Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-03
Warszawa: Modernizacja placów manewrowych i wewnętrznych dróg oraz modernizacja elewacji zespołu budynków badawczo-laboratoryjnych na terenie IMBiGS przy ul. Racjonalizacji 6/8 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 188671 - 2014; data zamieszczenia: 03.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego , ul. Racjonalizacji 6/8, 02-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 8530201, 8431944, faks 0-22 8435981.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.imbigs.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://imbigs.pl/index.php?page=zamowienia-publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja placów manewrowych i wewnętrznych dróg oraz modernizacja elewacji zespołu budynków badawczo-laboratoryjnych na terenie IMBiGS przy ul. Racjonalizacji 6/8 w Warszawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, obejmujące modernizacje stanowisk badawczych Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego zlokalizowanych w Warszawie przy ulicy Racjonalizacji 6/8 w zakresie: remontu 2 (dwóch) placów manewrowych: jeden do badań ciężkich maszyn budowlanych i drogowych oraz lekkich konstrukcji tymczasowych (remont placu manewrowego do badań ciężkich maszyn budowlanych i drogowych, remont placu manewrowego do badan konstrukcji lekkich tymczasowych, naprawa miejscowych nawierzchni dróg asfaltowych) oraz modernizacji pawilonu laboratoryjnego zaplecza badawczego Instytutu (termomodernizacja pawilonów laboratoryjnych, wymiana pokrycia dachowego i przegród azbestowo-cementowych). Uszczegółowienie zakresu rzeczowego zawarte jest w części informacyjnej Programu Funkcjonalno Użytkowego (PFU) wraz z załącznikami od nr 1 do 7 - mapy+zdjęcia+szkice, stanowiącego Załącznik Nr 1 A do SIWZ. Roboty budowlane wykonywane w ramach przedmiotu zamówienia powinny spełniać wymagania i być zgodne z: wymaganiami zawartymi w PFU (Załącznik Nr 1 A do SIWZ), Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane, warunkami techniczno budowlanymi, przepisami bhp i p-poż, obowiązującymi przepisami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawa Budowlanego (Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) oraz Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92 poz. 881 ze zm.), i przepisami wykonawczymi do w/w ustaw, wytycznymi określonymi w niniejszej SIWZ, oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie w budownictwie (certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości i atesty zgodne z obowiązującymi przepisami prawa). Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje własnym staraniem i na swój koszt wszelkie wymagane dokumenty do zgłoszenia o zakończeniu robót, w tym dokumentację powykonawczą i inwentaryzację powykonawczą. Dokona również uzgodnień, uzyska wszelkie wymagane opinie i decyzje niezbędne do wykonania kompletnego dzieła w celu przekazania go do eksploatacji Zamawiającemu, w tym przeprowadzenia pozytywnych odbiorów przez instytucje określone w polskim prawodawstwie wg potrzeb i pokryje wszelkie koszty z tym związane. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunków techniczno-technologicznych jego realizacji takich jak: zakres prac budowlanych i montażowych oraz wymagań parametrów technicznych użytych materiałów zawarty jest w PFU (Załącznik Nr 1 A do SIWZ). Roboty wykonywane będą w ulicach wewnętrznych na terenie Instytutu przy ruchu lokalnym oraz w terenie zielonym. Zamawiający zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej jako czynności pomocniczej przy przygotowaniu ofert. W związku z powyższym, wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Wykonawca jest odpowiedzialny za utylizację lub przekazanie do utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki lub wytworzonych odpadów do innego podmiotu wraz ze wskazaniem miejsca i sposobu utylizacji lub innego wykorzystania tych materiałów lub odpadów. Miejsce realizacji zamówienia: Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego, 02-673 Warszawa, ul. Racjonalizacji 6/8..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest obowiązany wnieść wadium na czas związania ofertą. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych i 00/100). Wymagane wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na nazwę niniejszego postępowania oraz nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego znak sprawy: TA-240-08/2014. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BPH S.A. Oddział w Warszawie nr konta 97 1060 0076 0000 3210 0014 6850. W przypadku wadium wniesionego w formie pieniężnej do oferty należy dołączyć kopię potwierdzenia dokonania przelewu bankowego. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, udzielona gwarancja musi być gwarancją samoistną, nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów. Postanowienia, o których mowa w pkt. 7 niniejszego Rozdziału odnoszą się również do poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym oraz do poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna - oryginał dowodu wniesienia wadium należy umieścić w osobnej kopercie dołączonej do opakowania, w którym umieszczono ofertę opatrzonej napisem: INSTYTUT MECHANIZACJI BUDOWNICTWA I GÓRNICTWA SKALNEGO (IMBiGS), ul. Racjonalizacji 6/8, 02-673 Warszawa oraz opisem WADIUM znak sprawy: TA-240-08/2014 Modernizacja placów manewrowych i wewnętrznych dróg oraz modernizacja elewacji zespołu budynków badawczo-laboratoryjnych na terenie IMBiGS przy ul. Racjonalizacji 6/8 w Warszawie.