Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-27
Żnin: Dostawa i montaż modułowego systemowego zaplecza, stanowiącego zaplecze sanitarno-szatniowe dla kompleksu boisk realizowanych w ramach programu Moje boisko ORLIK 2012 przy ul. Gnieźnieńskiej w Żninie.
Numer ogłoszenia: 188617 - 2009; data zamieszczenia: 27.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Żninie , ul. 700-lecia 39, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3031301, faks 052 3031103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.znin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż modułowego systemowego zaplecza, stanowiącego zaplecze sanitarno-szatniowe dla kompleksu boisk realizowanych w ramach programu Moje boisko ORLIK 2012 przy ul. Gnieźnieńskiej w Żninie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż modułowego systemowego zaplecza, stanowiącego zaplecze sanitarno-szatniowe dla kompleksu boisk realizowanych w ramach programu Moje boisko ORLIK 2012 przy ul. Gnieźnieńskiej w Żninie z pełnym wyposażeniem oraz podłączenie zaplecza do przygotowanych, istniejących przyłączy: kanalizacyjnego, wodociągowego i energetycznego oraz posadowienia na istniejących fundamentach ( studniach i podwalinach ). Budynek składa się z dziesięciu modułów, wysokość 1 kondygnacja nadziemna, budynek niski, niepodpiwniczony na planie prostokąta. Powierzchnia całkowita: budynek wariantu standard + - 84,86 m2, kubatura brutto - 280,04 m2, powierzchnia wewnętrzna - 58,20 m2 Budynek zaplecza boiska jest budynkiem bez okien w ścianach zewnętrznych osłonowych z warstwowych paneli ściennych: od zewnątrz - deski sosnowe, zaimpregnowane montowane na gwoździe ocynkowane do podkonstrukcji drewnianej. Doświetlenie pomieszczeń realizowane jest poprzez świetliki umieszczone w dachu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty jest w załączonej do SIWZ dokumentacji i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru robót. Wszystkie materiały powinny posiadać aktualne aprobaty techniczne i certyfikaty zgodności jednostek certyfikujących. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania drobnych zmian w zapleczu w stosunku do typowego projektu, pod warunkiem, że Wykonawca - Dostawca posiada ich akceptację Ministerstwa Sportu i Turystyki.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.10.00 - Budynki z gotowych elementów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień publicznych, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - wykonali w okresie ostatnich trzech lat min. 1 dostawę wraz z montażem obiektu, tj. zaplecza kontenerowego dla zespołu boisk ORLIK 2012, - dysponują osobą posiadającą uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z przynależnością do Izby Inżynierów, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, - spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 1. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 2. 3) Oświadczenie o niezaleganiu z opłatami, składkami i podatkami w ZUS i Urzędzie Skarbowym - zał. nr 3. 4) Wykaz dostaw wraz z montażem w okresie ostatnich trzech lat / min. 1 dostawa spełniająca warunek Zamawiającego wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawa została wykonana należycie/- zał.nr 4. 5) Kserokopia uprawnień budowlanych kierownika budowy. 6) Aktualne zaświadczenie przynależności do odpowiedniej Izby Inżynierów 7) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8) W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, należy załączyć je do oferty. Podlega ono opłacie skarbowej w wysokości 17 zł. Opłatę skarbową należy wnieść na konto Urzędu Miejskiego w Żninie nr 76 8181 0000 0001 2742 2000 0001. Dowód opłaty załączyć do oferty. 8) W przypadku proponowanych zmian, Wykonawca - Dostawca załączy do oferty niezbędne informacje dotyczące ich zakresu, opisy, rysunki itp. oraz akceptację Ministerstwa Sportu i Turystyki..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina.znin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Żninie, ul. 700-lecia 39, 88-400 ŻNIN.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Żninie, ul. 700-lecia 39, 88-400 ŻNIN, pokój nr 26.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŻNINA
więcej: przetargi w Żninie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.