Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-28
Wieliczka: Świadczenie usług polegających na zorganizowaniu i prowadzeniu zajęć na basenie (pływalni krytej), wraz z dowozem i odwozem, dla grup uczniów Szkoły Podstawowej nr 4 w Wieliczce.
Numer ogłoszenia: 18857 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowa Szkoła Podstawowa Nr 4 , ul. Krzyszkowicka 18a, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 653 38 88, faks 12 653 38 88.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ssp4.vot.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Podstawowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług polegających na zorganizowaniu i prowadzeniu zajęć na basenie (pływalni krytej), wraz z dowozem i odwozem, dla grup uczniów Szkoły Podstawowej nr 4 w Wieliczce..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zorganizowaniu i prowadzeniu zajęć nauki pływania na basenie (pływalni krytej), wraz z dowozem i odwozem w ramach zajęć lekcyjnych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 4 w Wieliczce. Przedmiotem zamówienia jest w szczególności zakup biletów wstępu na basen publiczny który podlega nadzorowi instytucji ds. zdrowia, zgodnie z obowiązującym prawem i standardami, w szczególności rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997 r. w sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, pływających, kąpiących się i uprawiających sporty wodne (Dz. U z dnia 7 czerwca 1997 r., Nr 57 poz. 358), wraz z usługą instruktorską i nauką pływania, oraz usługą dowozu i odwozu po zajęciach grup uczniów. CPV 92600000-7 Usługi sportowe 60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób 1. Nauka pływania na basenie - standardy usługi: 1.Instruktorzy pływania w liczbie co najmniej 1 na 15 osób 2.Stały nadzór ratowników na basenie (min. 3 ratowników) 3.Sprzęt do nauki pływania Makarony w ilości ok. 60 sztuk Rękawki w ilości ok. 30 sztuk w różnych wielkościach Deski w ilości ok. 60 sztuk Sprzęt do zajęć adaptacyjnych w wodzie dzieci 4.Liczba osób przebywających równocześnie na basenie do 75 uczniów, 5.Dwie szatnie damska i męska z przebieralniami oraz szatnia dla niepełnosprawnych, min. 16 suszarek stacjonarnych 6.Zaplecze: basen sportowy o głębokości do 1, 80 m., basen rekreacyjny do 1,20 m, 7.Zapewnienie dowozu na zajęcia według trasy szkoła - basen - szkoła, na 15 minut przed zajęciami, oraz odwóz 40 min. po zajęciach wg harmonogramu zajęć, 8.Zapewnienie środków transportu; zaleca się co najmniej 2 autobusy do przewozu 75 osób i co najmniej 1 bus do przewozów 19 osób. 2. Harmonogram. Usługą objętych będzie ok. 240 uczniów (tygodniowo), zajęcia odbywać się będą w okresie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem okresów przerw w nauce i dni wolnych. Szczegółowy harmonogram zajęć stanowi załącznik do SIWZ. 3. Przykładowa tematyka zajęć: zapoznanie się z obiektem, jego regulaminem, zasadami bezpieczeństwa i higieny opanowanie podstawowych czynności ruchowych w środowisku wodnym wyczuwanie sił wyporu wody tj. opanowanie leżenia na piersiach i grzbiecie pływanie elementarne doskonalenie wyuczonych elementów pływania 4. Świadczona usługa transportowa polegać będzie na dowozie zorganizowanych grup uczniów wraz z opiekunami (max 75 osób) z siedziby Zamawiającego na teren przy basenie (pływalni), oraz ich odwozie po zakończonych zajęciach na pływalni. Wyznaczenie osób sprawujących opiekę nad przewożonymi uczniami pozostaje w wyłącznej kompetencji Zamawiającego. Zadaniem po stronie Wykonawcy pozostaje zapewnienie dobrej współpracy pomiędzy kierowcą danego autobusu a osobami sprawującymi opiekę. Ilość uczniów korzystających z usługi może ulec zmianie w trakcie trwania roku szkolnego. Wykonawca usługi musi posiadać możliwości techniczne do przewozu grup o łącznej liczbie 75 osób zgodnie z harmonogramem z tym, że wyjazd sprzed szkoły na terenie Miasta Wieliczki na 30 min przed rozpoczęciem zajęć na basenie, a dla uczniów ze szkół spoza Miasta Wieliczka na 45 min przed rozpoczęciem zajęć. Odwóz z powrotem wszystkich grup 40 min. po zakończeniu zajęć. Czas ten w indywidualnych przypadkach może ulec zmianie. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się w terenie z trasami przewozu uczniów z siedziby Zamawiającego na teren basenu (pływalni). UWAGA: Zamawiający zastrzega, iż podany rozkład jazdy może ulec zmianie stosownie do potrzeb szkoły zgłaszanych bezpośrednio do przewoźnika przez Zamawiającego. Zmiany mogą powstać na skutek zmian w harmonogramach lekcji oraz w wyniku szczególnych potrzeb Zamawiającego. Zadaniem wykonawcy jest zapewnienie przewożonym uczniom bezpiecznych i higienicznych warunków przejazdu pojazdami sprawnymi technicznie i dopuszczonymi do ruchu kołowego, obsługiwanych przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach. Zaleca się, by Wykonawca posiadał lub miał dostęp (np. na zasadach wynajmu, leasingu itp.) co najmniej do następujących środków transportu: - 2 autobusów do przewozu co najmniej 75 osób (miejsca siedzące + stojące), - 1 busa do przewozu co najmniej 19 osób, oraz aby dysponował co najmniej 3 kierowcami posiadającymi kwalifikacje wymagane prawem do kierowania w/w pojazdami. