Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-17
Jelenia Góra: SUKCESYWNE DOSTAWY WARZYW I OWOCÓW DO ARESZTU ŚLEDCZEGO W JELENIEJ GÓRZE
Numer ogłoszenia: 188527 - 2013; data zamieszczenia: 17.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Jeleniej Górze , ul. Grottgera 2, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7532661-664 w. 271, faks 075 7532665.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Areszt Śledczy w Jeleniej Górze.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE DOSTAWY WARZYW I OWOCÓW DO ARESZTU ŚLEDCZEGO W JELENIEJ GÓRZE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy świeżych warzyw i owoców, w ilościach zgodnych z poniższą tabelą: L.p. Artykuł Jednostka miary Ilość Kod CPV 1 Banany kg 200 03220000-9 2 Brokuły kg 200 03220000-9 3 Burak czerwony kg 6 000 03220000-9 4 Cebula kg 6 000 03220000-9 5 Cytryna kg 250 03220000-9 6 Czosnek kg 30 03220000-9 7 Jabłka kg 8 000 03220000-9 8 Kalafior kg 2 000 03220000-9 9 Kapusta biała kg 15 000 03220000-9 10 Kapusta czerwona kg 3 500 03220000-9 11 Kapusta pekińska kg 600 03220000-9 12 Koperek kg 100 03220000-9 13 Mandarynki kg 200 03220000-9 14 Marchew kg 15 000 03220000-9 15 Ogórek świeży kg 1 500 03220000-9 16 Papryka świeża czerwona kg 250 03220000-9 17 Papryka świeża zielona kg 250 03220000-9 18 Pieczarki kg 700 03220000-9 19 Pietruszka korzeń kg 1 500 03220000-9 20 Pietruszka natka kg 100 03220000-9 21 Pomidor kg 700 03220000-9 22 Por kg 1 200 03220000-9 23 Sałata liściasta zielona kg 150 03220000-9 24 Seler korzeń kg 1 900 03220000-9 25 Szczypiorek kg 70 03220000-9 26 Ziemniaki kg 70 000 03220000-9 Wykonawca dostarczy i rozładuje przedmiot zamówienia na wskazane przez zamawiającego miejsce na terenie Aresztu Śledczego w Jeleniej Górze przy ul. Grottgera 2. Dostawy przedmiotu zamówienia będą odbywać się sukcesywnie do dwóch razy w tygodniu (w dni robocze) w godzinach 7:30 - 10:00 transportem wykonawcy, przeznaczonym do przewozu artykułów spożywczych, zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. Nr 171 poz. 1225 z późniejszymi zmianami). W okresach świątecznych wielkości oraz dni i godziny dostaw ustalane będą indywidualnie. Dostawy warzyw i owoców będą się odbywać po uprzednim telefonicznym zamówieniu składanym najpóźniej w przeddzień dostawy. Warzywa i owoce muszą spełniać wymagania wszystkich odpowiednich norm oraz ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577, z późn. zm.), ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914, z późn. zm.) oraz rozporządzenia ministra rolnictwa i rozwoju wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. z 2007 r. Nr 137, poz. 966, z późn. zm.) oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia oraz posiadać niezbędne dokumenty i atesty dopuszczające do obrotu na terenie kraju..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00 - Warzywa, owoce i orzechy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie z wykorzystaniem wzoru formularza oceny ofert (załącznik nr 4 do SIWZ) na podstawie złożonych przez wykonawcę wymienionych poniżej dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców wymienionych w art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy PZP. Na podstawie art. 89 ust. 1 ustawy PZP zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: - jest niezgodna z ustawą; - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP; - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; - zawiera błędy w obliczeniu ceny; - wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3; - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 oraz 2 ustawy PZP, wykonawca składa następujące dokumenty: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ; - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia do postępowania o zamówienie publiczne wynikające z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 oraz 2 ustawy PZP z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ; - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (obowiązkowo oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) np. aktualny odpis z rejestru przedsiębiorców (tzw. KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zp.sw.gov.pl/Strony/zamowienia.aspx
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy w Jeleniej Górze
ul. Grottgera 2
58-500 Jelenia Góra
Pokój nr 116 - Sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2013 godzina 11:00, miejsce: Areszt Śledczy w Jeleniej Górze ul. Grottgera 2 58-500 Jelenia Góra Pokój nr 116 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Dostawa i finansowanie w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej dwukołowej zamiatarki elewatorowej ulicznej zamiatającej zanieczyszczenia na platformę pojazdu ciągnącego.
- Bieżąca naprawa oraz konserwacja wiat przystankowych zlokalizowanych na terenie Miasta Jelenia Góra w latach 2025-2026
- Dostawa instrumentów muzycznych na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Stanisława Moniuszki w Jeleniej Górze
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego do budynków Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim oraz Kamiennej Górze.
- Usługi fizycznej ochrony osób i mienia Zdrojowego Teatru Animacji w Jeleniej Górze im. Bogdana Nauki w 2025 roku
- Dostawa samochodów użytkowych dla potrzeb TAURON Ekoenergia sp. z o.o.
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 7 w Gdańsku w 2025 r. z podziałem na 8 części
- Dostawa produktów spożywczych dla Zespołu Szklono - Przedszkolnego w Myślenicach
- Dostawa produktów spożywczych dla Szkoły Podstawowej w Bysinie.
- Dostawa produktów spożywczych dla Szkoły Podstawowej Nr 1 w Myślenicach
- Dostawa produktów spożywczych dla Szkoły Podstawowej w Krzyszkowicach
- Dostawa Artykułów Żywnościowych do stołówki szkolnej w szkole podstawowej im. ppor. Emilii Gierczak w POSTOMINIE
więcej: Warzywa, owoce i orzechy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.