Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-09
Jarocin: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektów Młodzież na rynku pracy i Młodzież - aktywny start realizowanych w ramach Działania 1.2 oraz Długotrwale bezrobotny wraca na rynek pracy - Druga Szansa i Własny Biznes - Twoją Szansą realizowanych w ramach Działania 1.3 Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwoju Zasobów Ludzkich współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 188586 - 2007; data zamieszczenia: 09.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. gen. Hallera 8, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 747-35-79, fax 0-62 747-73-88.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wokiss.pl/jarocinp/index.php?pid=286
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektów Młodzież na rynku pracy i Młodzież - aktywny start realizowanych w ramach Działania 1.2 oraz Długotrwale bezrobotny wraca na rynek pracy - Druga Szansa i Własny Biznes - Twoją Szansą realizowanych w ramach Działania 1.3 Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwoju Zasobów Ludzkich współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Celem projektu jest ograniczenie zjawiska bezrobocia na terenie powiatu jarocińskiego poprzez wypracowanie i wdrożenie systemy wsparcia zwiększającego szanse na znalezienie i utrzymanie zatrudnienia bezrobotnej młodzieży, udzielenie wsparcia zwiększającego szanse powrotu na rynek pracy osób długotrwale bezrobotnych oraz wzmocnienie możliwości zakładania małych firm przez osoby długotrwale bezrobotne. a) Projekt pt. Młodzież na rynku pracy Ogólną grupę beneficjentów objętych projektem stanowi 358 osób. Całkowity koszt projektu: projekt pt. Młodzież na rynku pracy - 1 455 031,23 zł. b) Projekt pt. Młodzież - aktywny start Ogólną grupę beneficjentów objętych projektem stanowi 349 osób. Całkowity koszt projektu: projekt pt. Młodzież - aktywny start - 1 116 164,00 zł. c) Projekt pt. Długotrwale bezrobotny wraca na rynek pracy - Druga Szansa Ogólną grupę beneficjentów objętych projektem stanowi 279 osób. Całkowity koszt projektu: projekt pt. Długotrwale bezrobotny wraca na rynek pracy - Druga Szansa - 1 173 040 zł. d) Projekt pt. Własny Biznes- Twoją szansą Ogólną grupę beneficjentów objętych projektem stanowi 10 osób. Całkowity koszt projektu: projekt pt. Własny Biznes - Twoją Szansą - 133 227,90 zł.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.12.12.00 - Usługi audytu Kod CPV wg słownika 2008: 79.21.20.00 - Usługi audytu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 15.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych podmiotem postępowania, 2) Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) Wykonawca posiada odpowiednie umiejętności w zakresie przeprowadzania audytów: a) Wykonawcy uprawnione do badania sprawozdań finansowych określone w art. 10 ust 1 ustawy z dnia 13 października 1994 r. o biegłych rewidentach i ich samorządzie (Dz. U. z roku 2001, nr 31 poz. 359, z póź. zm.) lub b) Wykonawcy zatrudniające osoby: - posiadające uprawnienia biegłego rewidenta, - posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe wydawane przez organizację, która jest członkiem International Federation of Accountants, - posiadające międzynarodowe uprawienia audytora wewnętrznego (CIA Certified Internal Auditor), - spełniające wymagania, o których mowa w art. 58 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz.U. 2005 nr 249 poz. 2104). Ponadto przez Wykonawców dysponującymi osobami o odpowiednim doświadczeniu, wiedzy należy rozumieć Wykonawców posiadających: - doświadczenie w zakresie audytowania projektów, w których podejmowane były działania o podobnym charakterze, - doświadczenie związane z badaniem prawidłowości wykorzystania dotacji ze środków budżetu państwa, - doświadczenie w przeprowadzaniu audytu, - wiedzę z zakresu funkcjonowania funduszy strukturalnych. W skład zespołu przeprowadzającego audyt powinna wchodzić co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia biegłego rewidenta. 5) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 w/w Ustawy, 6) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi audytu zewnętrznego, które dotyczyły działań współfinansowanych ze środków pomocowych Unii Europejskiej lub funduszy strukturalnych, lub dotyczące badania prawidłowości wykorzystania dotacji ze środków budżetu państwa. Spełnianie wymaganych warunków przez Wykonawców będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w SIWZ na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony załączony do SIWZ formularz ofertowy, 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 1), 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (załącznik nr 2) Wykaz ten powinien zawierać informacje na temat kwalifikacji zawodowych tych osób. 5. Kserokopie dokumentów stwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, w tym, że jedna osoba posiada uprawnienia biegłego rewidenta. 6.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej dwóch audytów odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, (załącznik nr 3) 7.W przypadku, gdy dokumenty będzie podpisywała osoba upoważniona przez Wykonawcę, wtedy należy dołączyć do oferty oryginał tego upoważnienia lub kserokopie potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 9.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 10.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty i oświadczenia wymagane od wykonawcy, o którym mowa w pkt 9 i 10 SIWZ należy składać w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/jarocinp/index.php?pid=286
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Gen. Hallera 8 63 - 200 Jarocin.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Gen. Hallera 8 63 - 200 Jarocin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 15.11.2007.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany z projektów Młodzież na rynku pracy i Młodzież - aktywny start realizowanych w ramach Działania 1.2 oraz Długotrwale bezrobotny wraca na rynek pracy - Druga Szansa i Własny Biznes - Twoją Szansą realizowanych w ramach Działania 1.3 Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwoju Zasobów Ludzkich współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- Zakup autobusu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Dostawa ciągnika rolniczego przystosowanego do prac leśnych dla Nadleśnictwa Rybnik
- Naprawa chodników, parkingów i poboczy
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie audytu energetycznego wraz z dokumentacją projektowo-kosztorysową dla inwestycji pn.: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Dobrym Mieście
- Dostawy sprzętu i oprogramowania związane z realizacją projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" oraz budżetem dla Gminy Miasta Brodnica
- "Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa Gminy Mszana"
- Audyt energetyczny sieci oświetlenia miejskiego na terenie miasta Olsztyna
- Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Jastrząb
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd dla Gminy Recz" w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (DERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe
więcej: Usługi audytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.