eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławTT+-28-08/2010 Zamówienie uzupełniające w zakresie ochrony mienia na terenie siedziby Zarządu Cmentarzy Komunalnych oraz Cmentarzy Komunalnych Oddział Osobowice, Grabiszyn i Psie Pole we Wrocławiu.



Ogłoszenie z dnia 2010-07-15

Wrocław: TT+-28-08/2010 Zamówienie uzupełniające w zakresie ochrony mienia na terenie siedziby Zarządu Cmentarzy Komunalnych oraz Cmentarzy Komunalnych Oddział Osobowice, Grabiszyn i Psie Pole we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 188579 - 2010; data zamieszczenia: 15.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Cmentarzy Komunalnych, pl. Strzelecki 19/21, 50-224 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (0-71) 328 70 20, faks (0-71) 328 70 18.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TT+-28-08/2010 Zamówienie uzupełniające w zakresie ochrony mienia na terenie siedziby Zarządu Cmentarzy Komunalnych oraz Cmentarzy Komunalnych Oddział Osobowice, Grabiszyn i Psie Pole we Wrocławiu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia: 1. usługa ochrony mienia oraz portierska w systemie całodobowym na terenie siedziby Zarządu Cmentarzy Komunalnych przy pl. Strzeleckim 19/21 we Wrocławiu w okresie od 20.07.2010 r. do 31.08.2010 r. 2. usługa ochrony mienia oraz portierska w systemie całodobowym na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Osobowice przy ul. Osobowickiej 47 we Wrocławiu w okresie od 21.07.2010 r. do 31.08.2010 r. 3. usługa ochrony mienia oraz portierska w systemie całodobowym na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Grabiszyn przy ul. Grabiszyńskiej 333 we Wrocławiu w okresie od 17.07.2010 r. do 31.08.2010 r. 4. usługa ochrony mienia oraz portierska w systemie całodobowym na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Psie Pole przy ul. Kiełczowskiej 90 we Wrocławiu w okresie od 16.07.2010 r. do 31.08.2010 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.50.00 - Usługi patrolowe 98.34.11.20 - Usługi portierskie 98.34.11.40 - Usługi dozorowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Usługi ochrony mienia oraz portierskie w systemie całodobowym na terenie siedziby Zarządu Cmentarzy Komunalnych przy pl. Strzeleckim 19/21 we Wrocławiu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Usługowa KRYZA PROLEX ZARZYCKI spółka jawna, ul. Ruska 34, 50-079 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60397,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11041,78

  • Oferta z najniższą ceną: 11041,78 / Oferta z najwyższą ceną: 11041,78

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Usługi ochrony mienia oraz portierskie w systemie całodobowym na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Osobowice przy ul. Osobowickiej 47 we Wrocławiu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Usługowa KRYZA PROLEX ZARZYCKI spółka jawna, ul. Ruska 34, 50-079 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60397,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22147,98

  • Oferta z najniższą ceną: 22147,98 / Oferta z najwyższą ceną: 22147,98

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Usługi ochrony mienia oraz portierskie w systemie całodobowym na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Grabiszyn przy ul. Grabiszyńskiej 333 we Wrocławiu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BRESCO CONSULTING spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Robotnicza 32, 53-608 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60397,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23125,93

  • Oferta z najniższą ceną: 23125,93 / Oferta z najwyższą ceną: 23125,93

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Usługi ochrony mienia oraz portierskie w systemie całodobowym na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Psie Pole przy ul. Kiełczowskiej 90 we Wrocławiu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BRESCO CONSULTING spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Robotnicza 32, 53-608 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60397,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17339,62

  • Oferta z najniższą ceną: 17339,62 / Oferta z najwyższą ceną: 17339,62

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 zamawiający może udzielić z wolnej ręki dotychczasowemu wykonawcy usług uzupełniającego zamówienia nieobjętego zamówieniem podstawowym, stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, ponieważ zamówienie podstawowe zostało udzielone w wyniku przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla zamówienia podstawowego i dotyczy przedmiotu zamówienia w niej określonego. W postępowaniu przetargowym ZP-17/2007 przewidziano udzielenie zamówień uzupełniających o łącznej wartości nieprzekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego tj,, do kwoty bez podatku VAT w wysokości 348 950,80 zł. Do tej pory udzielono zamówień uzupełniających na kwotę 42 932,42 zł bez podatku VAT. Wartość zamówienia uzupełniającego wraz z ww. zamówieniem uzupełniającym stanowi 5,92 % wartości zamówienia podstawowego, tak więc wartość zamówień uzupełniającego nie przekracza 20 % wartości zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.