Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-27
Piotrków Trybunalski: PN-41/09 Roboty budowlane ul. Broniewskiego 4 i ul. Armii Krajowej 11
Numer ogłoszenia: 188687 - 2009; data zamieszczenia: 27.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Rejonowy , ul. Roosevelta 3, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 6451115, faks 044 6478925.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN-41/09 Roboty budowlane ul. Broniewskiego 4 i ul. Armii Krajowej 11.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace remontowe w placówkach podległych Szpitalowi Rejonowemu przy ul. Roosevelta 3 w Piotrkowie Trybunalskim w n/w pakietach: PAKIET 1 Prace budowlane w zakresie remontu i modernizacji węzłów sanitarnych w Przychodni Nr 2 przy ul. Broniewskiego 4 w Piotrkowie Tryb. PAKIET 2 Wymiana wykładziny podłogowej w Poradni D (parter i piętro) Przychodni Nr 2 przy ul. Broniewskiego 4 w Piotrkowie Tryb. PAKIET 3 Prace budowlane w zakresie remontu i modernizacji pomieszczeń Przychodni Nr 4 przy ul. Armii Krajowej 11 w Piotrkowie Tryb..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie przewiduje wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów wyszczególnionych w SIWZ, które to Wykonawca zobowiązany jest załączyć do składanej oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych należy złożyć niżej wymienione dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - wystawione nie wcześniej niż od 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w niniejszym postępowaniu zgodnie z art. 44 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik Nr 2 do specyfikacji), 3) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wszystkich warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (załącznik Nr 3 do specyfikacji), 4) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (załącznik Nr 4), 5) wykaz wykonanych co najmniej 3 zamówień na roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje), 6) upoważnienie do występowania w imieniu Firmy i Właściciela (w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wymienioną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). Upoważnienie takie musi być podpisane przez osobę występującą w KRS Firmy lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy wypełniony (Załącznik Nr 1 do specyfikacji wraz z wypełnionym kosztorysem nakładczym Pakietu 1: Prace budowlane w zakresie remontu i modernizacji węzłów sanitarnych w Przychodni Nr 2 przy ul. Broniewskiego 4 w Piotrkowie Tryb. lub Pakietu 2: Wymiana wykładziny podłogowej w Poradni D parter i piętro lub PAKIETU 3: Prace budowlane w zakresie remontu i modernizacji pomieszczeń Przychodni Nr 4 przy ul. Armii Krajowej 11) - powyższy formularz winien być podpisany przez osobę wyszczególnioną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub zaświadczeniu o ewidencji działalności gospodarczej lub posiadającą upoważnienie do występowania w imieniu Firmy i Właściciela, 2) oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i przyjęciu jej bez zastrzeżeń (załącznik nr 5 do specyfikacji), 3) oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego ofertą przez okres wskazany w pkt. X niniejszej specyfikacji (załącznik nr 6 do specyfikacji), 4) oświadczenie o akceptacji warunków umowy (załącznik nr 7 do specyfikacji). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zobowiązany jest złożyć dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 oraz Dz. U. z 2008r. nr 188, poz.1155) Wszystkie w/w dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę wyszczególnioną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub zaświadczeniu o ewidencji działalności gospodarczej lub posiadającą upoważnienie do występowania w imieniu Firmy i Właściciela,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.ipzp.pl/szpital-piotrkow.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPITAL REJONOWY
ul. Roosevelta 3
97-300 Piotrków Tryb.
