Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-11
Bieruń: Przewóz osób niepełnosprawnych - uczniów (dzieci i młodzieży) na trasie Bieruń Nowy - Bojszowy - Bieruń Stary - Lędziny, do specjalistycznych ośrodków nauczania, funkcjonujących na terenie Bierunia Nowego, Bojszów i Lędzin
Numer ogłoszenia: 188707 - 2011; data zamieszczenia: 11.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń , Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 032 3242439, faks (032) 2164035; 2164777.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz osób niepełnosprawnych - uczniów (dzieci i młodzieży) na trasie Bieruń Nowy - Bojszowy - Bieruń Stary - Lędziny, do specjalistycznych ośrodków nauczania, funkcjonujących na terenie Bierunia Nowego, Bojszów i Lędzin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Wykonanie w godzinach rannych, przewozu 4 osób niepełnosprawnych z miejsc zamieszkania w Bieruniu Nowym do Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi w Bojszowach. Kontynuacją zadania jest dokonanie przewozu 3 osób niepełnosprawnych z Bierunia Starego do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Lędzinach przy ulicy Lędzińskiej 26 oraz wykonanie przewozu jednej osoby niepełnosprawnej z Osiedla Homera w Bieruniu Starym do Szkoły Podstawowej nr 3 w Bieruniu Nowym przy ul. Węglowej. 2. Wykonanie w godzinach popołudniowych, przewozu powrotnego osób niepełnosprawnych ze specjalistycznych ośrodków nauczania funkcjonujących w Bieruniu Nowym Lędzinach i Bojszowach (adresy jak wyżej) do miejsc ich zamieszkania. 3. Szacunkowa ilość przewożonych pasażerów w najliczniejszym fragmencie przedmiotowego zadania wyniesie 8 osób niepełnosprawnych z różnym stopniem upośledzenia, z atakami padaczki włącznie w tym dwie na wózkach inwalidzkich + opiekun grupy+ kierowca. 4. Do rozliczenia usługi nie mogą być brane pod uwagę przebiegi (w km), wynikające z konieczności dojazdu z siedziby przewoźnika do miejsca rozpoczęcia zadań wymienionych w pkt 1 i 2 oraz powrotu do jego siedziby po ich zakończeniu. Zgodnie z powyższą zasadą, nie można również poddawać rozliczeniu przez zamawiającego przebiegów (w km), wykonywanych w związku z koniecznością podstawienia pojazdu z siedziby wykonawcy/ przewoźnika do pierwszego specjalistycznego ośrodka nauczania skąd odbierane są osoby niepełnosprawne przy realizacji przewozu powrotnego oraz powrotu pojazdu do siedziby wykonawcy, po opuszczeniu pojazdu przez ostatnią osobę niepełnosprawną, odwiezioną do miejsca zamieszkania. 5. Rozliczeniu w jakiejkolwiek formie, nie podlega również czas przerwy pomiędzy przewozem wykonywanym w godzinach rannych i przewozem powrotnym, realizowanym w godzinach popołudniowych. 6. Pojazd przeznaczony przez wykonawcę do realizacji zleconego zamówienia, nie może być wyprodukowany wcześniej niż w 2002 roku. 7. Pojazd musi być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, zapewniać wszystkim pasażerom miejsca siedzące, wyposażone w pasy bezpieczeństwa oraz odpowiednie urządzenia, ułatwiające osobom niepełnosprawnym swobodne i szybkie zajęcie miejsca w pojeździe (przenośny podest, opuszczane schody). 8. Jeśli osoby niepełnosprawne, w trakcie podróży zmuszone są do korzystania z wózka inwalidzkiego, pojazd musi być wyposażony w obniżane nadwozie, najazd pochyły lub podnośnik, umożliwiający bezpieczne umieszczenie tych pasażerów we wnętrzu pojazdu oraz odpowiednie urządzenia, których zadaniem jest pewne umocowanie osoby niepełnosprawnej wraz z wózkiem do konstrukcji nadwozia w sposób uniemożliwiający jakiekolwiek przesuwanie się przewożonej osoby wraz z wózkiem w czasie ruchu pojazdu. Wózki inwalidzkie oraz inny sprzęt rehabilitacyjny, z którego pozostałe osoby niepełnosprawne nie korzystają w trakcie podróży, muszą być dokładnie unieruchomione, by nie było możliwości przesuwania się tych sprzętów w trakcie ruchu pojazdu. 9. Pojazd, którym przewożone są osoby niepełnosprawne, musi być wyposażony w wydolny system ogrzewania, zapewniający odpowiednio wysoką temperaturę podczas przewozów realizowanych w okresie jesienno - zimowym oraz urządzenie klimatyzacyjno - wentylacyjne, zapewniające odpowiedni komfort podróżowania w okresie wiosenno letnim. 