eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszDostawę i montaż wyposażenia meblowego w Filii nr 5 Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Adama Asnyka w Kaliszu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-17

Kalisz: Dostawę i montaż wyposażenia meblowego w Filii nr 5 Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Adama Asnyka w Kaliszu
Numer ogłoszenia: 188703 - 2013; data zamieszczenia: 17.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 156147 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Biblioteka Publiczna im. Adama Asnyka w Kaliszu, ul. Łazienna 6, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 62 75 734 30, faks 62 766 54 47.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę i montaż wyposażenia meblowego w Filii nr 5 Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Adama Asnyka w Kaliszu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia meblowego w Filii nr 5 Miejskiej Biblioteki im. Adama Asnyka w Kaliszu. 2. Zakres rzeczowy obejmuję w szczególności: - dostawa 80 sztuk regałów z płyty meblowej, - dostawa 3 sztuk biurek z płyty meblowej, - dostawa 3 sztuk kontenera jezdnego pod biurko, - dostawa 3 sztuk podstawki pod komputer wolnostojącą, - dostawa 3 sztuk krzeseł obrotowych, - montaż dostarczonego wyposażenia w pomieszczeniach Filii nr 5 Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Adama Asnyka w Kaliszu przy ul. Złotej 26-28 zgodnie z projektem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w pkt. 4 oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 i załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawarty został w SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JARD Sp. z o.o, Al. Na Skarpie 21/11, 00-488 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66111,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24390,90

  • Oferta z najniższą ceną: 24390,90 / Oferta z najwyższą ceną: 78953,56

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.