Dział Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2009 godzina 10:00, miejsce: SZPITAL REJONOWY ul. Roosevelta 3 97-300 Piotrków Tryb. sekretariat, pawilon II.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prace budowlane w zakresie remontu i modernizacji węzłów sanitarnych w Przychodni Nr 2 przy ul. Broniewskiego 4 w Piotrkowie Tryb..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pracami objęte są następujące węzły sanitarne: - Poradnia D, - Poradnia ogólna. 2. Zakres prac remontowo-modernizacyjnych obejmuje: - skucie płytek ściennych, - skucie tynku pod płytkami, - uzupełnienie i wyrównanie tynku, - ułożenie płytek, - zerwanie posadzek, - wykonanie nowej posadzki wyrównującej, - położenie posadzek z płytek ceramicznych wraz z cokołem, - wymiana ościeżnic metalowych drzwiowych wraz ze skrzydłami, - wykonanie gładzi, - malowanie ścian, sufitów i grzejników, 3. Roboty instalacyjne Szpital wykonuje w zakresie własnym. 4. W celu zapewnienia funkcjonowania Przychodni prace remontowo-modernizacyjne będą prowadzone na ruchu. 5. Prace można prowadzić na jednym węźle sanitarnym. Wykonywanie powyższych prac odbywa się na podstawie : - kosztorysu nakładczego (Przych. Nr 2 ul. Broniewskiego SANITARIATY Por. D) - opisu prac remontowych - wizji lokalnej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.44.21.00-8, 45.43.11.00-8, 45.43.12.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana wykładziny podłogowej w Poradni D (parter i piętro) Przychodni Nr 2 przy ul. Broniewskiego 4 w Piotrkowie Tryb..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres prac obejmuje: - zerwanie istniejących posadzek, - wyrównanie ubytków, spękań i nierówności masami wyrównującymi. 2. Ułożenie nowej wykładziny. 3. Wykonanie cokołów. 4. W celu zapewnienia funkcjonowania Poradni D wymiana wykładziny odbywać się będzie na ruchu. Wykonywanie prac budowlanych odbywa się na podstawie : - kosztorysu nakładczego: (Przych. Nr 2 ul. Broniewskiego WYKŁADZINA Por. D) - opisu prac remontowych - wizji lokalnej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8, 45.43.21.11-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prace budowlane w zakresie remontu i modernizacji pomieszczeń Przychodni Nr 4 przy ul. Armii Krajowej 11 w Piotrkowie Tryb..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pracami objęte są następujące pomieszczenia: a) gabinet zabiegowy, b) gabinet stomatologiczny, c) gabinet pielęgniarek środowiskowych, d) gabinet lekarski Nr 5, e) gabinet lekarski Nr 6, f) gabinet lekarski Nr 7, g) gabinet lekarski Nr 8, h) gabinet lekarski Nr 10 i) Korytarz poradni ogólnej 2. Zakres prac remontowo-modernizacyjnych obejmuje: - skucie płytek ściennych, - likwidacja murków wewnętrznych, - skucie tynku pod płytkami, - uzupełnienie i wyrównanie tynku, - ułożenie płytek przy umywalkach, - zerwanie posadzek, - wykonanie nowej posadzki wyrównującej, - położenie posadzek z płytek ceramicznych wraz z cokołem, - wymiana okien drewnianych na PCV wraz z obróbką, parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi, - wymiana ościeżnic metalowych drzwiowych wraz ze skrzydłami na ościeżnice drewniane regulowane skrzydła płycinowe (okleina bukowa), - malowanie ścian, sufitów i grzejników, - demontaż drzwi wahadłowych. 3. Roboty instalacyjne Szpital wykonuje w zakresie własnym. 4. W celu zapewnienia funkcjonowania Przychodni prace remontowo - modernizacyjne będą prowadzone na ruchu. 5. Zamawiający informuje, że Wykonawca może mieć dostęp wyłącznie do dwóch pomieszczeń jednocześnie z wyłączeniem korytarza, który będzie realizowany w ostatnim etapie. 6. O dostępności pomieszczeń decyduje Kierownik Przychodni. Wykonywanie prac budowlanych odbywa się na podstawie : - kosztorysu nakładczego: Przych. Nr 4 ul. Armii Krajowej GAB. Lek. Nr 10; Przych. Nr 4 ul. Armii Krajowej GAB. Lek. Nr 5; Przych. Nr 4 ul. Armii Krajowej GAB. Lek. Nr 6; Przych. Nr 4 ul. Armii Krajowej GAB. Lek. Nr 7; Przych. Nr 4 ul. Armii Krajowej GAB. Lek. Nr 8; GAB. Stomatologiczny; GAB. Środowiskowy; GAB. Zabiegowy; Korytarz - opisu prac remontowych - wizji lokalnej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.44.21.00-8, 45.42.10.00-4, 45.43.11.00-8, 45.43.12.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- WYKONYWANIE USŁUGI: UTRZYMANIA PARKÓW, STAWÓW PARKOWYCH I FONTANN MIEJSKICH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Dostawa chleba mieszanego pszenno - żytniego, krojonego, paczkowanego po 350g, chleba pszennego, krojonego, paczkowanego po 350g, chleba razowego, krojonego, paczkowanego po 350g, bułki tartej .
- ŚWIADCZENIE USŁUG USUWANIA POJAZDÓW Z DRÓG W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH POWIATU PIOTRKOWSKIEGO
- Sprzedaż i dostarczenie odczynników, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych do wykonywania badań parametrów krytycznych oraz dzierżawa analizatorów parametrów krytycznych.
- Wyprodukowanie i sukcesywne dostarczanie tablic rejestracyjnych oraz odbiór tablic wycofanych z użytku i ich zagospodarowanie
- Dostawa mebli na potrzeby Domu Studenta
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.