10. Z przodu i tyłu przedmiotowego pojazdu, w sposób widoczny musi być umieszczone oznakowanie zgodne z obowiązującymi przepisami, informujące o dokonywanym przewozie zorganizowanej grupy dzieci i młodzieży niepełnosprawnej. 11. Podczas wykonywanego przewozu, wykonawca musi zapewnić nadzór i opiekę przewożonej grupie osób niepełnosprawnych, sprawowaną przez osobę posiadającą kwalifikacje do wykonywania zawodu pielęgniarki, ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy lub udokumentowane minimum sześciomiesięczne doświadczenie, w opiece nad osobami niepełnosprawnymi. 12. Zadaniem opiekuna, jest udzielanie czynnej pomocy osobom niepełnosprawnym, w bezpiecznym zajęciu miejsca w pojeździe, opieki podczas trwania podróży, przy opuszczaniu pojazdu po jej zakończeniu oraz przekazania przewożonej grupy dzieci, personelowi specjalistycznego ośrodka nauczania wg nazwisk odnotowanych w karcie kursowej. 13. Przed rozpoczęciem drogi powrotnej po zakończonych zajęciach w specjalistycznych ośrodkach nauczania, obowiązkiem opiekuna jest sprawdzenie czy wszystkie dowiezione rano osoby powracają do miejsc zamieszkania. W przypadku braku jakiejkolwiek osoby niepełnosprawnej, podróż powrotna nie może się rozpocząć, bez uzyskania wyjaśnienia tej sprawy przez personel ośrodka , któremu osoba niepełnosprawna została przekazana w kursie porannym. 14. W sposób szczególny traktowane być muszą osoby niepełnosprawne, korzystające z wózka inwalidzkiego. 15. Okres realizacji usługi: od. 01.09.2011r. do 31.12.2011r. 16. Przewóz odbywać się będzie w godzinach 7.00 ÷ 8.30, 14.30 ÷ 16.00. 17. Szczegółowy rozkład jazdy. wykaz miejsc zbiórki oraz karty kursowe, zamawiający przekaże wykonawcy przed realizacją umowy. 18. Szacunkowy przebieg w czasie trwania umowy określa się na 7.500 km. 19. Ilość ta określona w pkt. 18 może podlegać korekcie (w dół lub w górę), jeśli w trakcie roku szkolnego pojawi się konieczność dowozu nowo zakwalifikowanych niepełnosprawnych uczniów albo też przypadek rezygnacji w/w osób z uczestniczenia w przedmiotowym przewozie. 20. Rzeczywisty przebieg (w km), zrealizowanych tylko i wyłącznie w ramach przedmiotowego przewozu na trasach określonych w pkt II ppkt 1 i 2 będzie podlegać rozliczeniu w skali miesięcznej. 21. Zamawiający w trakcie trwania umowy, przewiduje wyposażenie pojazdów przewożących osoby niepełnosprawne w nadajniki GPS, umożliwiające bieżącą kontrolę wykonywanego przewozu. 22. Uzupełnienie przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 (wzór umowy) do SIWZ. 23. Zamawiający nie przewiduje: udzielenia zamówień uzupełniających, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów zaliczek na poczet wykonania umowy. 24. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie stosuje się
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tzn. posiadają licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia / nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę : - oświadczenia (zgodnie z art. 22 ust.1 pkt. 1ustawy pzp). - dokumentu - licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy wykazać, że warunek spełnia przynajmniej jeden z wykonawców.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają wiedzę i doświadczenie: Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie przedłożonych w ofercie: - oświadczenia (zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy pzp ) . W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy wykazać, że warunek spełnia przynajmniej jeden z wykonawców.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę : - oświadczenia (zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy pzp ). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy wykazać, że warunek spełnia przynajmniej jeden z wykonawców.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę : - oświadczenia (zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy pzp ) , W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy wykazać, że warunek spełnia przynajmniej jeden z wykonawców.