Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-12
Miłków: ROZBUDOWA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SŁUŻĄCEGO DO STRATYFIKATORNI NASION DLA LEŚNEGO BANKU GENÓW KOSTRZYCA
Numer ogłoszenia: 188648 - 2008; data zamieszczenia: 12.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Leśny Bank Genów Kostrzyca, Miłków 300, 58-535 Miłków, woj. dolnośląskie, tel. 075 7131048, 7131434, fax 075 7131754.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lbg.jgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Leśnictwo.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SŁUŻĄCEGO DO STRATYFIKATORNI NASION DLA LEŚNEGO BANKU GENÓW KOSTRZYCA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest rozbudowa istniejącego parterowego budynku służącego do stratyfikacji nasion. Dobudowywany obiekt stanowi uzupełnienie istniejącego; jest kontynuacją istniejącego. Dach budynku projektowanego stanowi przedłużenie istniejącego w ten sposób, że powstaje symetryczny dach dwuspadowy. Zmówienie obejmuje również zagospodarowanie terenu przy budynku w postaci rampy dojazdowej dla wózków widłowych oraz dojścia dla pieszych. Istniejący budynek jest jednym z całego układu budynków, połączony łącznikami z innymi budynkami. Planowana rozbudowa wpisuje się w istniejący charakter obiektów, tak aby nie stwarzała w przyszłości dysharmonii. Informacje dotyczące warunków oraz szczegółowy zakres realizacji, zawarte są w załączniku nr 7 do SIWZ. 2. Roboty będą prowadzone zgodnie z polskim Prawem Budowlanym, powszechnie przyjętymi warunkami wykonania i odbioru robót budowlanych, instalacji elektrycznych, zagospodarowania terenu i instalacji chłodniczych. 3. Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do dokonania wizji lokalnej przyszłego placu budowy i zapoznania się z warunkami realizacji robót w celu uwzględnienia ich w cenie oferty. 4. Do obowiązków Wykonawcy, działającego zgodnie ze sztuką budowlaną i doświadczeniem, należy szczegółowe przeanalizowanie przedmiotu niniejszego zamówienia pod kątem jego kompletności. 5. Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z rzeczywistym przedmiotem zamówienia oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość oferty lub realizację robót. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości przed złożeniem oferty. 6. Wykonawca dokonuje wyceny oferty na własne ryzyko i odpowiedzialność. 7. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty oraz wszelkich dokumentów z tym związanych. 8. W sytuacji, kiedy Wykonawca wygrał przetarg, reklamacje dotyczące zmiany wartości oferty w świetle zobowiązań Wykonawcy określonych powyżej nie będą rozpatrywane. 9. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres rzeczowy robót, który jest konieczny z punktu widzenia: wykonania i odbioru robót budowlanych, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej - dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot niniejszego zamówienia, bez względu na trudności i nieprzewidziane okoliczności , jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji. 10. Na wykonany przedmiotu zamówienia - wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 60 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi za wady fizyczne w robotach budowlanych oraz na urządzenia gwarancję producenta
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 25.000,00 zł słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, każda o wartości, nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł. oraz wykażą, że roboty te zostały zrealizowane należycie (za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia uważa się wykonanie budynku przemysłowego wraz z instalacjami chłodniczymi.) 3. Posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia; 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. prace objęte niniejszym postępowaniem muszą być wykonywane pod nadzorem osób posiadających odpowiednie uprawnienia, tj.: wskażą do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia osobę wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia: a. zatrudnioną na stanowisku Kierownika Budowy, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (właściwej izby samorządu zawodowego), posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku Kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w tym: przy realizacji co najmniej dwóch zamówień związanych z budową obiektów o kubaturze co najmniej 2500 m3 wraz z instalacjami chłodniczymi, b. posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, należącą do właściwej izby samorządu zawodowego, c. posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych należącą do właściwej izby samorządu zawodowego. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a. posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 420 000 PLN lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 420 000 PLN ( taka wysokość środków finansowych jest niezbędna do płynnej realizacji zamówienia od rozpoczęcia realizacji do pierwszej płatności). 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). A. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale X niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił. B. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. C. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu za podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: 1.1. Oświadczenia potwierdzające spełnienie wszystkich warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pozwalające na ubieganie się o udzielenie zamówienia oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, wg Załącznika Nr 2 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w/w dokument może być złożony przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólną albo może być złożony wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być podpisane przez pełnomocnika albo przez upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców składających ofertę wspólną. 1.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 2. W celu potwierdzenia że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, zamawiający żąda: 2.1. Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budynków przemysłowych wraz z instalacjami chłodniczymi i wartości minimum 2.000.000,00 zł brutto każdy, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ; 2.2. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ 2.3. Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj. dokument stwierdzający posiadanie właściwych uprawnień do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, instalacyjnej sanitarnej bez ograniczeń, instalacyjnej elektrycznej bez ograniczeń wraz z aktualnym na dzień otwarcia ofert zaświadczeniem o przynależności tych osób do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (właściwej izby samorządu zawodowego). W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie . 3. W celu potwierdzenia spełniania warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: 3.1. Informacji banku, w którym posiadają rachunek lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, na kwotę nie mniejszą niż 420 000 PLN, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lbg.jgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Leśny Bank Genów Kostrzyca, 58 - 535 Miłków 300 Pokój nr 9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Leśny Bank Genów Kostrzyca, 58 - 535 Miłków 300 Pokój nr 4 Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- "Przebudowa nawierzchni ul. Akademickiej"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 4901E Annopole Stare - Zborowskie na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 4914E do granicy powiatu - Etap I
- Przebudowa sali wielofunkcyjnej w budynku oświatowym we Wleniu przy ul. Dworcowej 10
- "Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Wołkowiany"
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Sędziszowie Małopolskim w formule "zaprojektuj i wybuduj"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.