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca dobierze w sposób optymalny pojemności autobusów w stosunku do liczby uczniów dowożonych na zajęcia gdyby zaistniały zmiany niemożliwe do przewidzenia na etapie sporządzania niniejszej specyfikacji. Zadaniem Wykonawcy jest udzielenie gwarancji rozumianej jako konieczność bezwzględnego zapewnienia ciągłości wykonywania usługi, tak więc: a) w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających Wykonawcy realizację usługi transportowej jest on zobowiązany na własny koszt i ryzyko zapewnić zastępcze wykonanie usługi przez innego koncesjonowanego przewoźnika, który spełnia podstawowe wymagania stawiane wykonawcy; b) jeżeli Wykonawca nie dopełni obowiązków wskazanych w pkt a, zamawiający zleci zastępcze wykonanie usługi transportowej innemu Wykonawcy, a koszty tej usługi zostaną potrącone z wynagrodzenia Wykonawcy wskazanego na najbliższej fakturze; c) zabrania się przewożenia osób trzecich nie związanych bezpośrednio z wykonywanym dowozem uczniów lub zajęciami na basenie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.60.00.00 - Usługi sportowe 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1.spełniać wymogi określone w art. 22 ust.1 uPzp: a)Przedstawić w wykazie osób, iż przy realizacji zamówienia pracować będą co najmniej 3 osoby posiadające aktualne uprawnienia ratownika wodnego wraz z załączeniem kserokopii uprawnień dla tych osób, b)Udokumentować posiadanie opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Spełnienie wymaganego warunku nastąpi poprzez przedstawienie stosownego dokumentu potwierdzającego opłacenie ubezpieczenia OC w wysokości min. 100 000 zł. 2.nie podlegać wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 uPzp 3.spełniać warunki określone w SIWZ Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w Art. 22 ust. 1 uPZP zamawiający żąda, następujących dokumentów: 1.1. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. - sporządzonego według formularza stanowiącego Zał. Nr 5 do SIWZ. Spełnienie wymaganego warunku nastąpi poprzez przedstawienie w wykazie, iż przy realizacji zamówienia pracować będą co najmniej 3 osoby posiadające aktualne uprawnienia ratownika. 1.2. Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień. Spełnienie wymaganego warunku nastąpi poprzez załączenie kserokopii uprawnień dla osób wymienionych w punkcie 6.1.2. 1.3. Opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Spełnienie wymaganego warunku nastąpi poprzez przedstawienie stosownego dokumentu potwierdzającego opłacenie ubezpieczenia OC w wysokości min. 100 000 zł. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w Art. 24 ust. 1 uPZP zamawiający żąda, następujących dokumentów: 2.1Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - sporządzone według formularza stanowiącego Zał. Nr 3 do SIWZ. 2.2 Aktualnego odpisu z właściwego rejestru jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o Art. 24 ust. 1 pkt. UPZP wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie Art. 24 ust. 1 pkt. 2 uPZP - sporządzonego według formularza stanowiącego Zał. nr 4 do SIWZ. 3. W ofercie Wykonawca powinien przedstawić także: 3.1 Karta tytułowa oferty - sporządzona według formularza stanowiącego Zał. nr 1 do SIWZ. 3.2 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22.ust.1 uPZP - sporządzone według formularza stanowiącego Zał. nr 2 do SIWZ. 3.3 Wskazanie tej części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - sporządzone według formularza stanowiącego Zał. nr 6 do SIWZ. 3.4 Wypełniony formularz cenowy - sporządzony według formularza stanowiącego Zał. nr 7 do SIWZ. 4. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 uPZP polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b uPZP, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda by wykonawca przedstawił w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt. 6.2 SIWZ. 5. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowalnym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt. 6.2. kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawce lub te podmioty. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. Umowa konsorcjum musi być zgodna z zapisami Kodeksu cywilnego i obejmować zarówno okres realizacji zamówienia, jak również okres gwarancji i rękojmi. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczka.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych UMiG Wieliczka, 32-020 Wieliczka, ul. Sienkiewicza 2, pok. nr 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2010 godzina 10:50, miejsce: Oferty należy składać w Urzędzie Miasta i Gminy Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1, 32-020 Wieliczka, Sekretariat Burmistrza (pok. nr 8).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2025
- "Dostawa drewna: część II - impregnowana tarcica i drewno kantowe, podkłady wąskotorowe"
- Kompleksowa opieka i wsparcie techniczne nad infrastrukturą informatyczną Powiatowego Parku Rozwoju Sp. z o.o. w Wieliczce
- "Wykonanie otworu wentylacyjnego z podłużni Grubenthal na poz. IV do poprzeczni Lilienbach na poz. III w Kopalni Soli "Wieliczka"".
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. w 2025r.
- "Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wieliczce w 2025r."
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Transport i opieka w czasie przewozu uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych w 2025 roku
- Dowozy szkolne dzieci i młodzieży na podstawie miesięcznych biletów do placówek oświatowych na terenie Gminy Lipinki Łużyckie w roku kalendarzowym 2025
- Zakup biletów na przewóz dzieci wraz z opieką w trakcie podróży oraz doprowadzenie ich na teren szkoły i odprowadzenie po zajęciach do autobusu.
- Dowożenie uczniów z niepełnosprawnościami z terenu gminy Halinów
- NAUKA PŁYWANIA DLA DZIECI W RAMACH PROGRAMU PN: "JAK RYBA W WODZIE" ORAZ "ELITA PŁYWACKA KATOWIC" - BASEN BUROWIEC, BASEN BRYNÓW, BASEN ZADOLE - w I półroczu 2025r.
- DOWÓZ UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI Z GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA DO PLACÓWEK SPECJALNYCH WRAZ Z OPIEKĄ
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.