków, - oraz odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową przy konserwacji i pielęgnacji tego rodzaju zabytków wpisanych do rejestru zabytków b) osobami, które będą wykonywały prace o charakterze technicznym, polegające na rewaloryzacji zabytkowych elementów ogrodu, posiadającymi świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe w zawodach związanych z pielęgnacją zieleni albo odbyły co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową przy pielęgnacji tego rodzaju zabytków wpisanych do rejestru zabytków. (Zgodnie z § 23 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 27.07.2011 r. (Dz.U. z 2011 r. Nr 165, poz. 987) w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych) W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może być spełniony łącznie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Dowody, że wykazane w zał. nr 7 usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: - poświadczenie-z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; -oświadczenie Wykonawcy-jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. W przypadku, gdy Wykonawca wskazuje w wykazie usługi wykonane na rzecz Zamawiającego, nie ma obowiązku przedkładania w/w dowodów. W miejsce poświadczeń Wykonawca może przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług. 2. Informację o części zamówienia powierzonej podwykonawcom, jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom /wzór druku - zał. nr 9 do SIWZ/. 3. Pisemne zobowiązanie podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby /wzór druku zał. nr 10 do SIWZ/. 4. Pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamek-krolewski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamek Królewski w Warszawie - Pomnik Historii i Kultury Narodowej
Kancelaria Główna - pok. Nr 208, (II piętro)
Plac Zamkowy 4, 00-277 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2013 godzina 14:00, miejsce: Zamek Królewski w Warszawie - Pomnik Historii i Kultury Narodowej Kancelaria Główna - pok. Nr 208, (II piętro) Plac Zamkowy 4, 00-277 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/12/2024 Dostawa zdalnie sterowanego systemu wieżowego przeznaczonego do realizacji zadania detekcji, śledzenia i neutralizacji bezzałogowych statków powietrznych
- Zakup, montaż i uruchomienie klimatyzatorów na potrzeby pomieszczeń w pawilonie nr 2 Szpitala Wolskiego Sp. z o.o.
- Zakup aparatu EKG dla II Oddziału Chorób Wewnętrznych Szpitala Wolskiego Sp. z o.o.
- Zakup licencji do programu kadrowo - płacowego na okres 12 miesięcy sygnatura DO-ZP.260.13.2024
- "Zabezpieczenie siatką środkowego przęsła wiaduktu nad linią kolejową nr 12 w ciągu drogi wojewódzkiej numer 722 w km 15+571 w Aleksandrowie wraz z robotami towarzyszącymi" - nr postępowania 266/24
- Usługa ochrony obiektu i mienia wraz obsługą recepcji w Teatrze Studio im. Stanisława Ignacego Witkiewicza
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie zieleni na terenie miasta Kartuzy w 2025 roku.
- Utrzymanie zimowe i letnie dróg i chodników na terenie Gminy Głuchołazy w 2025 roku
- Usługi bieżącego utrzymania czystości w obiekcie Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy, położonym przy ul. Szubińskiej 4 oraz terenów zewnętrznych do niego przylegających.
- Utrzymanie czyst. w bud. adm. i san. na Cm.Kom. w Chrz-wie wraz z piel.terenów zielonych, w częściach wsp. bud. wraz z ter. przyległymi do bud. oraz w siedzibie MZZK przy ul. Garncarskiej 4 w Chrz-ie
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w lokalach ZARR S.A wraz z utrzymaniem terenu posesji (tereny zielone i utwardzone) w okresie od 01 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2026 roku
- Utrzymanie terenów zieleni miejskiej w 2025 roku w Leżajsku"
więcej: Usługi pielęgnacji drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.