To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-02
Ogłoszenie nr 18863 - 2017 z dnia 2017-02-02 r.
Bytom: "Świadczenie usług pocztowych na rzecz MZDiM w roku 2017"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 6184 -2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 9141-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, krajowy numer identyfikacyjny
24013698900000, ul.
ul. Smolenia
35,
41902
Bytom, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
323 969 700, faks
323 969 702, e-mail
zamowiani@mzdim.bytom.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mzdim.bytom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samorządowa jednostka budżetowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Świadczenie usług pocztowych na rzecz MZDiM w roku 2017"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DNP.260.1.2017.PN.U
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych na rzecz MZDiM w Bytomiu w okresie od dnia zawarcia umowy (przy czym nie wcześniej niż od 01.02.2017r.) do dnia 31 grudnia 2017 roku. Przedmiot zamówienia polega na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 1113 z późn. zm.), w szczególności: przesyłek listowych krajowych nierejestrowanych, przesyłek listowych krajowych rejestrowanych, przesyłek listowych krajowych rejestrowanych z potwierdzeniem odbioru (ZPO). W przypadku konieczności realizacji innych usług pocztowych niż wyżej wyszczególnione m.in.: przesyłek zagranicznych, paczek mogą zostać one zlecone Wykonawcy na zasadach wynikających z regulaminu i cennika (dostępnych na stronie internetowej Wykonawcy). Dodatkowo w ramach realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: odbioru raz dziennie przesyłek przygotowanych do wyekspediowania w siedzibie Zamawiającego - 41902 Bytom, ul. Smolenia 35 (II piętro) - sekretariat,od poniedziałku do piątku, w godzinach pomiędzy 11:00 - 14:30, z wyłączeniem sobót i dni wolnych od pracy w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks pracy; przedstawiciel Wykonawcy odbierający przesyłki Zamawiającego kwituje odbiór przekazanych do przewozu przesyłek w zestawieniu przygotowanym przez Zamawiającego, a po dostarczeniu przesyłek do placówki Wykonawcy, w której przesyłki będą opracowane, zostaną one potwierdzone w książce nadawczej w przypadku przesyłek rejestrowanych oraz w zestawieniu ilościowym dla przesyłek nierejestrowanych; dostarczenia Zamawiającemu druków niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia tj. zwrotki (jednorazowo w ilości nie więcej niż 2000 szt.) oraz tzw. "erek", na każde wezwanie Zamawiającego w ciągu 2 dni roboczych od zgłoszenia, wskazania tzw. "opiekuna Zamawiającego", który będzie odpowiedzialny za wszelkie kwestie związane z realizacją zawartej umowy, przyjmowanie zamówień na druki (m.in. zwrotki i tzw. "erki") oraz reklamacje; dostarczenia elektronicznej książki nadawczej oraz jej zainstalowania na 4 stanowiskach komputerowych w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do: umieszczenia na przesyłce listowej nazwy odbiorcy wraz z jego adresem; umieszczania na stronie adresowej każdej nadawanej przesyłki nadruku (pieczątki) określającej pełną nazwę i adres Zamawiającego i określenia rodzaju przesyłki; naniesienia na każdej kopercie, w miejscu opłaty pocztowej, znaku opłaty oraz identyfikacji umowy według wzoru przekazanego przez Operatora, ewentualnie inne informacje związane z obiegiem przesyłek pocztowych zgodnie z Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora (Dz. U. z 2013 r., poz. 545) oraz ustawy Prawo Pocztowe; nabycia na własny koszt formularzy i blankietów ustalonych odrębnymi przepisami, których wzory stanowią załączniki do Regulaminu świadczenia usług pocztowych Operatora.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
64110000-0
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT183496.34 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 271331.30 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Dostawa wraz z wniesieniem oraz montażem aparatu pantomograficznego z funkcją CBCT z przystawką cefalometryczną dla UCŚUM w Katowicach sp. z o.o.
- Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem i uruchomieniem unitów stomatologicznych dla Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Sp. z o.o.
- Dostawa sześciu zestawów transporterów tarcz strzelniczych do Zespołu Szkół Mechaniczno-Elektronicznych w Bytomiu
- "Świadczenie usług kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Zamawiającego w Bytomiu przy, ul. Piłkarskiej 8"
- "Dostawa pompy OS-150" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział "Pokój I-Pokój II".
- Serwis urządzeń systemu ogólnozakładowej łączności telefonicznej oraz systemów dyspozytora ruchu dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.