Ogłoszenie z dnia 2013-09-17
Kozy: Wykonanie usług transportowo-sprzętowych dla potrzeb Gminy Kozy- zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 188569 - 2013; data zamieszczenia: 17.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kozy, ul. Krakowska 4, 43-340 Kozy, woj. śląskie, tel. 33 8298650, faks 33 8298674.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług transportowo-sprzętowych dla potrzeb Gminy Kozy- zamówienie uzupełniające.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z świadczeniem usług transportowo-sprzętowych w następującym zakresie: 1.Transport materiałów budowlanych w obrębie gminy i z gmin ościennych samochodem samowyładowczym o DMC do 15 t (załadunek i rozładunek materiałów zapewnia Zamawiający) godz. 80 2.Transport materiałów na obszarze gminy i z gmin ościennych samochodem samowyładowczym o DMC 3,5 t (załadunek i rozładunek materiałów zapewnia Zamawiający). godz. 40 3.Praca koparko-ładowarki wraz z kosztami. godz. 199 4.Najem urządzenia do ubijania gruntu (lekka płyta wibracyjna jednokierunkowa, o masie 150kg). godz. 25 5.Najem urządzenia do ubijania gruntu (stopa wibracyjna). godz. 5 6.Najem piły do cięcia asfaltu z obsługą. godz. 10 7.Najem płyty wibracyjnej rewersyjnej o masie min 400 kg lub walca wibracyjnego gładkiego, prowadzonego o masie min 600 kg z obsługą. godz. 35.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską 60.18.00.00 - Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MALARZ HALINA ORION, ul. Kościelna 3, 43-340 Kozy, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23565,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28984,95
Oferta z najniższą ceną: 28984,95 / Oferta z najwyższą ceną: 28984,95
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie na wykonanie zamówienia uzupełniającego udzielone zostanie w trybie zamówienia z wolnej ręki , zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2013r poz.907) ponieważ spełnione są łącznie wszystkie poniższe przesłanki: 1) zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia: na realizację zamówienia podstawowego obejmującego roboty budowlane polegające na Wykonanie usług transportowo-sprzętowych dla potrzeb Gminy Kozy w dniu 26.03.2013r.została zawarta umowa Nr46-U-UG-13. Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26.03.2013r. pod numerem 119992-2013. Termin zakończenia świadczenia robót budowlanych w umowie został określony na 31.12.2013r. z zastrzeżeniem, iż termin zakończenia przedmiotu umowy może ulec skróceniu w przypadku wykorzystania środków finansowych przeznaczonych na realizację zadania tj. kwoty 71 069,40 zł brutto. 2) zamówienie uzupełniające zostanie udzielone dotychczasowemu wykonawcy usług, z którym zawarto umowę na tzw. zamówienie podstawowe: Wykonawcą zamówienia podstawowego na mocy zawartej umowy została firma Pani Haliny Malarz zamieszkała w Kozach ul. Kościelnej 3 prowadząca działalność gospodarczą o nazwie MALARZ HALINA ORION z siedzibą w Kozach przy ul. Kościelnej 3. Wykonanie zamówienia uzupełniającego zamierzamy powierzyć temu samemu Wykonawcy tj. firmie: MALARZ HALINA ORION z siedzibą w Kozach przy ul. Kościelnej 3. 3) zamówienie uzupełniające stanowi nie więcej niż 50% wartości zamówienia: wartość zamówienia podstawowego została oszacowana na kwotę 59 140,00 zł. (14 712,91 euro). Zamawiający już na etapie wszczęcia postępowania przewidywał możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do kwoty: 23 570,00 zł (5 863,77 euro) - informacje zostały zawarte w SIWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu. Wartość tego zamówienia uzupełniającego została oszacowana na kwotę 23 565,00 zł. (5 862,52 euro) co stanowi 39,85 % wartości zamówienia podstawowego. 4) zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień: zamówienie uzupełniające dotyczy przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ sporządzonej dla zamówienia podstawowego oraz polega na powtórzeniu tego samego rodzaju robót budowlanych co w zamówieniu podstawowym. Przedmiotem zamówienia podstawowego były roboty budowlane związane z świadczeniem usług transportowo-sprzętowych w następującym zakresie: 1.Transport materiałów budowlanych w obrębie gminy i z gmin ościennych samochodem samowyładowczym o DMC do 15 t (załadunek i rozładunek materiałów zapewnia Zamawiający)godz.160 2.Transport materiałów na obszarze gminy i z gmin ościennych samochodem samowyładowczym o DMC 3,5 t (załadunek i rozładunek materiałów zapewnia Zamawiający).godz.80 3.Praca koparko-ładowarki wraz z kosztami.godz.380 4.Najem urządzenia do ubijania gruntu (lekka płyta wibracyjna jednokierunkowa, o masie 150kg).godz.50 5.Najem urządzenia do ubijania gruntu (stopa wibracyjna).godz.10 6.Najem piły do cięcia asfaltu z obsługą.godz.20 7.Najem płyty wibracyjnej rewersyjnej o masie min 400 kg lub walca wibracyjnego gładkiego, prowadzonego o masie min 600 kg z obsługą.godz.70 8.Usługa kruszenia gruzu budowlanego z obsługą operatorską, załadunkiem materiału, hałdowaniem uzyskanego kruszywa, na podstawie odczytu z wagi elektronicznej (wyposażenie kruszarki) Mg600 Przedmiot zamówienia uzupełniającego polega na powtórzeniu następującego zakresu prac wskazanego w zamówieniu podstawowym tj.: 1.Transport materiałów budowlanych w obrębie gminy i z gmin ościennych samochodem samowyładowczym o DMC do 15 t (załadunek i rozładunek materiałów zapewnia Zamawiający)godz.80 2.Transport materiałów na obszarze gminy i z gmin ościennych samochodem samowyładowczym o DMC 3,5 t (załadunek i rozładunek materiałów zapewnia Zamawiający).godz.40 3.Praca koparko-ładowarki wraz z kosztami.godz.199 4.Najem urządzenia do ubijania gruntu (lekka płyta wibracyjna jednokierunkowa, o masie 150kg).godz.25 5.Najem urządzenia do ubijania gruntu (stopa wibracyjna).godz.5 6.Najem piły do cięcia asfaltu z obsługą.godz.10 7.Najem płyty wibracyjnej rewersyjnej o masie min 400 kg lub walca wibracyjnego gładkiego, prowadzonego o masie min 600 kg z obsługą.godz.35 5) zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego: postępowanie w celu udzielania zamówienia podstawowego prowadzone było zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2010r Nr 113 poz.759 ze zm.) w trybie przetargu nieograniczonego. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 08.03.2013r. numer ogłoszenia 36095-2013. W wyniku jego rozstrzygnięcia została zawarta umowa Nr 46-U-UG-13. 6)zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego Zamawiający już na etapie przygotowywania postępowania o udzielenie zamówienia podstawowego i jego ogłaszania przewidywał udzielenia zamówienia uzupełniającego. Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających określające przedmiot oraz ich zakres zamówień zostały zawarte w pkt. II.1.4) Ogłoszenia o zamówieniu (numer ogłoszenia 36095-2013) oraz w Rozdziale VI SIWZ.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa efektywności energetycznej wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej w budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Wolinie".
- Remont drogi gminnej w miejscowości Dzielna w Gminie Ciasna
- Roboty budowlane polegające na izolacji zewnętrznej piwnic budynku położonego przy ul. Lubel-skiej 30/32 w Warszawie dz. ew. nr 21 obręb 3-02-01 w dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawa.
- Przebudowa budynku Stacji PKP w miejscowości Czarny Dunajec
- Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską
- Roboty budowlane w ramach zadania "Modernizacja i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.