eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie strony internetowej dla dwóch wydawnictw NIZP-PZH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-14

Warszawa: Wykonanie strony internetowej dla dwóch wydawnictw NIZP-PZH
Numer ogłoszenia: 188544 - 2013; data zamieszczenia: 14.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego-Państwowy Zakład Higieny , ul. Chocimska 24, 00-791 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5421268, faks 022 5421268.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: pzh.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie strony internetowej dla dwóch wydawnictw NIZP-PZH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie strony internetowej z podstronami dwóch wydawnictw NIZP-PZH (z możliwością rozbudowy o kolejne) wraz z wbudowanym systemem dla redakcji w języku angielskim kompatybilnym z systemem redakcji w języku polskim oraz digitalizacji czasopism z ostatnich 20 lat (z podziałem na zeszyty i każdy zeszyt podzielony na poszczególne artykuły). Materiały mają być umieszczone w postaci listy zeszytów w danym roku. Po kliknięciu w wybrany zeszyt pokazuje się spis treści, po czym po kliknięciu w link otwierać się będzie artykuł pełny lub streszczenie w PDF () (przykład www.phie.pl) Zeszyty od 1995 do 2004 będą w formie pliku PDF (skany) opisane numerem np. Przegląd Epidemiologiczny 2000 nr 1-2 lub Roczniki PZH 2001 nr 1-2 (na ogół są to dwa zeszyty w jednym pliku), które wymagać będą rozdzielenia, natomiast od 2005 do teraz będą to materiały z obecnej strony czasopism Wymagania funkcjonalne: Witryna internetowa powinna składać się z dwóch podstawowych modułów: 1.Część podstawowa publiczna zawierająca informacje dotyczące wydawnictw. a)Szata graficzna zgodnie z założeniami wytyczonymi przez wydawnictwa NIZP-PZH b)Informacje ogólne o wydawnictwach NIZP-PZH na stronie głównej c)Wiadomości d)Bieżące wydanie (możliwość umieszczenia grafiki okładki najnowszego numeru w pozycji menu) e)Archiwum (20 lat wstecz) z podziałem na rok, zeszyt , pełny artykuł (opcjonalnie dostępne po zalogowaniu) oraz streszczenie. f)Wyszukiwarkę (rok publikacji (od-do), nazwisko autora, słowo kluczowe lub fraza, tytuł artykułu) g)Newslleter h)Informacje dla autorów, recenzentów, informacja o redakcji, komitet redakcyjny i)Przełącznik języka j)Narzędzie do e-mailingu (jako jeden z modułów CMS) k)Forum dyskusyjne 2.Część druga stanowi utworzenie systemu dla redakcji w języku angielskim, wraz z dostosowaniem posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania redakcyjnego w języku polskim, zapewniającym kompatybilność obu wersji językowych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.41.30.00 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia tj.: zrealizowali/realizują w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia usługi projektowania stron internetowych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Spełnienie warunku w tym zakresie nastąpi poprzez potwierdzenie należycie wykonanych usług wykonania stron internetowych, co najmniej dwóch usług wykonania stron internetowych o wartości nie niższej niż 10 000 PLN brutto. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

Zamawiający zaprosi do złożenia ofert 5 wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5 Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki bez przeprowadzania kwalifikacji punktowej wniosków. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, wówczas Zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy uzyskają największą liczbę punktów, obliczonych w sposób określony poniżej: Za wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, każdej kolejnej, powyżej wymaganych warunkiem udziału w postępowaniu (o którym mowa w sekcji III.3.2 ogłoszenia) usługi o wartości nie mniejszej niż 10 000 PLN brutto i polegającej na projektowaniu strony internetowej - 5 pkt. za każdą udokumentowaną usługę. Maksymalnie do uzyskania 100 pkt. W przypadku, gdy kilku Wykonawców otrzyma tę samą liczbę punktów, Zamawiający wyłoni 5 wykonawców i każdego następnego wykonawcę, który wykazał taką samą liczbę usług jak ostatni zakwalifikowany

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość zmiany postanowień zawartej umowy: 1)w zakresie wynagrodzenia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub jeżeli zmiany te są korzystne dla zamawiającego; 2)w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.); 3w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub jeżeli zmiany te są korzystne dla zamawiającego, 4)w zakresie zmian w obowiązujących przepisach prawa, wytycznych i innych dokumentów dotyczących projektu, o którym mowa w § 1 ust. 1, mających wpływ na realizację przedmiotu umowy; 5)w zakresie zmiany oprogramowania lub funkcjonalności elementów przedmiotu umowy w sytuacji, gdy potrzebę takiej zmiany będą uzasadniać wyniki testowania przedmiotu umowy;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzh.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu umieszczony został na stronie internetowej www.pzh.gov.pl / zamówienia publiczne..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2013 godzina 11:00, miejsce: Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego - Państwowy Zakład Higieny ul. Chocimska 24, 00-791 Warszawa, pokój nr 204, budynek C..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest finansowane w ramach Programu Index Plus (Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 12 grudnia 2011 r. w sprawie programu Index Plus(Dz. U. Nr 279, poz. 1639). Projekt pt.: Nadanie międzynarodowego charakteru czasopismu naukowemu Przegląd Epidemiologiczny oraz Projekt pt.: Nadanie kwartalnikowi Roczniki Państwowego Zakładu Higieny międzynarodowego charakteru i podniesienie jego pozycji w zagranicznych środowiskach naukowych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.