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę : - oświadczenia (zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy pzp ). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy wykazać, że warunek spełnia przynajmniej jeden z wykonawców.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Każdy wykonawca przystępujący do postępowania złoży następujące oświadczenia: 1) Oferta jest jawna w całości / części. Strony oferty od .... do ..... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być ujawnione innym uczestnikom postępowania. W przypadku braku złożenia oświadczenia lub braku wypełnienia formularza ofertowego w tym zakresie, zamawiający uzna, że oferta wykonawcy jest jawna w całości. 2) Oświadczenie, czy część zamówienia zostanie powierzona podwykonawcom. W przypadku braku złożenia oświadczenia lub braku wypełnienia formularza ofertowego w tym zakresie, zamawiający uzna, że wykonawca wykona całość zamówienia sam, bez powierzenia części zamówienia podwykonawcom. 3) Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie - w przypadku ich udziału w postępowaniu. 4) Oświadczenie osoby/ osób podpisujących ofertę, że jest / są uprawniona/-e do zaciągania zobowiązań i składania oświadczeń w imieniu wykonawcy. 5) Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią SIWZ i jej akceptacji. 6) Oświadczenie o związaniu ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej z wykonawcą umowy w zakresie: a. zmian wartości umowy, w przypadkach konieczności zmniejszenia lub zwiększenia długości trasy, spowodowanych wydaniem dodatkowych skierowań na przewóz osób do specjalistycznych ośrodków nauczania lub zaistnienia okoliczności powodujących unieważnienie uprawnień do korzystania z przedmiotowego przewozu. b. zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu umowy z zachowaniem wymagań określonych w SIWZ; jakie osoby te powinny spełniać; c. mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa; d. innych zmian, których nie można było przewidzieć na etapie sporządzania SIWZ, a które nie wykraczają poza zakres art. 140 ustawy pzp .
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bieruniu - Referat Zamówień Publicznych
43-150 Bieruń, ul. Rynek 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Bieruniu - kancelaria (parter) 43-150 Bieruń, ul. Rynek 14.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIERUNIA
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego z zabudową typu plandeka dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział Zakład Remontowo-Produkcyjny
- "Instalacja do kompostowania odpadów zielonych zbieranych selektywnie"
- Świadczenie usług serwisowych transformatorów produkcji Hamacher, Becker Elektrotechnika, Emit, Apator, Elta, dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S.A.
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Pokoju w Lędzinach"
- Dostawa części zamiennych do obudów ścianowych - GLINIK dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział Zakład Remontowo-Produkcyjny - nr grupy materiałowej 295-27-02.
- Dostawa przecinarki taśmowej wraz z osprzętem oraz wdrożeniem do produkcji dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział Zakład Remontowo - Produkcyjny
więcej: przetargi w Bieruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach - II"
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz SPZOZ w Bychawie.
- Świadczenie usług kierowcy dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie - I postępowanie
- Usługi transportowe "door-to-door" realizowane w ramach projektu pn.: "Usługi społeczne w Gminie Mirosławiec".
- ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO W ZAKRESIE: TRANSPORT SANITARNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ ORAZ TRANSPORT SANITARNY BARIATRYCZNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ
- Świadczenie usług samochodowego transportu sanitarnego z lekarzem na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o. o. w Więcborku
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.