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wypełnione Oświadczenie z art. 22 ust. 1 - Załącznik Nr 4 do SIWZ lub Załącznik Nr 5 do SIWZ (odpowiednio). Zamawiający oceni spełnienie tego warunku według formuły spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wypełnione Oświadczenie z art. 22 ust. 1 - Załącznik Nr 4 lub Załącznik Nr 5 (odpowiednio). Wykaz co najmniej 4 (czterech) zrealizowanych robót w tym robót drogowych (co najmniej 2) oraz robót budowlanych (co najmniej 2) o wartości brutto minimum 300.000,00 zł każda, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia tego warunku, polegających na wykonaniu w ciągu ostatnich 5 lat (pięciu) przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty wykonane zostały zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - Załącznik Nr 7 do SIWZ. Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobu w zakresie wiedzy i doświadczenia - Załącznik Nr 9 do SIWZ (odpowiednio). Zamawiający oceni spełnienie tego warunku według formuły spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wypełnione Oświadczenie z art. 22 ust. 1 - Załącznik Nr 4 do SIWZ lub Załącznik Nr 5 do SIWZ (odpowiednio). Zamawiający oceni spełnienie tego warunku według formuły spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wypełnione Oświadczenie z art. 22 ust. 1 - Załącznik Nr 4 do SIWZ lub Załącznik Nr 5 do SIWZ (odpowiednio). Wykaz osób funkcyjnych, które uczestniczyć będą w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - Załącznik Nr 8 do SIWZ, w tym co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami w branży budowlanej lub drogowej - przewidziana do pełnienia funkcji kierownika budowy, 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej lub budowlano konstrukcyjnej - przewidziana do pełnienia funkcji kierownika robót, 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami w specjalności elektrycznej - przewidziana do pełnienia funkcji kierownika robót. Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobu w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia - Załącznik Nr 9 a do SIWZ (odpowiednio). Zamawiający oceni spełnienie tego warunku według formuły spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wypełnione Oświadczenie z art. 22 ust. 1 - Załącznik Nr 4 do SIWZ lub Załącznik Nr 5 do SIWZ (odpowiednio). Informacja z banku (opinia) lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę min. 200.000,00 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualna polisa OC lub inny dokument ubezpieczenia OC, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na cały okres realizacji zamówienia, opiewający na kwotę nie mniejsza niż 400.000,00 zł. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku według formuły spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Termin (skrócenie terminu wykonania) - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. W szczególności Zamawiający dopuszcza: możliwość zmiany terminu realizacji umowy poprzez jego przedłużenie ze względu na: wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego dotyczące w szczególności: braku przygotowania lub nieterminowego przekazania terenu robót, wadliwości dokumentacji technicznej, konieczności zlecenia robót zamiennych lub dodatkowych, udzielenia zamówień dodatkowych, niekorzystne warunki atmosferyczne, uniemożliwiające lub utrudniające wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, potwierdzone w Dzienniku budowy i uznane przez Zamawiającego; inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez siłę wyższą; możliwość wydłużenia terminu gwarancji, w sytuacji przedłużenia jej przez Wykonawcę lub producenta urządzenia lub wyposażenia; ograniczenie zakresu robót przy jednoczesnym zmniejszeniu wynagrodzenia Wykonawcy na podstawie przeprowadzonej inwentaryzacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://imbigs.pl/index.php?page=zamowienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego, ul. Racjonalizacji 6/8, 02-673 Warszawa, pok. 126, I piętro, bud. A..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2014 godzina 12:00, miejsce: Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego, ul. Racjonalizacji 6/8, 02-673 Warszawa, pok. 126, I piętro, bud. A..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa notebooków i komputerów stacjonarnych
- Kompleksowe wykończenie 3 lokali mieszkalnych w Bielsku-Białej przy ul.Babiogórskiej15
- Wykonanie hydroizolacji ścian piwnicznych budynku przy ul. Nowy Świat 18/20 w Warszawie (dawna Apteka) w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii społeczno-informacyjnej z zakresu ochrony zdrowia psychicznego w tym druk i kolportaż 250 000 pakietów materiałów informacyjno-edukacyjnych
- Sukcesywna dostawa drutu do automatycznej prasy belującej MAC111AS/1
- Świadczenie na rzecz Teatru Narodowego obsługi informatycznej systemu SAGE Symfonia ERP
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeń Pracowni Diagnostycznych w budynku B Szpital Lipno Sp. z o.o. w Lipnie
- Wykonanie przebudowy elewacji wraz z robotami towarzyszącymi w budynku UMP przy ul. J. Matejki 50
- Modernizacja energetyczna Sali "Koronka"
- Przebudowa pomieszczeń na potrzeby poradni: nefrologicznej, endokrynologicznej, kardiologiczne
- Remont amfiteatru w Kroczycach w ramach projektu pn.: "Nowy wymiar kulturalnej integracji lokalnych środowisk artystycznych Gminy Kroczyce"
- Wykonanie termomodernizacji oraz robót remontowych w budynku mieszkalnym przy ul. Braci Saków 8a w Tarnowie w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Wymiana nawierzchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.