To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-25
Jarocin: Wykonanie utwardzenia i systemu nawodnienia na terenie Ośrodka Szkółkarsko Nasiennego Nadleśnictwa Jarocin
Numer ogłoszenia: 188669 - 2016; data zamieszczenia: 25.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 152277 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Jarocin, ul. Tadeusza Kościuszki 43, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7472319 w. 122, faks 062 7472415.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjkna Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie utwardzenia i systemu nawodnienia na terenie Ośrodka Szkółkarsko Nasiennego Nadleśnictwa Jarocin.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie utwardzenia i systemu nawodnienia na terenie Ośrodka Szkółkarsko Nasiennego Nadleśnictwa Jarocin zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik do SIWZ - projekty budowlane i wykonawcze oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Lokalizacja Miejsce wykonywania robót budowlanych: dz. nr 8205/10 i 8194/15, obręb ewid. Cielcza, gm. Jarocin, powiat jarociński, woj. wielkopolskie; adres: Ośrodek Szkółkarsko-Nasienny Nadleśnictwa Jarocin, ul. Poznańska 34, Jarocin. Opis ogólny Celem projektowanego zamierzenia inwestycyjnego jest realizacja na kwaterach 4B-1 i 4B-2 Ośrodka Szkółkarsko nasiennego Nadleśnictwa Jarocin systemu nawodnień ciśnieniowych z wykonaniem polowych ramion zraszających. Projektowane urządzenia zastąpią istniejące w tym miejscu urządzenia deszczówki stałej. W ramach planowanego zamierzenia inwestycyjnego przewiduje się wykonanie następujących robót: -demontaż urządzeń naziemnych deszczowni stałej, -przygotowanie dwóch kwater dla prowadzenia nawodnień ciśnieniowych za pomocą polowych ramion zraszających: a/ odwodnienie podłoża, b/ utwardzenie podłoża i ciągów komunikacyjnych, c/ ułożenie torów jezdnych dla polowych ramion zraszających -montaż dwóch polowych ramion zraszających, -podłączenie ramion zraszających do sieci rurociągów ciśnieniowych istniejącej deszczowni stałej, -doprowadzenie energii elektrycznej dla ramion zraszających. L.p. Wyszczególnienie Jedn. Ilość 1.0. DANE OGÓLNE 1.1. Łączna powierzchnia netto nawadnianych kwater polowych ha 0,6048 1.2. Zapotrzebowanie na wodę: a/ maksymalne godzinowe dla jednego ramienia zraszającego m3/h 11,52 b/ maksymalne godzinowe dla dwóch ramion zraszających m3/h 23,04 c/ maksymalne roczne dla dwóch ramion zraszających m3 5 566,00 1.3 Powierzchnia oddziaływania projektowanego odwodnienia ha 0,8778 2.0 ROZWIĄZANIA TECHNICZNE 2.1 Powierzchnia zakwalifikowana do odwodnienia ha 0,8778 2.2 Drenowanie kwater nr 4B-1 i 4B-2 wraz ze zbieraczami: a/ rurociąg z rur PCW SDR41 Dn 160 mm m 154 b/ wylot typu W-3 dla rur ? 160 mm szt. 1 c/ studzienki typu S-1, ? 0,80 m, H=2,0 m szt. 1 d/ studzienki typu S-2, ? 0,80 m, H=1,5 m szt. 1 e/ sączki PCV ? 6,5 cm z filtrem z włókien sztucznych m 550 f/ zabezpieczenie rurociągów drenarskich ? 6,5 mm przed zarastaniem korzeniami przez żużlowanie % 100 2.3 Urządzenie kwatery 4B-1: a/ szerokość m 24 b/ długość m 124 c/ powierzchnia kwatery ha 0,2976 d/ umocnienie powierzchni kwatery % 100 2.4 Urządzenie kwatery 4B-2: a/ szerokość m 24 b/ długość m 128 c/ powierzchnia kwatery ha 0,3072 d/ umocnienie powierzchni kwatery % 100 2.5. Ciągi komunikacyjne m2 1796 2.6. Tereny zielone m2 1077,8 2.7. Wyposażenie kwater polowych w ciśnieniowe urządzenia nawadniające: a/ polowe ramię zraszające w wersji transportowej o szerokości 24,0 m kpl. 2 2.8. Rurociągi zasilające polowe ramiona zraszające: a/ rury PE100 PN10 SDR17 ?90 mm mb 89 b/ rury PE100 PN10 SDR17 ?75 mm mb 26 c/ rury PE100 PN10 SDR17 ? 63 mm mb 3 Forma rozliczenia z Wykonawcą: wynagrodzenie ryczałtowe. W związku formą rozliczenia z Wykonawcą, Zamawiający przypomina, że oszacowane wielkości robót są szacunkowe i Wykonawca przystępuje do postępowania na własne ryzyko. Zamawiający nie przewiduje możliwości zmiany umowy (w tym zmiany wysokości wynagrodzenia) w przypadku konieczności wykonania większej ilości robót w ramach realizacji zamówienia (w szczególności dotyczy to wykonania robót ziemnych) Warunki realizacji Wykonawca zapewni ubezpieczenie OC prowadzonej działalności gospodarczej przez cały okres realizacji zamówienia o wartości co najmniej 800.000 zł. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej najpóźniej w dniu podpisania umowy. Wykonawca jest zobowiązany przygotować harmonogram rzeczowo-finansowy, który będzie obejmował w szczególności terminy wykonania przez Wykonawcę robót, z podziałem na etapy. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć harmonogram Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. Zamawiający ustala okres podstawowej gwarancji na 60 miesięcy. Zamawiający ustala maksymalny okres dodatkowej gwarancji 60 miesięcy. Jeżeli Wykonawca poda dłuższy okres dodatkowej gwarancji, będzie to rozumiane jako podanie maksymalnego okresu dodatkowej gwarancji t.j. 60 miesięcy. Łączny okres gwarancji nie może być dłuższy niż 120 miesięcy (okres podstawowej gwarancji + okres dodatkowej gwarancji). Umownie wydłużona zostaje rękojmia, na okres równy udzielonej przez Wykonawcę gwarancji. Szczegółowe zapisy dotyczące gwarancji i rękojmi zawarte są w treści wzoru Umowy, stanowiącej załącznik do SIWZ. Zamawiający wprowadza jeden odbiór częściowy robót, w terminie wybranym przez Wykonawcę. Zamawiający wprowadza jedną płatność częściową, na podstawie odbioru częściowego. Faktura częściowa nie może być większa niż 60% ceny ofertowej brutto. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.). Zaleca się aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej w miejscu realizacji Inwestycji w celu oceny dokumentów przekazanych w ramach danego postępowania przez Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.21.20 - Roboty nawadniające 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.22.31.10 - Instalowanie konstrukcji metalowych 45.22.32.10 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Skanska S.A., ul. Gen. J. Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 899172,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 967694,17
Oferta z najniższą ceną: 967694,17 / Oferta z najwyższą ceną: 967694,17
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- "Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Jarocin"
- Zakup energii elektrycznej, sprzedaż energii elektrycznej z OZE wraz z usługą bilansowania handlowego
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.