To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-01-22
Połczyn Zdrój: dostawa mebli hotelowych i wyposażenia meblowego
do SPA
Numer ogłoszenia: 18868 - 2010; data zamieszczenia: 22.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 440350 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Połczyn S.A., ul. Zdrojowa 6, 78-320 Połczyn Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3662424; 3662626 w.328, faks 94 3662470.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa mebli hotelowych i wyposażenia meblowego do SPA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Kod CPV : 1.1. Meble : 39100000 - 3. 1.2. Meble recepcyjne : 39156000 2. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gotowych mebli hotelowych oraz wyposażenia meblowego wraz z pozostałymi akcesoriami do SPA z siedzibą w Połczynie Zdroju przy ulicy Solankowej 8. 3. Wykonawca obowiązany jest dostarczyć gotowe elementy lub dokonać ich montażu na miejscu dostawy na swój koszt we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. 4. Zamówienie obejmuje dostawę i montaż następujących mebli hotelowych i wyposażenia meblowego : 4.1. szafki w ilości 48 szt. o parametrach określonych na rysunkach w załącznikach nr 1-15 do SIWZ. 4.2. półki w ilości 5 szt. o parametrach określonych na rysunkach w załącznikach nr 10 i 13 do SIWZ. 4.3. blaty w ilości 23 szt. o parametrach określonych na rysunkach w załącznikach nr 1-14 do SIWZ. 4.4. zabudowa recepcji o parametrach określonych na rysunkach w załącznikach nr 16-23 do SIWZ. 4.5. meble do gabinetu kierownika o parametrach określonych na rysunkach w załącznikach nr 24-26 4.6 zestawienie wszystkich mebli stanowi załącznik nr 27 5. Uwagi na temat materiałów z jakich wykonane są meble. Szafki do szatni - pozostają materiały jak na rysunku. Recepcja - bez zmian pozostaje jak na rysunku, witryna nr.41 pozostaje w materiałach DUROPAL ( można ją uznać za część recepcji) Pozostałe meble - w całości z płyty meblowej KRONOPOL kolor ŚLIWKA WĘGIERKA załącznik 1-13. dotyczy to także wszystkich mebli w gabinecie Półki w zał.10 i 13 pozostają wykonane w laminacie Duropal Brown Plum Materiał HANEX na blaty można zastąpić materiałem RAUSOLID - odpowiednikiem kolorystycznym blaty w zał.1-13 Materiał Hanex pozostaje na blatach na zał.14.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.15.70.00 - Części mebli .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 76238.11 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.01.2010.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Techniczno - Handlowe Rafał Rytwiński, os. Kosmonautów 1/17, 61-621 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 76238.11
- Oferta z najniższą ceną: 76238.11 oferta z najwyższą ceną: 218032.79
- Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych
- 06/2025 Dostawa mebli wraz z montażem oraz dostawa krzeseł biurowych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. K. Jonschera w Łodzi
- Budowa, przebudowa, nadbudowa i rozbudowa infrastruktury edukacyjnej i społecznej w Gminie Dydnia
- Zakup pierwszego wyposażenia w zakresie dostawy i montażu wyposażenia meblowego w ramach utworzenie 50 nowych miejsc opieki
- Remont sal rozpraw w budynku Sądu Rejonowego Katowice-Wschód w Katowicach przy ul. Francuskiej 70a
- Dostawa i montaż krzeseł, foteli dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej. Dostawa, montaż i ustawienie szaf ubraniowych dla DS. Ikar. - II
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.